eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Dostawa wyposażenia medycznego - mebli medycznych na potrzeby Poradni Audiologii i Foniatrii UCP ul. Pankiewicza 16" dla CSK UMo w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia medycznego – mebli medycznych na potrzeby Poradni Audiologii i Foniatrii UCP ul. Pankiewicza 16” dla CSK UMo w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472147559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 251

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-213

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@csk.umed.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SP ZOZ

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wyposażenia medycznego – mebli medycznych na potrzeby Poradni Audiologii i Foniatrii UCP ul. Pankiewicza 16” dla CSK UMo w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dcce6cc-2cca-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000773/57/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie medyczne specjalistyczne, w tym. m.in. meble medyczne, leżanki, kozetki lekarskie, wózki do p/chorych, wózki inwalidzkie, szafki, parawany, statywy, itp.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233082/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/72/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 72000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa wyposażenia medycznego – mebli medycznych na potrzeby Poradni Audiologii i Foniatrii UCP ul. Pankiewicza 16” dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251”.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się dostawę: wózka zabiegowo – opatrunkowego – 3 szt., stołu do badania – 2 szt. Taboretu obrotowego – 2 szt. Oraz mebli wykonanych w technologii dopuszczającej do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych CT/MRI – 2 komplety – nowe niepowystawowe spełniającego wymagania wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 2 do SWZ.
3. Kod CPV: 33192000-2 Meble medyczne
4. Przedstawione w załączniku nr 2 do SWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają minimalne wymagania przez Zamawiającego dotyczące produktu, narzędzi lub innego wyposażenia medycznego. Oznacza to, iż oferowany produkt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 40 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne.
Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
Skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia nie może być większe niż 14 dni w stosunku do wymaganego max. Terminu wykonania zamówienia podanego w SWZ.
Ponadto, Zamawiający wskazuje iż termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 17.12.2021 r.
Zadanie jest dofinansowane w ramach umowy nr DOI/SK/85112/6220/305/265 - DOFINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90491,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90491,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90491,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONKRET Sp. z o.o., Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751524191

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 15A

7.3.4) Miejscowość: Chełmno

7.3.5) Kod pocztowy: 86-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90491,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.