Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307647/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00318710/01 - Wynik z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby
Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931950650
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kleczkowska 20
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-227
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 71 / 329-58-43
1.4.8.) Numer faksu: 71/ 329-18-51
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: adm.psse.wroclaw@sanepid.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/psse-wroclaw
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ochrona zdrowia i profilaktyka ochronna - Inspekcja Sanitarna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314067
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00307647
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Działając na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany terminu płatności po uzgodnieniu z Wykonawcą - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych;
2) zmiany podstaw prawnych regulujących świadczenie usług będących przedmiotem Umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia;
3) zmiany adresu punktu pocztowego do którego będą przekazywane przesyłki pocztowe przez Zamawiającego dla Wykonawcy, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego;
4) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, o ile ich powstanie nie jest lub nie było w jakikolwiek sposób zależne od Wykonawcy; zmianie może ulec termin realizacji Umowy o okres trwania zdarzenia lub okoliczności, o których mowa powyżej, a które uniemożliwiają realizację przedmiotu Umowy zgodnie z jej treścią i w sposób należyty;
5) w przypadku zaistnienia innych okoliczności, bez względu na ich charakter, w tym leżących po stronie Zamawiającego, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, o ile ich pojawienie się nie jest lub nie było w jakikolwiek sposób zależne od Wykonawcy, w tym o charakterze prawnym, organizacyjnym, ekonomicznym, administracyjnym lub technicznym, możliwa jest uzasadniona tymi okolicznościami zmiana: sposobu wykonania Umowy oraz zakresu przedmiotu Umowy, w tym wyłączenia części przedmiotu Umowy oraz zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy odpowiednio do okresu trwania przeszkody, która uniemożliwia realizację przedmiotu Umowy, zgodnie z jej treścią i w sposób należyty;
6) niewykorzystania wartości Umowy określonej w § 11 ust. 1, w terminie określonym w § 4 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy o czas określony do 6 miesięcy (jednak nie dłużej niż do wykorzystania wartości Umowy).
Po zmianie:
Zamawiający poprawia § 1 ust. 1 Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 błędnie wskazany termin realizacji umowy na 19 miesięcy. W związku z powyższym Zamawiający wprowadza nowy Załącznik nr 9 do SWZ – ZMODYFIKOWANY Wzór umowy.
Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.
Działając na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany terminu płatności po uzgodnieniu z Wykonawcą - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych;
2) zmiany podstaw prawnych regulujących świadczenie usług będących przedmiotem Umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia;
3) zmiany adresu punktu pocztowego do którego będą przekazywane przesyłki pocztowe przez Zamawiającego dla Wykonawcy, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego;
4) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, o ile ich powstanie nie jest lub nie było w jakikolwiek sposób zależne od Wykonawcy; zmianie może ulec termin realizacji Umowy o okres trwania zdarzenia lub okoliczności, o których mowa powyżej, a które uniemożliwiają realizację przedmiotu Umowy zgodnie z jej treścią i w sposób należyty;
5) w przypadku zaistnienia innych okoliczności, bez względu na ich charakter, w tym leżących po stronie Zamawiającego, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, o ile ich pojawienie się nie jest lub nie było w jakikolwiek sposób zależne od Wykonawcy, w tym o charakterze prawnym, organizacyjnym, ekonomicznym, administracyjnym lub technicznym, możliwa jest uzasadniona tymi okolicznościami zmiana: sposobu wykonania Umowy oraz zakresu przedmiotu Umowy, w tym wyłączenia części przedmiotu Umowy oraz zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy odpowiednio do okresu trwania przeszkody, która uniemożliwia realizację przedmiotu Umowy, zgodnie z jej treścią i w sposób należyty;
6) niewykorzystania wartości Umowy określonej w § 11 ust. 1, w terminie określonym w § 4 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy o czas określony do 6 miesięcy (jednak nie dłużej niż do wykorzystania wartości Umowy).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-08 13:00
Po zmianie:
2024-05-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-08 13:30
Po zmianie:
2024-05-10 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-06
Po zmianie:
2024-06-08
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego (zmiana systemu ogrzewania) przy ul. Jeździeckiej 18 we Wrocławiu.
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU -POWTÓRKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu oraz wykonanie ekspertyzy ppoż. w budynku B8 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Smoluchowskiego 48
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Działu Sterylizacji
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej nr 382 na odcinku od skrzyżowania z DW 297 k m. Bolesławiec do skrzyżowania z DW 364 k m. Złotoryja z podziałem na zadania.
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95-oktanowej E95 dla zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych Obwodu Drogowego w Mirosławicach poprzez tankowanie na stacji/-ach paliw
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- używanie maszyn do frankowania w terenowych jednostkach organizacyjnych.
- świadczenie usług w obrocie krajowym w okresie 18 miesięcy, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek z drukami oraz płytami CD, DVD zawierającymi dzienniki urzędowe, załączniki do dzienników urzędowych, druki ulotne dołączone d
- Powszechne usługi pocztowe: opłaty za przesyłki pocztowe za pomocą maszyn do frankowania korespondencji i za zwrot przesyłek poleconych w Oddziale ZUS w Gdańsku oraz w Inspektoratach ZUS: Gdańsk Wrzeszcz,Gdańsk Śródmieście,Sopot,Gdynia,Puck,Wejherowo.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.