Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00351262/01 - Wynik z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont bazy Obwodu Drogowego w Popowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210466977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skoki 21
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpmiedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont bazy Obwodu Drogowego w Popowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a11902d-2603-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051368/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont bazy Obwodu Drogowego w Popowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a11902d-2603-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODo - administratorem Pani/Pana danych jest Powiat Międzyrzecki - Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu, Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz. Pozostałe informacje znajdują się w Rozdziale XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.252.14.2023.IJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu bazy Obwodu Drogowego
w Popowie związanego z remontem budynku parterowego bez zmiany sposobu użytkowania obiektu na podstawie projektu budowlanego będącego załącznikiem do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, a także realizację usług / dostaw związanych z wykonywanymi robotami, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w województwie lubuskim, w powiecie międzyrzeckim, w gminie Skwierzyna, m. Popowo.
3. Inwestycja składa się z następujących elementów:
• rozbiórkę istniejących ścian z poszycia drewnianego,
• demontaż istniejących bram garażowych wraz z wykonaniem obróbek po montażu nowych bram,
• demontaż stolarki okiennej wraz z wykonaniem obróbek po montażu nowej stolarki okiennej,
• rozbiórka pokrycia dachowego – papa,
• wykonanie ścieku zewnętrznego z prefabrykowanych elementów,
• wykonanie wewnętrznego ścieku z prefabrykowanych elementów,
• wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej,
• montaż stalowych rygli do poszycia ścian zewnętrznych
• montaż poszycia z blachy trapezowej do konstrukcji rygli ściennych
• wykonanie bram przesuwnych wraz z konstrukcją jezdną,
• montaż bram uchylnych,
• oczyszczenie ścian z warstw starej farby,
• wykonanie tynku w miejscach ubytku,
• wykonanie tynku mineralnego o frakcji 3mm po uprzednim gruntowaniu ścian,
• wykonanie warstwy pod pokrycie papowe – częściowe ubytki w powierzchni dachu ułożenie wykładziny dywanowej w projektowanym pomieszczeniu administracji,
• ułożenia 2 warstw papy termozgrzewalnej,
• wykonanie obróbek dekarskich wraz z orynnowaniem,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – OPZ oraz Dokumentacja projektowa, w tym: projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu: Podział zamówienia na części spowodowałby podniesienie kosztów ogólnych oraz nadmierne trudności w koordynacji realizacji zamówienia, co mogłoby skutkować poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. Przedmiotem umowy jest obiekt kubaturowy jako całość.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45410000-4 - Tynkowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena ofert (C) - waga 60% - 60 pkt,
c) okres rękojmi i gwarancji na RB (ORG) – waga 40% - 40 pkt.
2. W kryterium ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia (C), najtańsza oferta otrzyma 60 punktów a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem:
PC = (C N/C B) x waga 60%
gdzie:
PC - punkty w kryterium ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia
CN - najniższa oferowana cena
CB - cena badanej oferty
60 pkt - waga kryterium – 60 pkt maksymalna ilość punktów
3. Okres rękojmi i gwarancji na RB (ORG) – 40% - 40 pkt.
Wykonawca okres rękojmi i gwarancji określa w Formularzu ofertowym.
Podlegający ocenie w ramach kryterium Okres rękojmi i gwarancji na RB, który wynosić będzie 48 m-cy, 60 m- cy, liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
Niewpisanie przez Wykonawcę wskazanego okresu skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium, a jako oferowany zostanie uznany okres, którego zaoferowanie skutkowałoby przyznaniem 0 pkt. (48 m-cy).
UWAGA
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty podlegający ocenie
w ramach kryterium wymagany przez Zamawiającego: 48 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty podlegający ocenie w ramach kryterium uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
Wykonawca winien zaproponować okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty w pełnych miesiącach tj. 48 (48m-cy) lub 60 (60 m- cy),
Punktacja:
• Okres rękojmi i gwarancji na RB: 48 miesięcy – 0 pkt
• Okres rękojmi i gwarancji na RB: 60 miesiące – 40 pkt
Razem w kryterium Okres gwarancji i rękojmi (ORG) można uzyskać maksymalnie 40 pkt.
4. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą ilość punktów P(w) stanowiącą sumę punktów uzyskanych w 2 kryteriach:
P(w) = P(C) + P(ORG)
Gdzie:
P(w) – suma punktów uzyskanych w 2 kryteriach oceny,
P(c) - suma punktów uzyskanych w kryterium Cena oferty (C).
P(ORG) - suma punktów uzyskanych w kryterium Okres gwarancji i rękojmi (ORG).
5. Maksymalna ilość punktów uzyskanych w 2 kryteriach – 100 pkt.
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje
w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 1 zadanie
o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie obiektów kubaturowych.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu spełniania warunków udział w postepowaniu, tj.:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich (..) lat (zgodnie z postawionym warunkiem udziału w postępowaniu, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te były wykonane – wg Wzoru Załącznika nr 4 do Formularza oferty, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100).2. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte zostały w Rozdziale XV SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden
z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie zapisami w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 ppkt. d) SWZ
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 ppkt. d) SWZ:
1) wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) wykazują wykonawcy poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX przy czym:
1) Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/ którzy wykazuje/ wykazują spełnianie warunków, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 ppkt. d) SWZ
2) Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 5 składa każdy z nich - nie dotyczy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków własnych Zamawiającego.INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz ze sprawowaniem wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Rozwój działalności Centrum Zdrowia Psychicznego w SPSNPCH w Międzyrzeczu
- Dostawa urządzeń medycznych do procedur urologicznych II
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1319F w m. Zemsko
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lisie Jamy i Dąbrowa wraz z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Tymce
- Budowa sali gimnastycznej, samorządowego żłobka oraz samorządowego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Uszczynie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Centralnej 59 w Kobiórze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.