Og³oszenie z dnia 2023-07-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00390909/01 - Wynik z dnia 2023-09-11
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ W ¦WIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811909
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszkañska 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargielzbietykinal@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mops.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3f087328-260e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00314374
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043092/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej,
s³u¿±cym z³o¿eniu o¶wiadczenia/-ñ, dokumentu/-ów, OFERTY przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie w ZAK£ADCE
NINIEJSZEGO POSTÊPOWANIA na
Platformie dostêpnej pod adresem:
https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
- Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
- Do po³±czenia z Platform± u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL.
Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na w/w Platformie
Przetargowej: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do
tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
- Wymagania techniczne, organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym
dokumentów i o¶wiadczeñ elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ (tj.
cyfrowego odwzorowania dokumentów, o¶wiadczeñ w postaci papierowej opatrzone podpisem elektronicznym) oraz informacji
przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej dostêpne s± na stronie:
https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
- Niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie s± nastêpuj±ce:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,
f) szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
- Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy Przetargowej wynosi 150 MB.
- Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê Regulaminem korzystania z Platformy dostêpnym na:
https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu MUSI dysponowaæ: kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
LUB podpisem zaufanym,
LUB elektronicznym podpisem osobistym tj. podpisem elektronicznym e-dowód.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej ul.
Franciszkañska 7, 58-100 ¦widnica, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail:
osrodek@mops.swidnica.pl
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18, 19 oraz 74 ustawy Pzp.;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
Szczegó³owo kwestie RODO reguluje SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAO.2520.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 7
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr I - Dostawa miêsa wieprzowego, wo³owego i produktów miêsnych
Kod CPV: 15100000-9 Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje opcjê ilo¶ciow± i opcjê czasow±.Realizacja prawa opcji ilo¶ciowej polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego maksymalnie do 50%. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenia poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysoko¶ci ponad 50% jej warto¶ci Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ przed³u¿enia realizacji niniejszego zamówienia o kolejne dwa (2) miesi±ce (opcja czasowa). Prawo opcji bêdzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do ostatniego dnia obowi±zywania zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie s³u¿y realizacji podstawowych zadañ Zamawiaj±cego.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastawania art. 304 ustawy Pzp. dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej rêki przy spe³nieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie dla danego zadania mo¿e zostaæ udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. Zamówienie polegaæ bêdzie na realizacji dodatkowych dostaw. Podstaw± do wszczêcia negocjacji bêd± ceny jednostkowe okre¶lone w formularzu cenowym zamówienia podstawowego lub wysoko¶æ mar¿y. Ca³kowita warto¶æ zamówienia dla wszystkich zadañ uwzglêdnia równie¿ warto¶æ zamówieñ ustalonych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ka¿de zadanie bêdzie oddzielnie oceniane.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
- cena ogó³em netto – 60%,
- termin p³atno¶ci – 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr II - Dostawa miêsa drobiowego i podrobów
Kod CPV: 15112000-6 Drób
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje opcjê ilo¶ciow± i opcjê czasow±.Realizacja prawa opcji ilo¶ciowej polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego maksymalnie do 50%. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenia poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysoko¶ci ponad 50% jej warto¶ci Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ przed³u¿enia realizacji niniejszego zamówienia o kolejne dwa (2) miesi±ce (opcja czasowa). Prawo opcji bêdzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do ostatniego dnia obowi±zywania zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie s³u¿y realizacji podstawowych zadañ Zamawiaj±cego.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastawania art. 304 ustawy Pzp. dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej rêki przy spe³nieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie dla danego zadania mo¿e zostaæ udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. Zamówienie polegaæ bêdzie na realizacji dodatkowych dostaw. Podstaw± do wszczêcia negocjacji bêd± ceny jednostkowe okre¶lone w formularzu cenowym zamówienia podstawowego lub wysoko¶æ mar¿y. Ca³kowita warto¶æ zamówienia dla wszystkich zadañ uwzglêdnia równie¿ warto¶æ zamówieñ ustalonych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ka¿de zadanie bêdzie oddzielnie oceniane.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
- cena ogó³em netto – 60%,
- termin p³atno¶ci – 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr III - Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich
Kody CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje opcjê ilo¶ciow± i opcjê czasow±.Realizacja prawa opcji ilo¶ciowej polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego maksymalnie do 50%. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenia poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysoko¶ci ponad 50% jej warto¶ci Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ przed³u¿enia realizacji niniejszego zamówienia o kolejne dwa (2) miesi±ce (opcja czasowa). Prawo opcji bêdzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do ostatniego dnia obowi±zywania zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie s³u¿y realizacji podstawowych zadañ Zamawiaj±cego.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastawania art. 304 ustawy Pzp. dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej rêki przy spe³nieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie dla danego zadania mo¿e zostaæ udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. Zamówienie polegaæ bêdzie na realizacji dodatkowych dostaw. Podstaw± do wszczêcia negocjacji bêd± ceny jednostkowe okre¶lone w formularzu cenowym zamówienia podstawowego lub wysoko¶æ mar¿y. Ca³kowita warto¶æ zamówienia dla wszystkich zadañ uwzglêdnia równie¿ warto¶æ zamówieñ ustalonych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ka¿de zadanie bêdzie oddzielnie oceniane.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
- cena ogó³em netto – 60%,
- termin p³atno¶ci – 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr IV - Dostaw pieczywa i wyrobów ciastkarskich
Kod CPV: 15810000-9 Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje opcjê ilo¶ciow± i opcjê czasow±.Realizacja prawa opcji ilo¶ciowej polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego maksymalnie do 50%. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenia poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysoko¶ci ponad 50% jej warto¶ci Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ przed³u¿enia realizacji niniejszego zamówienia o kolejne dwa (2) miesi±ce (opcja czasowa). Prawo opcji bêdzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do ostatniego dnia obowi±zywania zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie s³u¿y realizacji podstawowych zadañ Zamawiaj±cego.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastawania art. 304 ustawy Pzp. dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej rêki przy spe³nieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie dla danego zadania mo¿e zostaæ udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. Zamówienie polegaæ bêdzie na realizacji dodatkowych dostaw. Podstaw± do wszczêcia negocjacji bêd± ceny jednostkowe okre¶lone w formularzu cenowym zamówienia podstawowego lub wysoko¶æ mar¿y. Ca³kowita warto¶æ zamówienia dla wszystkich zadañ uwzglêdnia równie¿ warto¶æ zamówieñ ustalonych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ka¿de zadanie bêdzie oddzielnie oceniane.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
- cena ogó³em netto – 60%,
- termin p³atno¶ci – 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr VA - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (ceny gie³dowe)
Kod CPV: 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje opcjê ilo¶ciow± i opcjê czasow±.Realizacja prawa opcji ilo¶ciowej polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego maksymalnie do 50%. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenia poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysoko¶ci ponad 50% jej warto¶ci Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ przed³u¿enia realizacji niniejszego zamówienia o kolejne dwa (2) miesi±ce (opcja czasowa). Prawo opcji bêdzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do ostatniego dnia obowi±zywania zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie s³u¿y realizacji podstawowych zadañ Zamawiaj±cego.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastawania art. 304 ustawy Pzp. dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej rêki przy spe³nieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie dla danego zadania mo¿e zostaæ udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. Zamówienie polegaæ bêdzie na realizacji dodatkowych dostaw. Podstaw± do wszczêcia negocjacji bêd± ceny jednostkowe okre¶lone w formularzu cenowym zamówienia podstawowego lub wysoko¶æ mar¿y. Ca³kowita warto¶æ zamówienia dla wszystkich zadañ uwzglêdnia równie¿ warto¶æ zamówieñ ustalonych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ka¿de zadanie bêdzie oddzielnie oceniane.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
- mar¿a Wykonawcy – 60%,
- termin p³atno¶ci – 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr VB - Dostawa warzyw, owoców i przetworów
Kod CPV: 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje opcjê ilo¶ciow± i opcjê czasow±.Realizacja prawa opcji ilo¶ciowej polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego maksymalnie do 50%. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenia poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysoko¶ci ponad 50% jej warto¶ci Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ przed³u¿enia realizacji niniejszego zamówienia o kolejne dwa (2) miesi±ce (opcja czasowa). Prawo opcji bêdzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do ostatniego dnia obowi±zywania zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie s³u¿y realizacji podstawowych zadañ Zamawiaj±cego.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastawania art. 304 ustawy Pzp. dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej rêki przy spe³nieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie dla danego zadania mo¿e zostaæ udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. Zamówienie polegaæ bêdzie na realizacji dodatkowych dostaw. Podstaw± do wszczêcia negocjacji bêd± ceny jednostkowe okre¶lone w formularzu cenowym zamówienia podstawowego lub wysoko¶æ mar¿y. Ca³kowita warto¶æ zamówienia dla wszystkich zadañ uwzglêdnia równie¿ warto¶æ zamówieñ ustalonych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ka¿de zadanie bêdzie oddzielnie oceniane.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
- cena ogó³em netto – 60%,
- termin p³atno¶ci – 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr VI- Dostawa jaj i pozosta³ych artyku³ów spo¿ywczych
Kody CPV:
15800000-6 Ró¿ne produkty spo¿ywcze
03142500-3 Jaja
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostek MOPS w ¦widnicy tj. do:
- Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);
- Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy przy ul. Franciszkañskiej 7;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Kozara-S³obódzkiego 19;
- Klubu Senior+ w ¦widnicy przy ul. Malinowej 2.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozosta³ych podmiotów odbywaæ siê bêd± sporadycznie.
Dostawy artyku³ów przeznaczone bêd± do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych, terapeutycznych, imprez okoliczno¶ciowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±cznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje opcjê ilo¶ciow± i opcjê czasow±.Realizacja prawa opcji ilo¶ciowej polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego maksymalnie do 50%. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenia poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysoko¶ci ponad 50% jej warto¶ci Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ przed³u¿enia realizacji niniejszego zamówienia o kolejne dwa (2) miesi±ce (opcja czasowa). Prawo opcji bêdzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do ostatniego dnia obowi±zywania zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie s³u¿y realizacji podstawowych zadañ Zamawiaj±cego.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastawania art. 304 ustawy Pzp. dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej rêki przy spe³nieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie dla danego zadania mo¿e zostaæ udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. Zamówienie polegaæ bêdzie na realizacji dodatkowych dostaw. Podstaw± do wszczêcia negocjacji bêd± ceny jednostkowe okre¶lone w formularzu cenowym zamówienia podstawowego lub wysoko¶æ mar¿y. Ca³kowita warto¶æ zamówienia dla wszystkich zadañ uwzglêdnia równie¿ warto¶æ zamówieñ ustalonych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ka¿de zadanie bêdzie oddzielnie oceniane.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
- cena ogó³em netto – 60%,
- termin p³atno¶ci – 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegaj± wykluczeniu:
a) Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wyklucza Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi jakakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
b) Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wyklucza równie¿ Wykonawcê w stosunku do którego zachodzi jakakolwiek z okoliczno¶ci wykluczaj±cych wskazanych ustaw± z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 tj. ze zm.).
2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.;
a) W zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku.
b) W zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku.
c) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku.
d) W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku.
Ocena spe³nienia ww. warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów wg zasady spe³nia/ nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty (aktualne na dzieñ sk³adania ofert) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w w/w o¶wiadczeniu stanowi± potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z w/w o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, w/w o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp. , je¶li uzna to za niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania, MO¯E wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia:
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zobowi±zany jest (na wezwanie Zmawiaj±cego) do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.) sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy nie wzywa Wykonawcy do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Oferta - na ofertê sk³ada siê:- formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ
- oraz formularz/-rze cenowy/-e – za³±czniki od nr 1.1 do 1.6 do SWZ.
Do przygotowania oferty Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie za³±czników nr 1 oraz od nr 1.1 do 1.6 do SWZ. W tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ informacje zawarte w formularzu ofertowym (za³±czniku nr 1 do SWZ) oraz formularzach cenowych (za³±czniki od nr 1.1 do nr 1.6 do SWZ).
Szczegó³owy sposób przygotowania i z³o¿enia oferty zawarto w czê¶ci X SWZ.
2) Pe³nomocnictwo w oryginale w postaci elektronicznej, b±d¼ cyfrowe jego odwzorowanie, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód) MOCODAWCY, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ z³o¿enie kopii pe³nomocnictwa sporz±dzonego przez notariusza w trybie art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz.U. z 2022 r. poz. 1799 tj.) tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) - art. 58 ust.1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo (przygotowanie zgodnie z zapisami ust. 9 pkt. 2 czê¶ci VI SWZ) do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegó³owy sposób spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dla podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³ okre¶lony w czê¶ci V SWZ „warunki udzia³u w postêpowaniu”. Korespondencja bêdzie prowadzona z pe³nomocnikiem (liderem).Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z dyspozycj± art. 117 ust. 4 ustawy Pzp., do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed³o¿enia umowy wspó³pracy (np. umowa konsorcjum), zawieraj±c±, co najmniej:
- o¶wiadczenie o solidarnej odpowiedzialno¶ci wszystkich partnerów wobec Zamawiaj±cego za wykonanie umowy, a tak¿e w razie nie wykonania lub nienale¿ytego wykonania obowi±zków okre¶lonych umow± zawart± z Zamawiaj±cym.
- wyznaczenie jednego z partnerów konsorcjum jako partnera kieruj±cego (lidera), który bêdzie upowa¿niony do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowystanowi± za³±cznik do SWZ.
2. Wybrany Wykonawca zobowi±zany jest do zawarcia umowy zgodnie z warunkami okre¶lonymi w projektowanych
postanowieniach umownych zawartych w za³±czniku do SWZ.
3. Umowa zostanie zawarta na podstawie z³o¿onej oferty Wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o
udzielenie zamówienia w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w projektowanych
postanowieniach umownych zawartych w za³±czniku do SWZ.
5. Postanowienia które stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. nie stanowi± jednocze¶nie
zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
6. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgod± drugiej strony umowy, na
podstawie aneksu do umowy.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada OFERTÊ WY£¡CZNIE za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem: https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w ZAK£ADCE NINIEJSZEGO POSTÊPOWANIA.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-28 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-26
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
Czê¶æ 5 : Tak
Czê¶æ 6 : Tak
Czê¶æ 7 : Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Opinie psychologiczno - pedagogiczne oraz poradnictwo i terapia psychologiczna Z PODZIA£EM NA ZADANIA.
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- "Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2-4".
- Us³ugi psychologiczne, pedagogiczne oraz interwencji kryzysowej dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy ¦widnica
- Dostawa pomocy i materia³ów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy ¦widnica
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 2 w G³ownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 3 w G³ownie na 2025 rok
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKO£Y PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artyku³ów spo¿ywczych do Domu Pomocy Spo³ecznej w Legnicy w 2025 r.
wiêcej: Jaja »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.