eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubowidzDostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lubowidz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubowidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-304

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugl@uglubowidz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uglubowidz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a305dfc-0068-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a305dfc-0068-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003872/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244134

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu wraz z jego ważeniem, transportem i rozładunkiem w ilości oraz spełniający poniższe wymagania jakościowe:
- 255 ton węgla typu „Eko-groszek” workowany o wartości opałowej ≥ 25Mj/kg
- 94 tony węgla typu „Eko-groszek” luzem o wartości opałowej ≥ 25Mj/kg

Określona ilość zapotrzebowania na węgiel ma charakter szacunkowy i w zależności od warunków atmosferycznych może ulec zmianie. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności prawnej i finansowej za niezrealizowanie części zamówienia. Wykonawca nie będzie rościł pretensji w przypadku zmiany wartości szacunkowej wykonanego zadania.

Węgiel typu „Eko-groszek” workowany i luzem musi spełniać minimalne wymagania:
- wartość opałowa ≥ 25Mj/kg
- uziarnienie: 5 – 25 mm
- zawartość popiołu mniej niż 10 %
- zawartość siarki max. 0,8 %
- wilgotność mniej niż 12 %


Dostawy towaru odbywać się będą sukcesywnie stosownie do składanych zamówień, z zastrzeżeniem możliwości każdorazowej minimalnej dostawy w ilości 5 ton. Wykonawca musi załączyć wiarygodny dokument – certyfikat dostarczanego węgla (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność) oraz dokument potwierdzający wagę dostarczonego towaru. Wykonawca dostarczy węgiel na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbioru zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ „Wykaz miejsc dostaw węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu”. Zamawiający w dniu dostawy zastrzega sobie możliwość ważenia dostawy węgla w ramach zaoferowanej ceny.

Transport, ważenie oraz rozładunek będzie wykonywany na koszt własny Wykonawcy.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań oferowanego towaru, w przypadku stwierdzenia nie spełnienia minimalnych wymagań określonych w SWZ Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami przeprowadzenia powyższych badań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539883,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569096,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539883,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302786863

7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149 lokal 6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539883,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.