Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00270244/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
- 2023/BZP 00003031/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000626490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kurkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_gdansk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Areszt Śledczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b685bf41-08d8-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044243/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270244/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/09/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199767,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BUDYŃ BEZ CUKRU – 40 kgBULION JARZYNOWY – 350 kg
BULION ROSÓŁ DROBIOWY – 150 kg
CUKIER BIAŁY – 4 400 kg
CUKIER WANILINOWY – 50 kg
CYNAMON – 25 kg
CZOSNEK GRANULOWANY – 35 kg
GRANULAT SOJOWY – 210 kg
HERBATA CZARNA GRANULOWANA – 180 kg
KAWA ZBOŻOWA – 300 kg
KETCHUP ŁAGODNY – 150 kg
KISIEL BEZ CUKRU – 250 kg
KOSTKA SOJOWA – 800 kg
KOTLET SOJOWY – 40 kg
KRAJANKA SOJOWA – 200 kg
LIŚĆ LAUROWY – 30 kg
MAJERANEK – 55 kg
MAJONEZ – 380 kg
MIÓD SZTUCZNY – 1 000 kg
MUSZTARDA – 300 kg
OCET SPIRYTUSOWY 10% – 350 l
OLEJ UNIWERSALNY – 2 050 l
PAPRYKA MIELONA SŁODKA – 10 kg
PIEPRZ CZARNY MIELONY – 35 kg
PROSZEK JAJECZNY (CAŁE JAJA) – 75 kg
PRZYPRAWA DO ZUP W PŁYNIE TYPU MAGGI – 350 l
PRZYPRAWA UNIWERSALNA TYPU JARZYNKA/ VEGETA – 450 kg
SOS BIAŁY – 160 kg
SOS BOLOŃSKI – 160 kg
SOS GRZYBOWY – 160 kg
SOS PIECZENIOWY – 180 kg
SÓL WARZONA JODOWANA SPOŻYWCZA – 850 kg
SYROP OWOCOWY – 900 l
WODA ŹRÓDLANA NIEGAZOWANA – 1 713 l
ZIELE ANGIELSKIE ZIARNO – 25 kg
ZUPA BARSZCZ CZERWONY – 180 kg
ZUPA GULASZOWA – 150 kg
ZUPA PIECZARKOWA – 200 kg
ZUPA ŻUREK – 150 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15833100-7 - Desery
15891500-5 - Buliony
15831200-4 - Cukier biały
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15863200-7 - Herbata czarna
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15411100-3 - Olej roślinny
15872400-5 - Sól
15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 97782,4 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CIECIERZYCA – 600 kgFASOLA BIAŁA „JAŚ” – 1 200 kg
GROCH ŁUSKANY – 1 200 kg
KASZA GRYCZANA – 300 kg
KASZA JĘCZMIENNA ŚREDNIA – 3 600 kg
KASZA KUKURYDZIANA – 1 500 kg
KASZA MANNA – 2 100 kg
MAKARON BEZJAJECZNY – 6 600 kg
MAKARON ZACIERKA DWUJAJECZNY – 150 kg
MĄKA PSZENNA TYPU 500 – 550 – 1 600 kg
MĄKA ZIEMNIACZANA – 300 kg
PŁATKI JĘCZMIENNE – 450 kg
PŁATKI KUKURYDZIANE – 200 kg
PŁATKI OWSIANE – 300 kg
RYŻ ŁUSKANY BIAŁY – 3 200 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
15851100-9 - Makaron niegotowany
15612100-2 - Mąka pszenna
03211300-6 - Ryż
4.5.5.) Wartość części: 101985,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108334,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134646,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108334,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGO Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108334,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95432,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124999,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95432,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGO Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95432,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
- Dostawa drukarek 3D wraz z filamentami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania pom. dla rowerów i pom. wytwornicy suchego lodu na pom. odpadów w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUM.
- Świadczenie usług pozimowego sprzątania po sezonie zimowym 2024-2025 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach - powiat kartuski
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Dostawa dodatków do napojów smakowych w czterech zadaniach CPV: 15890000 - 3
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej na potrzeby Politechniki Lubelskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy Pieczywa i Bułki Tartej
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
więcej: Ryż »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.