eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie graficzne, druk i dostawa kalendarzy na rok 2024, na potrzeby Programu Interreg V-A Polska-S³owacja 2014-2020



Og³oszenie z dnia 2023-07-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Opracowanie graficzne, druk i dostawa kalendarzy na rok 2024, na potrzeby Programu Interreg V-A Polska-S³owacja 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783112

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Maria.wojewoda@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://cpe.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie graficzne, druk i dostawa kalendarzy na rok 2024, na potrzeby Programu Interreg V-A Polska-S³owacja 2014-2020

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2e759ca0-0448-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00314153

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00119413/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.7 Opracowanie graficzne i druk kalendarzy na 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Wspó³pracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-S³owacja 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00248846

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.24.2023.MW

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 55593 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie graficzne, druk i dostawa kalendarzy na rok 2024, na potrzeby Programu Interreg V-A Polska-S³owacja 2014-2020
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, przygotowanie do druku, druk kalendarzy autorskich ksi±¿kowych i ¶ciennych trójdzielnych na rok 2024 dla Programu Interreg V-A Polska-S³owacja 2014-2020 wraz z ich dostaw± do siedziby Zamawiaj±cego. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) 550 sztuk kalendarzy ksi±¿kowych,
b) 557 sztuk kalendarzy ksi±¿kowych kieszonkowych,
c) 524 sztuk kalendarzy ¶ciennych trójdzielnych.
Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy (do dostosowania do potrzeb przedmiotu umowy):
• pliki z logotypami,
• podstawowe grafiki,
• tre¶æ wk³adek informacyjnych,
• nazwy miesiêcy, dni, a tak¿e t³umaczenie zwrotów „dane osobowe” i „notatki” w jêzyku s³owackim
• wykaz ¶wi±t, dni wolnych od pracy s³owackich (polskie le¿± po stronie Wykonawcy).
Przed przyst±pieniem do produkcji docelowej kalendarzy objêtych przedmiotem zamówienia, Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu do akceptacji wizualizacje ka¿dego z nich. Wykonawca ma obowi±zek uwzglêdniaæ i wprowadzaæ uwagi Zamawiaj±cego do poszczególnych materia³ów na etapie przygotowania/oznakowania/wizualizacji oraz projektów graficznych poszczególnych pozycji zamówienia. Wykonawca zobowi±zuje siê do wiernego odwzorowania kolorów logotypów i innych przekazanych przez Zamawiaj±cego materia³ów.
Wszystkie projekty publikacji maj± byæ indywidualne, autorskie (m.in. z u¿yciem zdjêæ/grafik dostarczonych przez Zamawiaj±cego lub, je¶li Zamawiaj±cy zg³osi tak± potrzebê, zakupi zdjêcia z baz zdjêæ typu Dreamstime, Shutterstock, Fotolia i podobne (maksymalnie 10 zdjêæ). Rodzaj i ilo¶æ potrzebnych zdjêæ bêdzie zg³oszona na bie¿±co przez osobê nadzoruj±c± produkcjê publikacji. Wszystkie projekty bêd± wykonane z u¿yciem znaków graficznych takich jak logo i nazwa Programów, flaga UE itp.
Rzeczywiste wymiary publikacji mog± siê ró¿niæ o 5-10% od standardowych wymiarów podanych formatów (chyba, ¿e podano inaczej).
Wykonawca dostarczy wszystkie publikacje na swój koszt do miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego. Us³uga obejmuje tak¿e przewóz oraz wniesienie paczek do wskazanego pomieszczenia.
Na 2 dni robocze przed planowan± dat± dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiaj±cego na adres email wskazany w umowie.

Dostarczaj±c przedmiot zamówienia, Wykonawca ma obowi±zek przed³o¿yæ listê wraz z ilo¶ci± sztuk dostarczanego towaru – Zamawiaj±cy ma prawo sprawdziæ podczas dostawy – w obecno¶ci dostarczaj±cego – czy przed³o¿ona lista jest zgodna z rzeczywist± dostaw± (weryfikacja merytoryczna i liczebna przedmiotu zamówienia). Dostawa musi zostaæ zaplanowana w godzinach pracy Zamawiaj±cego z uwzglêdnieniem czasu potrzebnego na wniesienie oraz ewentualn± weryfikacjê dostarczonego przedmiotu zamówienia. Materia³y niezgodne z zamówieniem nie zostan± przyjête (Wykonawca ma obowi±zek ich natychmiastowego zabrania). Zamawiaj±cy dopuszcza zbiorcz± dostawê pozycji asortymentowych do danej lokalizacji.
Doprecyzowane w za³. 3 do SWZ (OPZ).

Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy
o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci druku, je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z po¼n. zm.). W trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w umowie czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) kontroli spe³nienia wymagania.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30199792-8 - Kalendarze

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 55655,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 86745,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55655,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAPOL SPÓ£KA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412

7.3.3) Ulica: Aleja Piastów 42

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-062

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 55655,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.