Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00204394/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00215801/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dc4a6e8-e89e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204394/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2201288,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4.1. Zadanie nr 1.Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Krępickiej 46b we Wrocławiu, Przedmiot zamówienia obejmuje:4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 300079,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4.2. Zadanie nr 2:Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Krępickiej 44c we Wrocławiu,Przedmiot zamówienia obejmuje:4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 344770,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4.3. Zadanie nr 3: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Brzezińskiej 23 we Wrocławiu,4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 394074,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4.4. Zadanie nr 4: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Brzezińskiej 39 we Wrocławiu,Przedmiot zamówienia obejmuje:4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 348882,86 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4.5. Zadanie nr 5: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dolnobrzeskiej 26 we Wrocławiu,4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 278880,19 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4.6. Zadanie nr 6: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zielnej 4b we Wrocławiu,4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 204304,48 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4.7. Zadanie nr 7: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zielnej 16 we Wrocławiu4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 330297,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA FACILITY MANAGEMENT sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525
7.3.3) Ulica: Szczecińska 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław- Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA FACILITY MANAGEMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525
7.3.3) Ulica: Szczecińska 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław - Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525
7.3.3) Ulica: Szczecińska 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław - Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525
7.3.3) Ulica: Szczecińska 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław - Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525
7.3.3) Ulica: Szczecińska 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław - Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525
7.3.3) Ulica: Szczecińska 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław - Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525
7.3.3) Ulica: Szczecińska 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław - Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.