Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00294073/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 2 szt. robotów przemysłowych w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności – kadry dla przemysłu lotniczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MIELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyspiańskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177800400
1.5.8.) Numer faksu: +48 177800530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-mielecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-mielecki.logintrade.net/zapytania_email,162880,9953ed2de957b888658aa611b7d6fb3a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 2 szt. robotów przemysłowych w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności – kadry dla przemysłu lotniczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09a3e7e4-fd7d-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044313/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa 2 szt. robotów przemysłowych w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności – kadry dla przemysłu lotniczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowanego ze środków Next Generation EU w ramach programu Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility - RRF).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294073
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.272.1.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7286489,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 368649,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk robotów przemysłowych z oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem wraz z ich montażem oraz przeprowadzeniem prezentacji funkcjonalności robotów dla pracowników Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - w asortymencie, ilościach i o minimalnych parametrach zgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42997300-4 - Roboty przemysłowe
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnieniowe na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu do upływy terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta z ceną ofertową 427 717,74 zł brutto. Na realizację przedmiotowego zamówienia, Zamawiający zmierzał natomiast przeznaczyć kwotę 410 000,00 zł brutto (zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed upływem terminu otwarcia ofert). Cena złożonej oferty przekracza zatem kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swojej sytuacji nie zdecydował się na zwiększenie kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427717,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427717,74 PLN
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- 98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup ciągnika wraz z osprzętem"
- "Zakup i dostawa kompletnej zwijarki włókniny kompatybilnej z przerzucarką do kompostu"
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
- Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wyposażenie pracowni obróbki ręcznej, mechanicznej, cieplnej, kontroli jakości i narzędzi pomiarowych Branżowego Centrum Umiejętności
- "Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla miasta Siedlce" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.