eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole"Montaż instalacji klimatyzacji w lokalach Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Montaż instalacji klimatyzacji w lokalach Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004502804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 36

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-071

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4005965

1.5.8.) Numer faksu: 774005952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rag@mopr.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Platforma Zakupowa Logintrade: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Montaż instalacji klimatyzacji w lokalach Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab84f929-3255-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001480/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Montaż instalacji klimatyzacji w lokalach Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241067/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RAG.271.4.2021.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1
Montaż instalacji klimatyzacji w lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
ul. Armii Krajowej 36.

Zakres robót obejmuje m.in.:
- dostawa i transport urzadzen;
- montaż dostarczonych urządzeń;
- wykonanie instalacji chłodniczej;
- wykonanie instalacji sterowania;
- wykonanie instalacji odprowadzania skroplin;
- montaż agregatów;
- prace budowlane związane z wykonaniem przebić budowlanych i przejść instalacyjnych;
- uruchomienie i testy instalacji;

Roboty należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, pn.: Montaż instalacji klimatyzacji w lokalach Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36 opracowaną przez : Pracownię Konstrukcyjno – Architektoniczną „KONSTRUKTOR” Marcin Korłub z siedzibą w Opolu ul. Jana Bytnara Rudego 20A/1, 45-256 Opole,

Uwagi dla Wykonawcy:
Zamawiający NIE przewiduje wykonania zaplanowanej w Projekcie instalacji klimatyzacji w Budynku A.
Ww. zakresu prac NIE NALEŻY WYCENIAĆ. Roboty te nie zostały ujęte w przedmiarze.

Rozwiązania równoważne:
Wszystkie w dokumentacji technicznej odniesienia do norm oraz wskazane z nazwy urządzenia i materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 177795,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Domu Dziennego Pobytu MALINKA w Opolu
ul. Piotrkowska 2.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- dostawa i transport urzadzen;
- montaż dostarczonych urządzeń;
- wykonanie instalacji chłodniczej;
- wykonanie instalacji sterowania;
- wykonanie instalacji odprowadzania skroplin;
- montaż agregatów;
- prace budowlane związane z wykonaniem przebić budowlanych i przejść instalacyjnych;
- uruchomienie i testy instalacji;

Roboty należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, pn.: Montaż instalacji klimatyzacji w lokalach Domu Dziennego Pobytu MALINKA w Opolu ul. Piotrkowska 2 opracowaną przez : Pracownię Konstrukcyjno – Architektoniczną „KONSTRUKTOR” Marcin Korłub z siedzibą w Opolu ul. Jana Bytnara Rudego 20A/1, 45-256 Opole,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 22605,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WIECZOREK” P.P.U.H. Tomasz Wieczorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530993143

7.3.3) Ulica: ul. G. Morcinka 43

7.3.4) Miejscowość: 45-531 Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-531

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28659,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28659,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WIECZOREK” P.P.U.H. Tomasz Wieczorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530993143

7.3.3) Ulica: ul. G. Morcinka 43

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28659,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.