Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389673/01 - Wynik z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu gliwickiego (z podziałem na części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277733742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 16
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pogli@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-gliwice
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu gliwickiego (z podziałem na części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cb111d9-f32a-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00238369/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur rejonowych okręgu gliwickiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cb111d9-f32a-11ee-b016-82aaee56c84c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziałach VIII i X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3014-7.261.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach. Usługi będą świadczone w obrębie działania Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach, tj. na terenie miast: Gliwice, Knurów, Pyskowice oraz gmin: Gierałtowice, Pilchowice, Rudziniec, Sośnicowice, Toszek, Wielowieś. Chłodnia powinna znajdować się w obrębie działania Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach. Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Jastrzębiu-Zdroju. Usługi będą świadczone w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Jastrzębiu-Zdroju, tj. na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój oraz gminy Pawłowice. Chłodnia powinna znajdować się w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Jastrzębiu-Zdroju. Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Raciborzu. Usługi będą świadczone w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Raciborzu, tj. na terenie miasta Racibórz oraz gmin: Kornowac, Krzanowice, Krzyżanowice, Kuźnia Raciborska, Nędza, Pietrowice Wielkie, Rudnik. Chłodnia powinna znajdować się w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Raciborzu. Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Rudzie Śląskiej. Usługi będą świadczone w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Rudzie Śląskiej, tj. na terenie miasta Ruda Śląska. Chłodnia powinna znajdować się w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Rudzie Śląskiej. Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Rybniku. Usługi będą świadczone w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Rybniku, tj. na terenie miasta Rybnik oraz gmin: Czerwionka-Leszczyny, Gaszowice, Jejkowice, Lyski, Świerklany. Chłodnia powinna znajdować się w obrębie działania Prokuratury Rejonowej
w Rybniku. Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Tarnowskich Górach. Usługi będą świadczone w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Tarnowskich Górach, tj. na terenie miast: Kalety, Miasteczko Śląskie, Radzionków, Tarnowskie Góry i Piekary Śląskie oraz gmin: Krupski Młyn, Ożarowice, Świerklaniec, Tworóg
i Zbrosławice. Chłodnia powinna znajdować się w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Tarnowskich Górach. Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Wodzisławiu Śląskim. Usługi będą świadczone w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Wodzisławiu Śląskim, tj. na terenie miast: Wodzisław Śląski, Pszów, Radlin, Rydułtowy oraz gmin: Godów, Gorzyce, Lubomia, Marklowice, Mszana. Chłodnia powinna znajdować się w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Wodzisławiu Śląskim. Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Zabrzu. Usługi będą świadczone w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Zabrzu, tj. na terenie miasta Zabrze. Chłodnia powinna znajdować się w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Zabrzu.
Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Żorach. Usługi będą świadczone w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Żorach, tj. na terenie miasta Żory. Chłodnia powinna znajdować się w obrębie działania Prokuratury Rejonowej w Żorach.
Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobno dla każdej części:a) minimum dwoma pojazdami specjalnymi, przeznaczonymi do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, spełniającymi wymagania techniczne i sanitarne określone w art. 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U. z 2007 r. nr 249 poz. 1866),
b) pomieszczeniem do przechowywani zwłok i szczątków ludzkich wyposażonym w specjalistyczne chłodnie z przynajmniej trzema miejscami do przechowywania zwłok ludzkich spełniającymi wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 roku w sprawie przechowywania zwłok i szczątków (Dz.U. z 2011 r. nr 75 poz. 405), które znajduje się w obrębie działania danej Prokuratury.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1pkt 1 i 2, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 4 do SIWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna):1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 4 (wykaz narzędzi) zostanie spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wykaże samodzielnie spełnienie tego warunku, (Wykonawca, który będzie wykonywał kluczowy zakres usług) tzn. Zamawiający nie dopuszcza stosowania doświadczenia kilku Wykonawców.
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej winno być załączone do oferty.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie (załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy członek Konsorcjum, każdy Wspólnik spółki cywilnej). Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.