eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Modernizacja pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Krosno - Suchodół



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej
Krosno - Suchodół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/906335

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej
Krosno - Suchodół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b93400f1-ea8f-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010903/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Modernizacja pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Krosno - Suchodół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258280

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem przegród poziomych i pionowych, przebudową instalacji elektrycznej i wod-kan, montażem stolarki drzwiowej i okiennej wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne.
Obiekt objęty przedmiotem zamówienia położony jest w Krośnie przy
ul. Grunwaldzkiej 10, obręb ewidencyjny: Śródmieście, Gmina Krosno, Powiat Miasto Krosno.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do SWZ.

Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania:
1. Roboty rozbiórkowe:
1.1. Demontaż stolarki okiennej,
1.2. Demontaż grzejników,
1.3. Demontaż parapetów,
1.4. Demontaż fragmentów instalacji co, wod-kan,

2. Roboty budowlano - montażowe:
2.1. Wykonanie warstw posadzkowych: podbudowa, warstwa betonu gr. 10cm C12/15, zbrojona siatką fi 4mm, oczka 15x15cm, montaż warstwy przeciwwilgociowej z dwóch warstw folii izolacyjnej gr. 0,3mm dla pojedynczej warstwy, izolacja termiczna ze styropianu EPS100 gr. 15cm, λ=0,036, posadzka betonowa gr. 8cm C16/20,
2.2. Przygotowanie podłoża ściany/sufit m.in. usunięcie odspajającego tynku, łuszczącej farby oraz zanieczyszczeń ograniczających przyczepność nowych warstw wraz z montażem narożników aluminiowych we wnękach okiennych i ściennych z wyrównaniem podłoża pod malowanie,
2.3. Gruntowanie i malowanie przegród poziomych i pionowych, kolor biały, materiał: powłoka odporna na czyszczenie na mokro, stopień połysku: matowa,
2.4. Malowanie rur stalowych z wcześniejszym przygotowaniem powierzchni, materiał: powłoka odporna na czyszczenie na mokro, stopień połysku: matowa,
2.5. Nałożenie tynku żywicznego na wysokość od poziomu posadzki 110 cm, frakcja 1,5 mm, kolor: jasny szary,
2.6. Montaż oświetlenia, napięcie wejściowe 220-240V, moc oprawy 30-50W, strumień świetlny ~4500lm, temperatura barwowa ~4000K, klasa szczelności IP20-44, w pomieszczeniach higienicznosanitarnych z czujnikiem obecności,
2.7. Montaż oświetlenia – kinkiety, napięcie wejściowe 220-240V, moc oprawy 20W, strumień świetlny ~4500lm, temperatura barwowa ~4000, klasa szczelności co najmniej IP20, wymiary orientacyjne (wys/szer/gł) 170/80/40 mm, kolor oprawy: czarny,
2.8. Montaż stolarki drzwiowej z przygotowaniem otworu do montażu, wymiar w świetle 80 cm i 90 cm, wysokość w świetle 200 cm, wypełnienie plaster miodu, kolor skrzydła szary, ościeżnica stała MDF, wyposażone w wkładkę patentową / WC, szyld,
2.9. Montaż drzwi wewnętrznych stalowych EIS30 wraz z przygotowaniem otworu do montażu (poszerzenie otworu, wykonanie nadproża), wymiar w świetle przejścia 90/200cm, kolor skrzydła - ral 7035, ościeżnica stalowa, wyposażone w zamek na wkładkę patentową i szyld oraz automatyczną uszczelkę opadającą, uzupełnienie ubytków w szpalecie po montażu drzwi wraz z podwójnym malowaniem
2.10. Montaż armatury i wyposażenia łazienki, bateria: kolor chrom, nablatowa, miska WC kompaktowa z deską sedesową,
2.11. Montaż sufitu podwieszanego typu Armstrong, kolor biały,
2.12. Montaż grzejników aluminiowych płytowych z podpięciem bocznym/ dolnym uzależnionym od istniejącej instalacji, wymiary 60x160cm, 60x120cm, kolor biały, wyposażone w głowicę termostatyczną,
2.13. Montaż okna dachowego w istniejącym otworze o wymiarach ~78x118cm, profil PCV w kolorze białym obustronnym z osią obrotu umieszczoną w połowie ramy ościeżnicy, wyposażone w kołnierz uszczelniający, o współczynniku Uw nie większym niż 1,1 W/m2K, wyposażone w klamkę,
2.14. Montaż płytek podłogowych o wymiarach: 15-20 x 90-120 cm, antypoślizgowość: ≥R11, klasa ścieralności: ≥4, wykończenie powierzchni: matowa, kolor: drewnopodobna wraz z cokolikiem na wysokość 10 cm w sali szkoleniowej na parterze,
2.15. Montaż płytek na powierzchni podłogi o wymiarach: ~ 60 x 60 cm, antypoślizgowość: ≥R11, klasa ścieralności: ≥4, wykończenie powierzchni: matowa, kolor: odcienie szarości wraz z wpustem podłogowym, kratka z stali nierdzewnej oraz montaż płytek na powierzchni ścian do wysokości 200 cm o wymiarach: 25-30 x 60 cm, wykończenie powierzchni: matowa, kolor: odcienie szarości, narożniki zewnętrzne wykonane listwami aluminiowymi w pomieszczeniu higienicznosanitarnym,
2.16. Montaż płytek na powierzchni schodów, antypoślizgowość: R12, klasa ścieralności: V, wykończenie powierzchni: matowa, kolor: odcienie szarości,
2.17. Montaż płytek na powierzchni podłogi o wymiarach: 60 x 60 cm, antypoślizgowość: R12, klasa ścieralności: V, wykończenie powierzchni: matowa, kolor: odcienie szarości,
2.18. Montaż paneli podłogowych wraz z podkładem xps łączna grubość panelu i podkładu dostosowana do wysokości istniejących posadzek w pomieszczaniach sąsiednich, klasa ścieralności AC6, fazowane v-fuga 4 stronna, struktura drewna, kolor: naturalne drewno w sali szkoleniowej na piętrze, wraz z listwami przypodłogowymi PVC w kolorze paneli podłogowych,
2.19. Montaż kratek wentylacyjnych w istniejących otworach, materiał: PVC, kolor biały,
2.20. Wydzielenie kabin ustępowych płytą HPL na pełną wysokość wraz z dwoma skrzydłami o wymiarach w świetle przejścia 80/200cm, kolor szary,
2.21. Montaż balustrady, wysokość od poziomu spocznika / stopnia 110cm, przy zachowaniu światła przejścia 120cm, maksymalny prześwit lub wymiar otworu pomiędzy elementami wypełnienia balustrady 20cm, mocowanie boczne, poręcz fi 42,4mm, wypełnienie fi 12mm, materiał stal nierdzewna, powierzchnia szlifowana,

3. Roboty instalacyjne:
3.1. Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w sali szkoleniowej na parterze oraz w przebudowywanym pomieszczeniu higienicznosanitarnym,
3.2. Przebudowa instalacji wod-kan, CO,

4. Dostawa wyposażenia:
4.1. Laptop, parametry: procesor ~1.30-4.60 GHz (10 rdzeni, 12 wątków, 12MB cache), pamięć RAM 32GB, dysk SSD 1000GB, typ ekranu: niedotykowy, matowy (led, ips), przekątna ekranu 15,6", rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (Full HD), jasność matrycy 250 cd/m2, łączność: Wi-Fi 6, moduł bluetooth 5.3, złącza: usb 3.2 gen. 1 - 2szt, usb typu C - 1szt, HDMI 1.4b - 1szt, wyście audio, typ baterii: litowo-polimerowa, system operacyjny: brak, wymiary: wys/szer/gł ~ 18/36/24 cm,
4.2. Monitor interaktywny/TV, parametry: przekątna: 75"-86", rozdzielczość ekranu: ~3840x2160 UHD 4K, format ekranu: 16:9, kąt widzenia: ~150o-180o, złącza: ~HDMI 2.0 x 3, ~USB (A,B,C) - 3szt, VGA - 1szt, mini jack - 1szt, RJ45 - 2szt, głośniki: ~2x16W, WiFi, obsługiwane systemy operacyjne z systemem Windows, powierzchnia antyodblaskowa,
4.3. Drukarka, parametry: laserowa kolorowa, maksymalny format druku: A4, rozdzielczość w kolorze (dpi): 600x600, Wi-Fi, szybkość druku (str/min) min: 18 w czerni, 4 w kolorze, podajnik papieru min: 150 arkuszy, obsługiwane systemy: Windows,
4.4. Zestaw dwóch mikrofonów bezprzewodowych zintegrowanych z głośnikami,
4.5. Głośniki do montażu w podwieszanym suficie, parametry: moc ~240 W, rms ~ 40 W, średnica kosza głośnika ~170 mm, wzmacniacz w zestawie z głośnikami,
4.6. Szafa, parametry: 360x300x65cm, płyta o gr. 18mm, kolor okleiny: dąb złoty, drzwi przesuwne, podział wewnętrzny szafy zgodnie z załącznikiem – sala szkoleniowa parter - szafa,
4.7. Szafka, parametry: płyta o gr. 18mm, kolor okleiny: dąb złoty, podział wewnętrzny szafki zgodnie z załącznikiem – sala szkoleniowa parter - szafka,
4.8. Półki, parametry: płyta o gr. 18mm, szerokości 25cm, kolor okleiny dąb złoty,
4.9. Szafka umywalkowa wisząca na pełną szerokość wnęki ~130cm, blat przystosowany do pomieszczeń o dużej wilgotności w kolorze szarym,
4.10. Stół, parametry: wymiar blatu ~300x120 cm i wysokości ~75 cm, blat wykonany z płyty laminowanej dwustronnej w kolorze dąb złoty, podstawa ramowa ze stali/drewno, nogi o przekroju kwadratowym ~8x8 cm,
4.11. Krzesła, parametry: tapicerowane w kolorze ciemny szary, stelaż stalowy w kolorze czarnym.

Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym odpowiednie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac oraz bezpieczne korzystanie z placówki przez jej użytkowników.

Uwaga! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta, pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej.

W celu prawidłowej realizacji zamówienia uwzględnić należy także pozostałe koszty wymienione w dalszej części niniejszego dokumentu.

Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, każdemu z tych wskazań towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

Uwaga: W związku z określonym terminem realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawcy przygotowując ofertę wzięli pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót oraz zabezpieczenia istniejącego wyposażenia oraz elementów obiektów sąsiadujących, aby zapewnić prawidłowe pod względem bezpieczeństwa użytkowanie obiektów i terenu wykonywanych robót.

2.3. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ziemne, betonowe, montażowe urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45431200-9 - Kładzenie glazury

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176639,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256245,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176639,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FLOEN” Adam Holender

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842459340

7.3.3) Ulica: ul. Ikara 26

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176639,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.