Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00285248/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kontenerów typu Kp -10 i Kp – 20 otwartych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kontenerów typu Kp -10 i Kp – 20 otwartych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27755325-1166-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285248/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNK/07/2022 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa nowych kontenerów metalowych typu:
1) KP10 otwartych w ilości 10 szt., przystosowanych do załadunku systemem hakowym i bramowym,
2) KP20 otwartych w ilości 6 szt., przystosowanych do załadunku systemem hakowym.
2. Opis parametrów techniczno – użytkowych zamówienia lub dane techniczne:
Kontener KP10 – otwarty – ilość: 10 szt.
Wersja uniwersalna: hakowo-bramowa
Wymiary zewnętrzne:
długość: 3700 mm +/- 100 mm
szerokość: 1700 mm +/- 100 mm
wysokość: 1650 mm +/- 100 mm
Ładowność: minimum 7 000 kg
Wykonanie:
hak na wysokości 1200 mm,
zaczepy do bramowca zgodnie z normą DIN 30720,
blachy: dno: 3÷5 mm, ściany boczne: 2÷3 mm,
rozstaw płóz: 1015÷1020 mm,
rozstaw wręgów: do 750 mm,
wzmocnienia poziome w podłodze pomiędzy wręgami,
wyposażony w drzwi otwierane na boki,
wyposażony w rolki jezdne gumowane o średnicy 160 mm i długości 200 mm,
wyposażony w system zaczepów do plandeki lub siatki zabezpieczającej ładunek,
wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi,
dopuszcza się ściany boczne gięte na półokrągło.
Zabezpieczenie antykorozyjne:
farba podkładowa i nawierzchniowa zielona z palety RAL.
System załadunku:
wersja uniwersalna przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi (wysokość haka 1200 mm) oraz bramowymi zgodnych z normą DIN 30720.
Przeznaczenie: odpady komunalne, przemysłowe, segregowane.
Kontener KP20 – otwarty – ilość: 6 szt.
Wersja: hakowa
Wymiary zewnętrzne:
długość: 6100 mm +/- 100 cm
szerokość: 2300 mm +/- 100 mm
wysokość: 1450 mm +/- 100 mm
Ładowność: minimum 15 000 kg
Wykonanie:
hak na wysokości 1570 mm zgodnie z normą DIN 30722,
blachy: dno: 4÷5 mm, ściany boczne: 2,5÷3 mm,
rozstaw płóz: 1060 mm,
rozstaw wręgów: do 750 mm,
wzmocnienia poziome w podłodze pomiędzy wręgami,
wyposażony w drzwi otwierane na boki,
wyposażony w drabinkę na przedniej ścianie,
wyposażony w rolki jezdne gumowane o średnicy 160 mm i długości 300 mm,
wyposażony w system zaczepów do plandeki lub siatki zabezpieczającej ładunek,
wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi,
dopuszcza się ściany boczne gięte na półokrągło.
Zabezpieczenie antykorozyjne:
farba podkładowa i nawierzchniowa zielona z palety RAL.
System załadunku:
wersja przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi zgodnymi z normą DIN 30722.
Przeznaczenie: odpady komunalne, przemysłowe, segregowane.
3. Warunki Gwarancji:
Wymagany okres gwarancji przez Zamawiającego: minimum 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4. Termin dostawy kontenerów:
Kompletne kontenery należy dostarczyć w terminie 45 dni od dnia podpisania umowy. W cenie oferty należy uwzględnić koszt dostawy kontenerów do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263589 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344892 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263598 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tenir Serwis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132432
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 141
7.3.4) Miejscowość: Łódż
7.3.5) Kod pocztowy: 92-318
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263598 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Budowa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii elektrycznej na potrzeby obiektów przepompowni ścieków P17, P19, P20, i P21
- Remonty chodników na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
- Montaż latarni w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz montaż oświetlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie podwórka przy ul. Bukowej 1-5 i ul. Budowlanych 10-12"
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż: ławek oraz zakup i instalacja koszy na śmieci na osiedlu Ruda, koszy na śmieci i psie nieczystości na osiedlu Koziny, koszy na śmieci i psie nieczystości wzdłuż ul. Przybyszewskiego
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i papieru toaletowego, worków foliowych, pojemników na odpady skażone oraz artykułów do utrzymania czystości
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- "DOSTAWA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O."
- Rewitalizacja obszarów miejskich wraz z działaniami na sieci wodociągowej
- Preparaty: do mycia i dezynfekcji endoskopów, do myjek maszynowych, do czyszczenia powierzchni, do dezynfekcji poprzez zamgławianie ; czepki myjące do pacjenta, kosze, etykiety sterylizacja;
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.