Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00234425/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00245746/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MOŚCICKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851664020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-101
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 883302966
1.5.8.) Numer faksu: 146880517
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as@mcm.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fafdf711-fb95-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085685/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa Pieluchomajtek i Środków do Pielęgnacji Ciałą6/P/MCM/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234425
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/P/MCM/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 227000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173000,000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek i środków do pielęgnacji ciała dla Oddziału Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Tarnowie;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do specyfikacji - formularz asortymentowo -cenowy.
3.2. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2017 nr 0 poz. 211 z późn. zm.)
3.3. Wymagania dotyczące dostaw i asortymentu. Pieluchomajtki muszą być dostarczane w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu rynkowym, konsumenckim z podaną numeracją rozmiaru i instrukcją użytkowania w języku polskim oraz nazwą handlową produktu z określeniem producenta i asortymencie w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia zamówienia (faksem lub drogą elektroniczną) na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy odbywać się będą w uzgodnionych wielkościach.
3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości szacunkowych zamawianych artykułów w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
CZĘŚĆ I – PIELUCHOMAJTK
NAZWA stawka VAT J.M. ILOŚĆ
Pieluchomajtki dla dorosłych „M” dzienne o podstawowej chłonności
(nazwa handlowa produktu i producent……………………………………….)
• Minimalna chłonność wg normy ISO 11941-1 2200 g.
• Dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierają lateks
owych elementów)
• Wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału wykładające się na zewnątrz względem wkładu chłonnego
• Elastyczne przylepco - rzepy rozciągliwe, mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary
• Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu
• Produkt 100% oddychający na całej powierzchni-wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą), jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze
• Wskaźnik wilgotności
• System neutralizujący nieprzyjemny zapach
• Anatomiczny kształt produktu
• Pakowane po 30 szt.
• Obwód pasa 75-110 cm(+ - 5cm)
szt. 1740
Pieluchomajtki dla dorosłych „M +” nocne o podwyższonej chłonności (nazwa handlowa produktu i producent……………………………………….)
• Minimalna chłonność wg normy ISO 11941-1 2800 g.
• Dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierają lateks
owych elementów)
• Wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału wykładające się na zewnątrz względem wkładu chłonnego
• Elastyczne przylepco - rzepy rozciągliwe, mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary
• Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu
• Produkt 100% oddychający na całej powierzchni-wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą), jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze
• Wskaźnik wilgotności
• System neutralizujący nieprzyjemny zapach
• Anatomiczny kształt produktu
• Pakowane po 30 szt.
• Obwód pasa 75-110 cm (+ - 5cm) Szt. 1980
Pieluchomajtki dla dorosłych „L” dzienne o podstawowej chłonności
(nazwa handlowa produktu i producent………………………………………….)
• Minimalna chłonność wg normy ISO 11941-1 2600 g.
• Dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierają lateksowych
elementów)
• Wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału wykładające się na zewnątrz względem wkładu chłonnego
• Elastyczne przylepco - rzepy rozciągliwe, mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania(więcej niż dwukrotnie)min. po dwie pary
• Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu
• Produkt 100% oddychający na całej powierzchni-wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą), jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze
• Wskaźnik wilgotności
• System neutralizujący nieprzyjemny zapach
• Anatomiczny kształt produktu
• Pakowane po 30 szt.
• Obwód pasa 100-150 cm (+ - 5cm) Szt. 33600
Pieluchomajtki dla dorosłych „L+” nocne o podwyższonej chłonności
(nazwa handlowa produktu i producent…………………………………………..)
• Minimalna chłonność wg normy ISO 11941-1 3200 g.
• Dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierają lateksowych
elementów)
• Wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału wykładające się na zewnątrz względem wkładu chłonnego
• Elastyczne przylepco - rzepy rozciągliwe, mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania(więcej niż dwukrotnie)min. po dwie pary
• Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu
• Produkt 100% oddychający na całej powierzchni-wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą), jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze
• Wskaźnik wilgotności
• System neutralizujący nieprzyjemny zapach
• Anatomiczny kształt produktu
• Pakowane po 30 szt.
• Obwód pasa 100-150 cm (+ - 5cm) Szt. 23700
Pieluchomajtki dla dorosłych „XL”
(nazwa handlowa produktu i producent…………………………………………..)
• Minimalna chłonność wg normy ISO 11941-1 2600 g.
• Dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierają lateksowych
elementów)
• Wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału wykładające się na zewnątrz względem wkładu chłonnego
• Elastyczne przylepco - rzepy rozciągliwe, mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania(więcej niż dwukrotnie)min. po dwie pary
• Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu
• Produkt 100% oddychający na całej powierzchni-wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą), jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze
• Wskaźnik wilgotności
• System neutralizujący nieprzyjemny zapach
• Anatomiczny kształt produktu
• Pakowane po 30 szt.
• Obwód pasa 130-170 cm (+ - 5cm) 6480
Pieluchomajtki dla dorosłych „XL+” nocne o podwyższonej chłonności
(nazwa handlowa produktu i producent…………………………………………..)
• Minimalna chłonność wg normy ISO 11941-1 3200 g.
• Dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierają lateksowych
elementów)
• Wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału wykładające się na zewnątrz względem wkładu chłonnego
• Elastyczne przylepco - rzepy rozciągliwe, mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania(więcej niż dwukrotnie)min. po dwie pary
• Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu
• Produkt 100% oddychający na całej powierzchni-wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą), jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze
• Wskaźnik wilgotności
• System neutralizujący nieprzyjemny zapach
• Anatomiczny kształt produktu
• Pakowane po 30 szt.
• Obwód pasa 130cm-170cm cm (+ - 5cm) 5040
razem
ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA W CZĘŚCI I MOŻLIWOŚĆ ZAOFEROWANIA WYROBÓW W INNYCH OPAKOWANIACH NIŻ 30SZT.Z ZASTRZEŻENIEM, ŻE ICH KROTNOŚĆ ZSUMUJE SIĘ DO 30 SZT. DOPUSZCZALNE JEST ZAOFEROWANIE TYLKO JEDNEJ WIELKOŚCI OPAKOWANIA DLA KAZDEGO Z OFEROWANYCH WYROBÓW.
3.5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał w formularzu asortymentowo-cenowym – Zał. 1a do SWZ- nazwy oferowanych produktów.
3.6 dla oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia wyrobów medycznych (dot częci I) sgodnie z wymogami ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyr.medycznych (Dz.U z 2019 poz.175 ze zm.)Wykonawcy składają:
3.6.1 jeden z następujących dokumentów
- zgłoszenie wyrobów do Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych- w przypadku wytwórców , autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na teryt. RP
- powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – w przypadku Dystrybutorów i Importerów mających miejsce zatrudnienia lub siedzibę na ter. RP, którzy wprowadzili na ter.RP wyroby przeznaczone do użytkowaniu na tym terytorium
- dokument potwierdzający dokonanie wpisu do Rejestu Wyrobów Medycznych. Zgłoszenia do Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienia Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
3.6.2 karty techniczne wyrobu wystawione i podpisane przez producenta itp. Zawierające opis przedmiotu zamówienia wraz z numerami katalogowymi o ile takie wystepuja, potwierdzające spełnienie wymagań SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 184650,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek i środków do pielęgnacji ciała dla Oddziału Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Tarnowie;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do specyfikacji - formularz asortymentowo -cenowy.
CZĘŚĆ II – ŚRODKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA
NAZWA VAT J.M. ILOŚĆ
1 Pianka myjąco-pielęgnacyjna poj nie mniej niż 500ml
nazwa produktu ………………… szt. 920
2 Chusteczki pielęgnacyjne a 80 szt., nasączone o ph5,5 z alantoiną, Wit.E, bisabolol, o rozmiarze nie mniej niż 19cm i nie więcej niż 32 cm w opakowaniu z zamykaną klapką zapobiegającą wysychaniu
nazwa produktu…………………. op. 1360
3 Olejek pielęgnacyjny 150ml, I składzie: ekstrakt z nagietka lekarskiego, Wit.E
nazwa produktu…………………. szt. 7
4 Olejek pielęgnacyjny 1000ml, I składzie: ekstrakt z nagietka lekarskiego, Wit.E
nazwa produktu…………………. szt. 17
5 Krem ochronny z tlenkiem cynku o poj. Nie mniej niż 200ml. I składzie: tlenek cynku, biokompleks lniany, ekstrakt z rumianku, sinodor
nazwa produktu ……………….. szt. 235
6 Krem ochronny z argininą. Nie mniej niż 200 ml. I składzie : arginina, alantoina, biokompleks lniany, pantenol, masło shea, olej Canola, olej z pestek winogron,sinodor
nazwa produktu…………………. szt. 730
7 Myjki niepodfoliowane z miękkiej 40włókniny, do delikatnego i skutecznego oczyszczania skóry a50szt, rozmiar chusteczki nie mniej niż 15cm i nie więcej niż 22cm, pakowane w oryginalne opakowania producenta
nazwa produktu………………… op. 1900
razem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 66420,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136188,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180118,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136188,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GESPAR” – G. Pyjor, M. Sutkowski – Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240103920
7.3.3) Ulica: ul. Matuszewska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-876
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GESPAR" - G. PYJOR, M. SUTKOWSKI - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GESPAR" - G. PYJOR, M. SUTKOWSKI - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136188,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66264,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66264,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66264,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITONET-KRAKÓW SP.Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-21-08-034
7.3.3) Ulica: ul. Gromadzka 52
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-719
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66264,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce - II półrocze 2025
- Wykonanie operatów geodezyjnych
- Przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania do właściwego archiwum państwowego oraz przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Świadczenie usług przez psychologa oraz psychoterapeutę.
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków czystości
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 3 CZĘŚCI
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETYCZ
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- Dostawa artykułów higienicznych do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.