Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00373475/01 - Wynik z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa bazy noclegowej z zapleczem na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego AMW w Czernicy, w systemie "zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa bazy noclegowej z zapleczem na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego AMW w Czernicy, w systemie "zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7daa7b33-2550-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074940/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa bazy noclegowej z zapleczem na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.61.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa bazy noclegowej z zapleczem na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy, w systemie „zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.:
1) Murowany pawilon mieszkalny, nawiązujący formą architektoniczną do pawi-lonów istniejących na terenie AOsz.
2) Pięć domków drewnianych spójnych z istniejącymi na terenie AOSz domkami typu „szałas”, jako obiektów krótkotrwałego zakwaterowania.
3) Układ komunikacyjny w celu optymalnego skomunikowania nowopowstałych obiektów. W przyszłości planowana jest przebudowa drogi dojazdowej do par-kingu, parkingu i ogrodzenia.
4) Rozbudowa niezbędnej infrastruktury - dla nowoprojektowanych obiektów na-leży przewidzieć budowę sieci i przyłączy wraz z modernizacją obecnej infrastruktury w tym zakresie ze szczególnym uwzględnieniem sieci hydrantowej zewnętrznej w celu zapewnienia wymaganej ilości wody do zewnętrznego gaszenia pożaru dla wszystkich budynków na terenie kompleksu oraz odprowadzenie wód deszczowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno – użytkowym PFU wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w za-kresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości 5.000.000,00 zł.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi dostarczyć opłaconą polisę (tj. wraz z dowodem opłaty jeżeli nie wynika bezpośrednio z dokumentu, że jest opłacona), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości 5.000.000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 11) tj. udokumentuje wykonanie i zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane.
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie
1) dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych, które uzyskały pozwolenie na budowę, budowy/przebudowy/rozbudowy budynków kategorii IX, XII, XIII, XIV – w tym.: mieszkalne wielorodzinne, zamieszkania zbiorowego, użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każdy.
Dla potwierdzenia, że dokumentacje projektowe zostały wykonane z należytą starannością należy załączyć dokumenty typu: referencje, protokoły odbioru, umowy itp. zawierające kompletne informacje potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego oraz poprawność wykonania dokumentacji.
2) trzech robót budowlanych budowy/przebudowy/rozbudowy budynków, które uzyskały pozwolenie na użytkowanie, kategorii IX, XII, XIII, XIV – w tym.: mieszkalnych wielorodzinnych, zamieszkania zbiorowego, użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2.600.000,00 zł każdy
Dla potwierdzenia, że roboty zostały wykonane z należytą starannością należy załączyć dokumenty typu: referencje, protokoły odbioru, umowy itp. zawierające kompletne informacje potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego oraz poprawność wykonania robót budowlanych.
b) Wykonawca musi dysponować osobami, (Wykaz osób - załącznik nr 12) skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z in-formacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Do wykonania dokumentacji projektowej i pełnienia nadzoru autorskiego : posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w wymaganej specjalności i doświadczenie zawodowe w projektowaniu - min. 10 lat po uzyskaniu uprawnień :
a) 1 (jedną) - w specjalności architektonicznej,
b) 1 (jedną) - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
c) 1 (jedną) - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych,
d) 1 (jedną) - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych.
2) Do realizacji robót budowlanych: posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń i doświadczenie zawodowe w realizacji robót budowlanych - min. 10 lat po uzyskaniu uprawnień:
a) 1 (jedną) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) 1 (jedną) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych,
c) 1 (jedną) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych.
3) Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowy.
4) Wskazane wyżej osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia z IIB/IA o przynależności do IIB/IA ważne/odnawiane w okresie trwania przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokości:wadium w wysokości: 58.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100).
Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).
Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w przypadku, gdy zmiana ta nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i w zakresie przewidzianym w treści projektu umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy § 21.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-03 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-02
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa żywienia w systemie zleconym
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach inwestycji pn: Rozbudowa i remont budynku nr 7 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni wraz z ...
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Dostawa owoców i warzyw w systemie zaopatrywania wiosenno-letniego (Nowalijki)
- Świadczenie usługi dostępu do łącz internetowych wraz z siecią wewnętrzną dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni (2 części)
- Odbiór, transport oraz unieszkodliwienie martwych zwierząt, lub ich części z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.