Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00236644/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00451056/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych (część I – część IX)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56
1.5.2.) Miejscowość: Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 013
1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych (część I – część IX)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fd07dd8-f903-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003912/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja i remont dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236644/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1336050,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ul. Sportowej w Jankowicach.Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej głębokości 4 cm
b)rozbiórka istniejącej nawierzchni/ korytowanie gr. 45 cm
c)ścinanie poboczy do 10 cm
d)wykonanie materaca kamiennego w geowłókninie gr. 30 cm
e)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego drogowego 0-31,5mm (mieszanka C90/3) 10 cm
f)skropienie emulsją
g)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca
h)wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej
i)wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem
j)uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi
k)regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej
Powierzchnia ok. 365 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 97541,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ul. Różanej w Olszynach.Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej głębokości 8 cm,
b)ścinanie poboczy 8 cm,
c)skropienie emulsją,
d)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
e)skropienie emulsją,
f)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa ścieralna,
g)wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej,
h)wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem,
i)uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi,
j)regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej,
k)demontaż i ponowny montaż progu zwalniającego.
Powierzchnia ok. 1097 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 169699,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ul. Podgrodzisko w Zagórzu- odcinek I.Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)rozbiórka istniejącej nawierzchni grubości 20cm,
b)wykonanie stabilizacji gruntu C2/3 o grubości 30 cm,
c)profilowanie, zagęszczenie i pielęgnacja stabilizacji,
d)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm (mieszanka C90/3) gr. 10 cm,
e)skropienie emulsją,
f)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
g)skropienie emulsją,
h)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa ścieralna,
i)wykonanie kratki ściekowej wraz z przykanalikiem do rowu przydrożnego,
j)zabudowa krawężnika ze ściekiem,
k)przebudowa nawierzchni zjazdu z betonowej kostki brukowej,
l)wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej,
m)wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem,
n)uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi.
Powierzchnia ok.1016 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 208777,26 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ul. Podgrodzisko w Zagórzu- odcinek II.Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a) korytowanie na głębokość 15cm,
b) wykonanie stabilizacji gruntu C2/3 o grubości 30 cm,
c) profilowanie, zagęszczenie i pielęgnacja stabilizacji,
d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm (mieszanka C90/3) gr. 10 cm,
e) skropienie emulsją,
f) nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
g) wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej
h) wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem,
i) uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi.
Powierzchnia ok.718 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 94268,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ul. Spacerowej w Jankowicach.Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)korytowanie na głębokość 10 cm,
b)wykonanie stabilizacji gruntu C3/4 o grubości 35 cm,
c)profilowanie, zagęszczenie i pielęgnacja stabilizacji,
d)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm,
e)skropienie emulsją,
f)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
g)wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej,
h)wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem,
i)uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi,
Powierzchnia ok.920 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 106756,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ul. Na Bagnie w Rozkochowie.Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni, zjazdów oraz poboczy wraz z częścią podbudowy gr. 15 cm,
b)wykonanie stabilizacji gruntu C3/4 o grubości 30 cm,
c)profilowanie, zagęszczenie i pielęgnacja stabilizacja,
d)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm,
e)skropienie emulsją,
f)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
g)wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej,
h)uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi.
Powierzchnia ok. 1129 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 151329,77 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ul. Strzeleckiej w Zagórzu.Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni gr. 6 cm,
b)rozebranie poboczy oraz zjazdów,
c)profilowanie, zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
d)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm,
e)skropienie emulsją,
f)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
g)ułożenie krawężników oraz ścieków betonowych z kratą,
h)wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej,
i)wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem,
j)uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi.
Powierzchnia ok. 581 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 63499,05 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ul. Stromej w Babicach.Parametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a)rozbiórka istniejącej nawierzchni o gr. 4 m,
b)mechaniczna rozbiórka podbudowy o gr. 15 cm,
c)korytowanie istniejącej jezdni, poboczy i chodników głębokości 20 cm,
d)profilowanie, zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
e)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm,
f)zabezpieczenie koryta drogowego geowłókniną separacyjną,
g)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego C 90/3 ,fr. 31,5-63.0 mm gr. 25 cm,
h)skropienie emulsją,
i)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego C 90/3 ,fr. 0-31,5 mm gr. 15 cm,
j)skropienie emulsją,
k)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
l)skropienie emulsją,
m)nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa ścieralna,
n)wykonanie ciągu odwadniającego ok. 148 m2,
o)wykonanie pobocza z krawężnika betonowego na płask.
Powierzchnia ok. 1008 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 284932,98 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ul. Dworskiej w WygiełzowieParametry charakterystyczne remontowanego odcinka:
a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni gr. 3 cm,
b) korytowanie istniejącej jezdni, zjazdów i poboczy grubości 7 cm,
c) wykonanie stabilizacji gruntu C3/4 o grubości 30 cm,
d) profilowanie, zagęszczanie i pielęgnacja stabilizacji,
e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm,
f) skropienie emulsją,
g) nawierzchnia asfaltowa z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm- warstwa wiążąca,
h) wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej,
i) wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy emulsją i grysem,
j) uprzątnięcie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi.
Powierzchnia ok. 1100 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 159245,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95487,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95487,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95487,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUHT WIKOS FRESH Michał Strzelec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628 226 27 99
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72
7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-551
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95487,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 255 pkt. 3) ustawy - Prawo zamówień publicznych, gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162439,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162439,32 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257982,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257982,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257982,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUHT WIKOS FRESH Michał Strzelec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628 226 27 99
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72
7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-551
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257982,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 255 pkt. 3) ustawy - Prawo zamówień publicznych, gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122590,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122590,46 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132743,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151264,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132743,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 944 18 60 340
7.3.3) Ulica: ul. I .Krasickiego 18A
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132743,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167223,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188051,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167223,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 944 18 60 340
7.3.3) Ulica: ul. I .Krasickiego 18A
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167223,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77861,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77861,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77861,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUHT WIKOS FRESH Michał Strzelec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628 226 27 99
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72
7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-551
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77861,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 255 pkt. 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191924,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209335,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191924,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 944 18 60 340
7.3.3) Ulica: ul. I .Krasickiego 18A
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191924,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BABICE
więcej: przetargi BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.