Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00461750/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
- 2023/BZP 00480615/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej do m. Dębe i Krucz, przebudowa sieci wodociągowej i modernizacja SUW w Stajkowie i budowa stacji podnoszenia ciśnienia w m. Sławienko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubasz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 37
1.5.2.) Miejscowość: Lubasz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672556012
1.5.8.) Numer faksu: 672556462
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubasz@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubasz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubasz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej do m. Dębe i Krucz, przebudowa sieci wodociągowej i modernizacja SUW w Stajkowie i budowa stacji podnoszenia ciśnienia w m. Sławienko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ef0a63f-b40d-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064627/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa sieci wodociągowej do m. Dębe i Krucz, przebudowa sieci wodociągowej i modernizacja SUW w Stajkowie i budowa stacji podnoszenia ciśnienia w m. Sławienko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.V.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4469000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa postępowania:
Budowa sieci wodociągowej do m. Dębe i Krucz, przebudowa sieci wodociągowej i modernizacja SUW w Stajkowie i budowa stacji podnoszenia ciśnienia w m. Sławienko
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej w miejscowościach Dębe, Nowina i Krucz rozdzielczej wraz z przyłączami wodociągowymi i niezbędną infrastrukturą wodociągową oraz przebudową istniejącej sieci wodociągowej i wymianą zestawu hydroforowego na stacji uzdatniania wody w miejscowości Stajkowo. W zakres inwestycji wchodzi budowa stacji podnoszenia ciśnienia w miejscowości Sławienko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
W ramach zamówienia wchodzą w szczególności następujące prace:
- roboty ziemne,
- roboty montażowe – ułożenie rurociągu do przesyłu wody,
- modernizacja hydroforni w Stajkowie – wymiana zestawu hydroforowego,
- budowa stacji podnoszenia ciśnienia w miejscowości Sławienko wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
- roboty drogowe.
a) Roboty budowalne dotyczące wykonania wodociągu w m. Krucz, Nowina oraz Kruteczek obejmują wykonanie sieci wodociągowej w następujących odcinkach: wł1-tr3, tr3-Hp35, tr3-tr5, tr4-Hp4, tr5-Hp36, tr5-tr7, tr7-tr39, tr39-Hp10, tr39-tr40, tr30-Hp42, tr49-Hp41, tr40-tr43, tr43-Hp51, tr43-Hp50, tr7-Hp11,tr9-Hp38, tr10-Hp19, tr11-Hp39, tr13-Hp15, tr32-Hp13, tr33-tr14, tr34-Hp14, tr35-Hp16 wraz z przyległymi hydrantami i przyłączami wodociągowymi. Niniejszy zakres znajduje się w projekcie budowlanym „Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Krucz i Kruteczek”, a jego przebieg obejmuje rysunki od 01 do 26 przedstawione na rozmieszczeniu arkuszy rysunkowych projektu.
Lokalizacja inwestycji:
Obręb ewidencyjny Nowina - działki ewidencyjne: 189, 203.
Obręb ewidencyjny Kruteczek - działki ewidencyjne: 9, 11/3, 11/11, 11/12, 19/7, 20/5, 41, 46, 55, 60/4, 61/1,
63/10, 67, 79, 92, 97, 115, 119, 137/1, 137/2, 140, 146, 148, 174, 205, 384, 385, 7144/1, 7145/13, 7145/14,
7175/1.
Obręb ewidencyjny Krucz - działki ewidencyjne: 245/1, 262, 269, 287/8, 287/19, 287/31, 292/2, 295/4, 296/7, 298.
W ramach tego zadania przewidziano wykonanie:
a) sieci wodociągowej z PE100RC PN10 dn 90-110 o łącznej długości 11.431,4 mb wraz ze wszelką niezbędną armaturą i hydrantami,
b) przyłączy wodociągowych z PE100RC PN16 dn40 o łącznej długości 318,6 mb wraz z niezbędną armaturą.
b) Roboty budowalne dotyczące kontynuacji budowy wodociągu z m. Sławno do m. Dębe od miejsca wskazanego przez Zamawiającego na rysunku 8/9 dokumentacji projektowej – o długości ok. 2.770 mb.
c) Roboty budowalne w m. Stajkowo obejmują przebudowę i rozbudowę sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami wodociągowymi na odcinku pomiędzy istniejącą stacją uzdatniania wody w Stajkowie, a miejscowością Stajkowo. W ramach zadania zaprojektowano wodociąg PE dn160 / 90 o łącznej długości 729,4 mb oraz „przepięcie” do nowej sieci wodociągowej przyłączy wodociągowych PE dn 63/50 o łącznej długości 75,4 mb.
W ramach zadania przewidziano w istniejącym budynku suw w Stajkowie wymianę istniejącego zestawu hydroforowego na nowy, o większej wydajności i wysokości podnoszenia. Zaprojektowano wymianę odcinka wodociągu pomiędzy SUW Stajkowo, a znajdującymi się na terenie SUW zbiornikami wody czystej.
d) Roboty budowlane związane z budową stacji podnoszenia ciśnienia w miejscowości Sławienko wraz z infrastrukturą towarzyszącą na punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sławienku.
3. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). W szczególności:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane wykonywane przez robotników na podstawie dokumentacji projektowej – roboty montażowe w zakresie wykonania sieci wodociągowej.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
Pierwsze oświadczenie zostanie złożone Zamawiającemu najpóźniej 7 dni po zawarciu umowy, kolejne zgodnie z zapisami zawartymi powyżej.
4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Jeżeli w jakiejkolwiek części SWZ lub w jej załącznikach wskazano nazwy własne materiałów i urządzeń, znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia, należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie minimalnych wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia, z uwagi na brak innych
dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego oraz opinii nadzoru autorskiego. Materiały, wyposażenie i urządzenia równoważne do
tych wskazanych w dokumentacji projektowej muszą być tych samych lub lepszych standardów materiałowych, technicznych, technologicznych i jakościowych, oraz odpowiednich norm produkcyjnych obowiązujących w danym zakresie, ponadto zamienne materiały, wyposażenie i urządzenia przyjęte do wyceny: – winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być dopasowane do pozostałych urządzeń, tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakres robót budowlanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane powyżej przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały, wyposażenie oraz urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – w tym dokumentach zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym (nie znaczy, że identyczne opisywanym), a więc przykładowo takie, które spełniają te same funkcje przy zastosowaniu innej technologii. W takiej sytuacji w celu wykazania równoważności Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów takich jak deklaracje zgodności, aprobaty
techniczne, atesty, certyfikaty, karty techniczne, projekty warsztatowe czy wykonawcze, itp. lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań wskazanych w SWZ, których wybór leży po stronie Wykonawcy. Wykazanie równoważności polega na tym, że umożliwia uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5496870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10088387,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5496870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631861838
7.3.3) Ulica: Kościuszki 97
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5496870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej łączącej miejscowości Wrzosów - Stara Wieś
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Opatowie o zbiornik retencyjny ścieków oraz punkt przyjęcia osadów z oczyszczalni przydomowych
- Przebudowa drogi gminnej 604207K w km od 0+006,55 do km 0+450,07 w miejscowości Mników, Gmina Liszki.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.