Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166672/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00166965/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00181536/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00185387/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-20
- 2023/BZP 00189618/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1387N W M. SZYLENY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556442232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b3e798a-d388-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1387N W M. SZYLENY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b3e798a-d388-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012207/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1387N W M. SZYLENY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166672
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1189994,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1387N W M. SZYLENY”.
2. Zakres zamówienia:
Zakres robót obejmuje m. in. następujące elementy:
1) Wytyczenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót – 0,408 km
2) Mechaniczne karczowanie zagajników i krzewów – 0,40 ha
3) Karczowanie pni o średnicy 76-85 cm z wywozem – 4 szt.
4) Rozbiórka istniejących przepustów betonowych pod zjazdami z wywiezieniem gruzu – 21,0 mb
5) Rozbiórka istniejących schodów betonowych z wywiezieniem gruzu – 0,90 m3
6) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 6 cm z wywiezieniem – 68,0 m2
7) Rozebranie istniejącej podbudowy z bruku z wywiezieniem - 28,0 m2
8) Rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej na zjeździe 1 z wywiezieniem gruzu - 19,0 m2
9) Rozebranie chodnika z płytek chodnikowych z wywiezieniem - 28,0 m2
10) Rozebranie krawężnika betonowego i ław betonowych z wywiezieniem - 17,0 mb
11) Rozebranie obrzeży betonowych z wywiezieniem – 15,0 mb
12) Roboty ziemne (wykopy) z profilowaniem skarp i dna (grunt. kat. III) z wywozem – 1 296,22 m3
13) Roboty ziemne (nasypy) z profilowaniem skarp i zagęszczeniem z pozyskaniem i dowozem materiału – 477,0 m3
14) Wykonanie studni przelotowej o śr. 1000mm łącznie z osadnikiem (wg KPED 01.14) przed wlotem od strony rowu przydrożnego – 3,0 szt.
15) Wykonanie studni przelotowej o śr. 1000 mm na istniejącej sieci kanalizacji deszczowej gł. 2,0 m – 2 szt.
16) Wbudowanie studni kanalizacji deszczowej przelotowej śr.1500mm gł. 3,0 m – 1,0 szt.
17) Wbudowanie przykanalików śr.200mm – 42,0 mb
18) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 932,25 m2
19) Ułożenie warstwy odsączającej gr 20cm – 403,25 m2
20) Ułożenie maty separacyjnej z geotkaniny min 30 x 30 KN (poszerzenie jezdni ) – 529,0 m2
21) Podbudowa grubości 25 cm z gruntu stabilizowanego cementem – 529,0 m2
22) Wykonanie podbudowy gr. 30 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 540,0 m2
23) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 403,25 m2
24) Oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej – 5 952,0 m2
25) Skropienie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej - 5 952,0 m2
26) Ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 22W z dowozem – 180,0 Mg
27) Podbudowa z betonu asfaltowego AC 22W średnio 50 kg/m2 z dowozem (na poszerzeniu) – 529,0 m2
28) Ułożenie siatki antyspękaniowej wstępnie przesączana asfaltem - 620,0 m2
29) Wykonanie warstwy wiążącej gr.6 cm z betonu asfaltowego AC 22W z dowozem – 618,0 m2
30) Ułożenie w-wy ścieralnej gr. 6 cm z SMA 16 z dowozem – 2 976,0 m2
31) Odmulenie istniejących rowów przydrożnych – 360,0 mb
32) Humusowanie z obsianiem skarp nasypów i wykopów – 1 200,0 m2
33) Wykonanie ław żwirowych pod przepusty na zjazdach – 8,64 m3
34) Ułożenie przepustów z rur HDPE o średnicy 40 cm pod zjazdami – 48,0 mb
35) Zasypanie przepustów warstwami z Zagęszczeniem i pozyskaniem materiału – 230,0 m3
36) Obrukowanie wlotów i wylotów przepustów na zjazdach – 9,0 szt.
37) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej grubości 10 cm – 750,0 m2
38) Oznakowanie poziome farbami chlorokauczukowymi – 33,35 m2
39) Ustawienie słupków stalowych o średnicy 70 mm dla znaków – 5,0 szt.
40) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków - A – 1,0 szt.
41) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków -C i D – 4,0 szt.
42) Przymocowanie tabliczek T do znaków – 1,0 szt.
43) Ustawienie elementów bezpieczeństwa ruchu U-5a – 2,0 szt.
44) Ustawienie barier ochronnych stalowych – 36,0 mb
45) Przestawienie istniejącego oznakowania pionowego – 7,0 kpl.
46) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 wraz z wykonaniem ław betonowych – 88,0 mb
47) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 20 lub 15 x 22 wraz z wykonaniem ław betonowych – 77,50 mb
48) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej – 325,25 m2
49) Ustawienie obrzeży betonowych 8 x 25cm – 296,60 mb
50) Ułożenie rur dwudzielnych HDPE o śr.110 mm na istniejących kablach teletechnicznych i energetycznych – 33,0 mb
51) Korekta trasy kabla OPL SA (odkopanie istniejącego i przełożenie po nowej trasie – łącznie z robotami ziemnymi) – 30,0 mb
52) Ustawienie 2 szt. słupów oświetleniowych h=6 m, 2 szt. oprawy oświetleniowe LED z optyką dedykowaną dla przejść dla pieszych, wykonanie linii kablowej oświetleniowej dł. 50 mb – 1,0 kpl. W kalkulacji tej pozycji należy dodatkowo uwzględnić demontaż lampy solarnej w ilości 1 szt. (wraz z akumulatorami). Materiały z demontażu Wykonawca przetransportuje do siedziby Zamawiającego tj. plac składowy ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (dalej zwaną: „STWiORB”) stanowiącym załącznik 9 do SWZ.
4. Przy określeniu wymogów w zakresie norm, Zamawiający wskazuje to jako wymóg spełnienia tych norm lub równoważnych – w zakresie każdej części opisu zamówienia, czy asortymentów, w którym określono takie normy.
5. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w STWiORB oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
6. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Krzysztofem Dzięgielewskim, przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiający informuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne, a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
7. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinka do wykonania modernizacji.
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
9. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
10. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 . z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
11. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową.
12. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami.
13. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB.
14. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.
15. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
16. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności:
a) segregować i właściwie utylizować odpady,
b) w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6,
c) stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów
sypkich.
17. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania.
18. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty na okres min. 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót lub na okres określony przez Wykonawcę w ofercie, lecz nie dłuższy niż 5 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1194844,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1583844,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1194844,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie robót branży elektroenergetycznej Energetyk Przedsiębiorstwo Inżynierskie Jerzy Łyżkiewicz ul. Nowodworska 10d, 82-300 Elbląg
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1194844,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.