Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279026/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja gminnych sal wiejskich.
Część 1: Modernizacja sali wiejskiej w m. Sienice (podłoga)
Część 2: Modernizacja sali wiejskiej w m. Trzebnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łagiewniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jedności Narodowej 21
1.5.2.) Miejscowość: Łagiewniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-210
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 89 39 455
1.5.8.) Numer faksu: 74 89 40 130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lagiewniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lagiewniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja gminnych sal wiejskich.Część 1: Modernizacja sali wiejskiej w m. Sienice (podłoga)
Część 2: Modernizacja sali wiejskiej w m. Trzebnik
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0662b257-4b9e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000948/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja gminnych sal wiejskich. Modernizacja sali wiejskiej w m. Sienice (podłoga), Modernizacja sali wiejskiej w m. Trzebnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279026/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 71767,71 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67042,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Modernizacja sali wiejskiej w m. Sienice (podłoga)Zakres prac:
- rozbiórka podłogi z desek na legarach;
- wykonanie nowego podłoża w zakresie: folia izolacyjna, styropian gr. 10,0 cm, wylewka betonowa gr. 7,0 cm;
- gruntowanie podłoża;
- ułożenie posadzki i cokolików z płytek typu gres 30x30 cm;
- wywóz gruzu z terenu rozbiórki na odległość do 3,0 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45431000-7 - Kładzenie płytek
4.5.5.) Wartość części: 56903,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Modernizacja sali wiejskiej w m. TrzebnikZakres prac dotyczy wewnętrznych wypraw tynkowych bez malowania
1. Zabezpieczenie folią
2. Montaż i demontaż rusztowania
3. Zeskrobanie i zmycie starej farby - 204 m2
4. Odbicie tynków i uzupełnienie tynkiem - 127,50 m2
5. Jednokrotne gruntowanie powierzchni - 255 m2
6. Położenie gładzi szpachlowej - 255 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 14863,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64162,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64162,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64162,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822118341
7.3.3) Ulica: Słowiańska 13
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki
7.3.5) Kod pocztowy: 58-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W ŁAGIEWNIKACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W ŁAGIEWNIKACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64162,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18299,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18299,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18299,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822118341
7.3.3) Ulica: Słowiańska 13
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki
7.3.5) Kod pocztowy: 58-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W ŁAGIEWNIKACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W ŁAGIEWNIKACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18299,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-24INNE PRZETARGI ŁAGIEWNIKI
więcej: przetargi ŁAGIEWNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Pabianicach
- " Modernizacja remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Brześciu"
- Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego dla Szpitala Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej - etap I
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.