Og³oszenie z dnia 2023-07-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00340918/01 - Wynik z dnia 2023-08-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja drogi dojazdowej do pól Damno-G³odowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Damnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979795
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Górna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Damnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-231
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski
1.5.7.) Numer telefonu: 598484431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@damnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/damnica/proceedings
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi dojazdowej do pól Damno-G³odowo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-328fe513-260f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00314297
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00019877/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Modernizacja drogi dojazdowej do pól Damno-G³odowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/damnica/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia:
Profil Nabywcy - Gmina Damnica (platformazakupowa.pl)
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej, która dostêpna jest pod adresem: Profil Nabywcy - Gmina Damnica (platformazakupowa.pl)
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu platformy zakupowej, który dostêpny jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia:
Profil Nabywcy - Gmina Damnica (platformazakupowa.pl)
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej, która dostêpna jest pod adresem: Profil Nabywcy - Gmina Damnica (platformazakupowa.pl)
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu platformy zakupowej, który dostêpny jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/damnica/proceedings
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Damnica, maj±cy siedzi-bê w Urzêdzie Gminy Damnica, ul. Górna 1,76-231 Damnica, email: ug@damnica.pl;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê skontak-towaæ poprzez email: iodo@damnica.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego pod nr.: ZP.271.13.2023;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpnio-na zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy Prawa zamówieñ publicz-nych dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana doty-cz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepo-dania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobo-wych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±-cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobo-wych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 249565,42 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie nawierzchni drogowej betonowej na dzia³ce nr 229 obr. Damno. Roboty zosta³y wskazane w za³±czonej dokumentacji projektowej.
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi z betonu cementowego na odcinku 0,51 km
Droga o szeroko¶ci 3,5m, obustronne pobocza o szer. 0,75 m.
Konstrukcja:
Jezdnia:
- Nawierzchnia z betonu cementowego C25/30 gr. 18 cm
- Warstwa mieszanki niezwi±zanej z kruszywem gr. 20 cm
- istniej±ce pod³o¿e z kostki kamiennej;
Pobocze :
- Warstwa gruntu dowiezionego przez Wykonawcê gr, 38 cm,
- istniej±ce pod³o¿e gruntowe.
Przedmiary stanowi± materia³ pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia. Przy wycenie oferty nale¿y siê kierowaæ za³±czonym projektem i STWiORB.
Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania robót budowlanych z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z:
1) umow± i SWZ,
2) dokumentacj± projektow±,
3) specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) wytycznymi Zamawiaj±cego,
5) zasadami wiedzy technicznej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-07
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VI SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie dróg i polega³a na wykonaniu robót w zakresie dróg betonowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³ brutto oraz, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej;
Uwaga: Osoba która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy musi posiadaæ uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
1.1 Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie które odnosi siê tylko do przes³anek wykluczenia
z art. 7 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. – za³±cznik nr 3A do SWZ
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Ponadto, do oferty nale¿y do³±czyæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 4.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
1.1 Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie które odnosi siê tylko do przes³anek wykluczenia
z art. 7 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. – za³±cznik nr 3A do SWZ
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Ponadto, do oferty nale¿y do³±czyæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 4.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;
d) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Rozdzia³em V ust. 2 – za³±cznik nr 6;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
. Zamawiaj±cy ¿±da wp³aty wadium w wysoko¶ci 2 400,00 z³ (dwa tysi±ce czterysta z³o-tych). Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
2. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±ce-go: PKO BP S.A. w Ustce na konto Nr 74 1020 2791 0000 7402 0324 8374.
3. Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego. Dane przelewu powinny identyfikowaæ ofertê, któr± zabezpiecza wniesione wadium.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ
wadium w oryginale w postaci elektronicznej przez platformê. Wniesienie dokumentu wa-dium w postaci elektronicznej powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu w oddziel-nym pliku (paczce).
5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej bê-dzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z ustaw± Pzp, a w szczególno¶ci:
- gwarancja bêdzie zawiera³a wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lo-ne w art. 98 ust. 6 Pzp;
- okres wa¿no¶ci gwarancji bêdzie nie krótszy ni¿ do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± okre¶lony w specyfikacji warunków zamówienia.
6. Wadium wniesione w formie porêczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z ustaw± Pzp, a w szczególno¶ci:
- porêczenie bêdzie zawiera³o wszystkie przypadki utraty wadium przez
wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 Pzp;
- porêczenie bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci, nie krótszy ni¿ do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± okre¶lony w specyfikacji warunków zamówienia.
7. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinno byæ wystawione na adres: Gmina
Damnica, ul. Górna 1, 76-231 Damnica.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy ¿±da zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 3% ceny ca³kowitej podanej w ofercie (brutto).2. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy i musi zostaæ wniesione przed dniem podpisania umowy.
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aci przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: PKO BP S.A. nr: 74 1020 2791 0000 7402 0324 8374.
5. Je¿eli zabezpieczenie wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy przechowuje je na oprocen-towanym rachunku bankowym. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowy-wane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
6. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy sk³adane w innej formie ni¿ pieni±dz win-no byæ przekazane jako gwarancja/porêczenie, zabezpieczenie winno byæ bezwarunkowe, nieodwo³alne, i p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, zabezpieczenie nale¿ytego wy-konania umowy musi byæ wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
7. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie w wysoko¶ci 70% jego warto¶ci w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane.
Zamawiaj±cy tym samym pozostawia na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady lub gwarancji kwotê w wysoko¶ci 30% zabezpieczenia, która podlega zwrotowi nie pó¼niej ni¿ w 15. dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady lub gwarancji.
8. Je¿eli Wykonawca wnosi zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w formie innej ni¿ w pieni±dzu (np. gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa) to do terminu obowi±zywania gwarancji wynikaj±cego z terminu wykonania zamówienia nale¿y doliczyæ termin 30 dni a do terminu rêkojmi za wady termin 15 dni.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
w zakresie art.455 Pzp szczegó³owy opis zawiera §20 wzoru umowy za³. nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa Zamawiaj±cego https://platformazakupowa.pl/pn/damnica/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-03 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI DAMNICA
- Zakup i dostawa oleju napêdowego grzewczego na potrzeby Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy
- Naprawa i konserwacja dróg le¶nych w le¶nictwach Kar¿niczka, Stara D±browa - siódme postêpowanie w 2024 roku
- Naprawa i konserwacja dróg le¶nych w le¶nictwach Wielka Wie¶, Kar¿niczka, Stara D±browa - szóste postêpowanie w 2024 roku
wiêcej: przetargi DAMNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- "Budowa ul. ¦w. £ukasza oraz ul. Dolnej w Bia³ymstoku wraz z budow± infrastruktury technicznej"
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym S±czu
- Przebudowa i rozbudowa ulicy ¬ródlanej w Koszycach Ma³ych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ci±gu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Odwodnienie ul. Wierzbie w ¯uradzie - odcinek 1.
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.