Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195814/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabezpieczenie osuwiska wraz z przebudową
ul. S. Okrzei w km od 1+427 do 1+454 i ul. Prządki w km od 0+000 do 0+130
w Krośnie” - Wykonanie dodatkowych mikropali o średnicy 150 mm
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krosno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie osuwiska wraz z przebudowąul. S. Okrzei w km od 1+427 do 1+454 i ul. Prządki w km od 0+000 do 0+130
w Krośnie” - Wykonanie dodatkowych mikropali o średnicy 150 mm
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b2385d-e4da-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015511/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Zabezpieczenie osuwiska wraz z przebudową ul. S. Okrzei w km od 1+427 do 1+454 i ul. Prządki w km od 0+000 do 0+130 w Krośnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195814
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie badań i analiz podłoża gruntowego zgodnie ze schematem i w zakresie:
-prac terenowych (wiercenia badawcze, pobór próbek gruntów i skał)
-kompleksowych badań laboratoryjnych
a) Prace terenowe
Wykonanie wierceń pełnordzeniowych podwójnym aparatem rdzeniowym o średnicy min. 100 mm z ciągłym poborem rdzenia i pełną dokumentacją fotograficzną rdzeni. Wymagany uzysk rdzenia nie powinien być mniejszy niż 85%. W przypadku stwierdzenia sączeń lub zwierciadła wody podziemnej – poziom zwierciadła wody w otworze należy ustabilizować. Uzysk rdzenia należy opisać i zachować w skrzynkach do badań wytrzymałościowych. Zamawiający przewiduje wykonanie 3 otworów o głębokości od 20m do 26m. Sumaryczna długość wierceń 66 mb (otwór O-1 i O-3 – 20m, O-2 – 26m). Wstępna lokalizacja otworów wg załącznika nr 1. Zamawiający informuje, że głębokość wierceń może ulec zmianie w zależności od występujących warunków gruntowych. W zakresie badań należy przewidzieć likwidację otworów zaczynem cementowo-bentonitowym w/(c+b)=0,4.
b) Kompleksowe badania laboratoryjne
Badania laboratoryjne powinny obejmować: określenie rodzaju gruntu, jego wizualnych cech fizycznych, domieszek, a także oznaczenie stanu konsystencji, zagęszczenia oraz parametrów wytrzymałościowych. Nawiercone utwory skaliste powinny być szczegółowo opisywane poprzez określenie rodzaju skały, stopnia spękania i zwietrzenia, rodzaju spękań i stopnia ich wypełnienia oraz obecności przewarstwień. Opis i klasyfikację nawierconych gruntów i skał należy prowadzić na podstawie norm PN-EN 1997-1 i PN-EN 1997-2 Eurokod 7 wraz z załącznikami.
2. Wykonanie mikropali kotwiących o średnicy 150mm pod kątem wiercenia 30°.
Technologia wykonania: mikropale wykonane w technologii samowiercącej, zbrojenie o nośności obliczeniowej nie mniejszej niż 780kN wraz z wykonaniem głowicy zewnętrznej kotwiącej i kapturem ochronnym zabezpieczającym głowicę antykorozyjnie. Odcinki żerdzi 3m wraz z łącznikami i głowicą kotwiącą nadającą kąt 30° zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie ogniowe. Formowanie trzonu mikropala z zaczynu cementowego o stosunku w/c=0,4 z cementu CEM II 32,5R. Mikropale muszą być zgodne z normą PN-EN 14199. Łączna ilość wykonywanych mikropali 13 szt. po 26m (łączna długość 338mb). Długość mikropali oszacowana orientacyjnie, dokładna długość mikropali zostanie podana przez Projektanta na podstawie wyników przeprowadzonych badań i analiz podłoża gruntowego (załącznik nr 2).
Dodatkowe wymagania: dla każdego mikropala należy wykonać metrykę, a badaniom odbiorczym należy poddać min 3 szt. wykonanych mikropali na wyciąganie.
Wykonanie palowania musi się odbywać pod ścisłym nadzorem geotechnicznym przez uprawnionego geologa – a do każdego z pali należy sporządzić metrykę pala obejmującą opis technologii wiercenia, montażu zbrojenia i betonowania, a także niezbędne wyniki badań.
3. Wizja lokalna.
Ze względu na charakter robót, Zamawiający przewidział obowiązkową wizję lokalną, potwierdzoną przez pracownika Urzędu Miasta Krosna z Wydziału Drogownictwa. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie pod numerem telefonu 13 47 43 617 lub e-mailowo kustron.piotr@um.krosno.pl. Potwierdzenie wykonania wizji lokalnej - wg załącznika nr 3.
Zamawiający informuje, że w przypadku gdy oferta zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej – zostanie ona odrzucona.
W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do wykonania:
a) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami,
b) uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
Zadanie podlega rozliczeniu kosztorysowemu i rozliczenie robót nastąpi według faktycznej ilości wykonania.
4. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453161,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453161,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453161,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „NOBILE POLSKA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512215079
7.3.3) Ulica: ul. Rumiana 55/57 lok. 1,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-954
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Tergon Sp. z o.o. Sp. k. - wykonanie mikropali
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453161,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawy zestawów diagnostycznych przeznaczonych do wykrywania w czasie rzeczywistym (real-time PCR) DNA wirusa ASF
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od stycznia do czerwca 2025r. "
- "Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 6 w Krośnie na rok 2025"
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- "Świadczenie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie, dostawę i wydanie gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Miejskiego Nr 10 w Krośnie"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka przy ulicy Szpitalnej w Tuchowie - budowa żłobka wraz z niezbędną wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną".
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.
- Budowa stawu w Witkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.