eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski"Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Radzyń Podlaski"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Radzyń Podlaski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radzyn Podlaski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radzynpodlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=352

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2998ffa4-0f5a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Radzyń Podlaski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2998ffa4-0f5a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267506

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 741460,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1Przedmiot zamówienia obejmuje: „ Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Radzyń Podlaski”

Zakres; Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Radzyń Podlaski od 1.09.2023 r. do 30.06.2024 r. w formie sprzedaży biletów miesięcznych. Dowóz dzieci odbywać się będzie w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 sierpnia 2022r.zmieniające rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2022r., poz. 1810 z późn. zm.). Przystanki oraz miejsce dowozu wg. poniższego:

a)Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Białce
l.p Miejscowość Liczba uczniów
1 Bedlno Radzyńskie 13
2 Ustrzesz 33
3 Jaski 16
4 Zbulitów Duży 11
5 Główne 21
6 Płudy 21
7 Siedlanów 35
8 Białka 20
9 Stasinów 16
10 Radzyń Podl.
ul. Budowlanych 3
11 Radzyń Podl.
(dworzec PKS) 1
12 Brzostówiec 2
13 Białka(folwark) 19
14 Razem 211

b)Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Brzostówcu



L.p. Miejscowość Liczba dzieci
1. Brzostówiec Cegielnia 5
Brzostówiec Kępa 2
Radowiec 1
Razem 8
c)Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Branicy Radzyńskiej


Lp. Miejscowość Liczba uczniów
1 Marynin 6
2 Branica Radz. Kol. 3
3 Branica Radz. 7
4 Radzyń Podlaski D.A. 1
RAZEM 17

d)Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Żabikowie


L.p. Miejscowość Liczba dzieci
1. Bedlno 26
Razem 26

4.2. Świadczenie usług dowozu dzieci i młodzieży będzie się odbywać z uwzględnieniem art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego((t.j. Dz. U. z 2018 r. , poz. 254
4.3 Przejazdy będą odbywać się linią regularną, gwarantującą pierwszeństwo przejazdu osób, które posiadają bilety miesięczne, w dni nauki szkolnej.
4.3 Organizacja przewozów ma zapewnić zabranie dzieci z przystanków nie wcześniej jak o godzinie 7.15 i dowiezienie do szkół nie później jak do godziny 7.50.
4.4 Organizacja przewozów gwarantuje następującą ilość kursów :
- SP w Białce( jeden kurs rano i trzy kursy po południu)
- SP w Żabikowie( jeden kurs rano i jeden kurs po południu)
- SP w Brzostówcu( jeden kurs rano i jeden kurs po południu)
- SP w Branicy Radzyńskiej(dwa kursy rano i dwa kursy po południu)
o godzinie wskazanej przez dyrektora danej szkoły.

Wykonawca winien uwzględnić przy wycenie ,iż w trakcie roku szkolnego może zajść potrzeba zorganizowania dodatkowego kursu powrotnego z ww. szkół- np. 2 razy w tygodniu( zwiększenie liczby godzin z racji realizacji projektu unijnego, konieczności wprowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci i młodzieży)

4.5. W przypadku awarii pojazdu, wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania komunikacji zastępczej w ciągu 25 minut od wystąpienia awarii.
UWAGA: Czas podstawienia autobusu zastępczego: jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XVII niniejszej SWZ
4.6. Wykonawca jest zobligowany do dysponowania taborem(autobusami) o łącznej ilości co najmniej 262 miejsc siedzących. Wszystkie pojazdy winny być sprawne technicznie i posiadać aktualne przeglądy.
4.7 Art. 100 ust. 1 ustawy Pzp
Ze względu na to, że z przedmiotu zamówienia będą korzystały m.in. osoby fizyczne, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania umowy zawartej w taki sposób aby umożliwić osobom z niepełnoprawnościami na korzystanie z przedmiotu zamówienia na zasadzie równości z innymi osobami

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 668100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 668100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Komunikacji Samochodowej " SOKOŁÓW W sokołowie Podlaskim S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 823 000 10 88

7.3.3) Ulica: Zabkowska 2

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 668100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.