eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyDostawa kontenerów typu Kp -10 i Kp - 20 otwartych.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kontenerów typu Kp -10 i Kp – 20 otwartych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327070103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kontenerów typu Kp -10 i Kp – 20 otwartych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27755325-1166-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285248/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNK/07/2022 r.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa nowych kontenerów metalowych typu:
1) KP10 otwartych w ilości 10 szt., przystosowanych do załadunku systemem hakowym i bramowym,
2) KP20 otwartych w ilości 6 szt., przystosowanych do załadunku systemem hakowym.

2. Opis parametrów techniczno – użytkowych zamówienia lub dane techniczne:

 Kontener KP10 – otwarty – ilość: 10 szt.
Wersja uniwersalna: hakowo-bramowa
Wymiary zewnętrzne:
 długość: 3700 mm +/- 100 mm
 szerokość: 1700 mm +/- 100 mm
 wysokość: 1650 mm +/- 100 mm
Ładowność: minimum 7 000 kg

Wykonanie:
 hak na wysokości 1200 mm,
 zaczepy do bramowca zgodnie z normą DIN 30720,
 blachy: dno: 3÷5 mm, ściany boczne: 2÷3 mm,
 rozstaw płóz: 1015÷1020 mm,
 rozstaw wręgów: do 750 mm,
 wzmocnienia poziome w podłodze pomiędzy wręgami,
 wyposażony w drzwi otwierane na boki,
 wyposażony w rolki jezdne gumowane o średnicy 160 mm i długości 200 mm,
 wyposażony w system zaczepów do plandeki lub siatki zabezpieczającej ładunek,
 wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi,
 dopuszcza się ściany boczne gięte na półokrągło.
Zabezpieczenie antykorozyjne:
 farba podkładowa i nawierzchniowa zielona z palety RAL.
System załadunku:
 wersja uniwersalna przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi (wysokość haka 1200 mm) oraz bramowymi zgodnych z normą DIN 30720.
Przeznaczenie: odpady komunalne, przemysłowe, segregowane.


 Kontener KP20 – otwarty – ilość: 6 szt.
Wersja: hakowa

Wymiary zewnętrzne:
 długość: 6100 mm +/- 100 cm
 szerokość: 2300 mm +/- 100 mm
 wysokość: 1450 mm +/- 100 mm
Ładowność: minimum 15 000 kg

Wykonanie:
 hak na wysokości 1570 mm zgodnie z normą DIN 30722,
 blachy: dno: 4÷5 mm, ściany boczne: 2,5÷3 mm,
 rozstaw płóz: 1060 mm,
 rozstaw wręgów: do 750 mm,
 wzmocnienia poziome w podłodze pomiędzy wręgami,
 wyposażony w drzwi otwierane na boki,
 wyposażony w drabinkę na przedniej ścianie,
 wyposażony w rolki jezdne gumowane o średnicy 160 mm i długości 300 mm,
 wyposażony w system zaczepów do plandeki lub siatki zabezpieczającej ładunek,
 wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi,
 dopuszcza się ściany boczne gięte na półokrągło.
Zabezpieczenie antykorozyjne:
 farba podkładowa i nawierzchniowa zielona z palety RAL.
System załadunku:
 wersja przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi zgodnymi z normą DIN 30722.
Przeznaczenie: odpady komunalne, przemysłowe, segregowane.


3. Warunki Gwarancji:
Wymagany okres gwarancji przez Zamawiającego: minimum 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.

4. Termin dostawy kontenerów:
Kompletne kontenery należy dostarczyć w terminie 45 dni od dnia podpisania umowy. W cenie oferty należy uwzględnić koszt dostawy kontenerów do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263589 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344892 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263598 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tenir Serwis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132432

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 141

7.3.4) Miejscowość: Łódż

7.3.5) Kod pocztowy: 92-318

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263598 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.