eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dc4a6e8-e89e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204394/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2201288,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.1. Zadanie nr 1.Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Krępickiej 46b we Wrocławiu, Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

4.5.5.) Wartość części: 300079,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.2. Zadanie nr 2:Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Krępickiej 44c we Wrocławiu,
Przedmiot zamówienia obejmuje:4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 344770,17 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.3. Zadanie nr 3: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Brzezińskiej 23 we Wrocławiu,4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 394074,14 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.4. Zadanie nr 4: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Brzezińskiej 39 we Wrocławiu,
Przedmiot zamówienia obejmuje:4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 348882,86 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.5. Zadanie nr 5: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dolnobrzeskiej 26 we Wrocławiu,
4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 278880,19 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.6. Zadanie nr 6: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zielnej 4b we Wrocławiu,4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 204304,48 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.7. Zadanie nr 7: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zielnej 16 we Wrocławiu4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 330297,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA FACILITY MANAGEMENT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525

7.3.3) Ulica: Szczecińska 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław- Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA FACILITY MANAGEMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525

7.3.3) Ulica: Szczecińska 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław - Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525

7.3.3) Ulica: Szczecińska 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław - Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525

7.3.3) Ulica: Szczecińska 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław - Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525

7.3.3) Ulica: Szczecińska 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław - Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525

7.3.3) Ulica: Szczecińska 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław - Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525

7.3.3) Ulica: Szczecińska 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Viessmann Sp. z o.o. al. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław - Dostawa urządzeń, dostawa kotłowni kontenerowej, uruchomienia i serwisy gwarancyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.