Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223930/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 398008T Lubcza – Wola Lubecka 0+000 do 1+653 dł. 1653 m w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413806120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Nr 398008T Lubcza – Wola Lubecka 0+000 do 1+653 dł. 1653 m w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac7ffd7f-2762-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009106/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej nr 398008T Lubcza - Wola Lubecka 0+000 do 1+653 dł. 1653 m w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223930/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.1.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1286398,63
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej Nr 398008T Lubcza – Wola Lubecka 0+000 do 1+653 dł. 1653 m w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zakres inwestycji obejmuje odcinek o długości 1653 m od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 768 w miejscowości Lubcza do skrzyżowania z drogą powiatową nr 0272T w miejscowości Wola Lubecka.
W ramach przedmiotowej inwestycji przewidziano:
1) przebudowę drogi gminnej nr 398008T polegającą na wzmocnieniu istniejącej konstrukcji nawierzchni wraz z wykonaniem jej poszerzenia do szerokości 5,0 m oraz dodatkowym wymaganym poszerzeniem na łukach poziomych,
2) budowę obustronnego pobocza na całym odcinku drogi,
3) przebudowę skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 768,
4) budowę peronów przystankowych w rejonie istniejących przystanków autobusowych,
5) przebudowę wraz z regulacją wysokościową istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych,
6) przebudowę systemu odwodnienia w postaci rowów przydrożnych oraz korytka betonowego,
7) przebudowę istniejących przepustów pod drogą gminną oraz w ciągu rowów przydrożnych,
8) przestawienie ogrodzeń (jeżeli będzie zachodziła taka konieczność),
9) zabezpieczenia lub przełożenia istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego,
10) budowę kanału technologicznego (lub uzyskanie odstępstwa),
11) usunięcie zieleni kolidującej z projektowanymi elementami.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.
3.1. Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie .dgw.
4. Zamierzenie obejmuje następujące elementy:
1) Etap projektowania:
a) opracowanie i uzgodnienie projektów budowlanych (ew. materiałów do zgłoszenia robót budowlanych) przebudowy drogi pozwalających na realizację inwestycji wraz z uzyskaniem wymaganych decyzji administracyjnych (w tym decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenie wodno-prawne, decyzja zezwalająca na wycinkę drzew, pozwolenie na budowę lub zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych),
b) opracowanie i uzgodnienie projektów przebudowy infrastruktury kolidującej z przebudowywanym odcinkiem drogi oraz uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych pozwalających na usunięcie kolizji (w przypadku ich wystąpienia),
c) opracowanie niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań geotechnicznych,
d) opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
e) opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu,
f) opracowanie projektu zieleni,
g) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
2) Etap realizacji:
a) wykonanie kompleksowych robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wraz ze wszelkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami i decyzjami pozwalającymi użytkować obiekt,
b) pełnienie nadzoru autorskiego,
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji zrealizowanych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2149220,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3105750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2149220,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATEX Maksymilian Mirek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591171190
7.3.3) Ulica: Nasiechowice
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2149220,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.