eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica DolnaPrzewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne
wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160

1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182620910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ochotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugochotnicadolna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne
wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18d9e6c5-040e-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024371/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257414/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.3.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I:
Zadanie 1 - przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Ochotnicy Dolnej
Zadanie 2 - przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ochotnicy Dolnej - Skrodne
Zadanie 3 - przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ochotnicy Górnej.

Wykonawca zapewni środki transportu wraz z kierowcami posiadającymi stosowne uprawnienia oraz osobami odpowiedzialnymi za opiekę nad dziećmi w trakcie przewozów - w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia.
- Opieka nad przewożonymi dziećmi winna się odbywać przez osobę pełnoletnią, nie karaną za przestępstwo przeciwko dzieciom (zatrudniona na umowę o pracę)
- Osoba sprawująca opiekę nie może być również chora na choroby zakaźne typu gruźlica, choroby zaburzeń neurologicznych typu padaczka itp.
- Obowiązków tych nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
- Opieka musi być sprawowana podczas trwania każdego kursu, od momentu wejścia dzieci do pojazdu do momentu wejścia dziecka do szkoły, a w drodze powrotnej od momentu wyjścia ze szkoły do momentu odebrania dziecka przez opiekuna.

Usługa dowóz dzieci musi odbywać się w pojazdach o dobrym stanie technicznym, które przystosowane są do przewozu dzieci szkolnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca w razie awarii własnego autobusu lub busa zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może przekroczyć czasu zadeklarowanego przez wykonawcę w ofercie pod rygorem obciążenie Wykonawcy karą umowną lub kosztami zapewnienia przez Zamawiającego zastępczego środka transportu.

Przyjęto, że w okresie dowożenia, dzieci dowożone będą do szkół w czasie trwania zajęć szkolnych przez maksymalnie 190 dni w jednym roku szkolnym.
Liczba uczniów dojeżdżających jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy (np. w przypadkach rezygnacji ucznia z kształcenia w danej placówce, długotrwałej choroby, zdarzeń losowych i inne).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z udzielenia części zamówienia.

Poniżej wyszczególniono ilość dzieci korzystających z przewozów w poszczególnych szkołach wraz z miejscem ich zamieszkania (ilości te mogą ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia), a także trasy przewozów oraz ich długość. W długościach tych nie uwzględniono tras dojazdów busów do miejsc rozpoczynanych tras i ich powrotów po odwiezieniu dzieci.

Część I

Zadanie 1:
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Ochotnicy Dolnej:
Orientacyjna godzina rozpoczynania zajęć: 7:45

Osiedle/Zakładana ilość dzieci korzystających z dowozu
Ligasy i Bełk 6
Brysiówka 3
Janczury i Janczurowski Potok 6
Osobie i Skalne 11
Kamieniec i Sikorówka 9
Zachry 4
Rola 16
Kudowe 4
Hologówka 3
RAZEM 62

Trasy przewozów:
- Od osiedla Ligasy do budynku SP, drogą powiatową nr 1637K - długość trasy około 4,0 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedli: Ligasy, Bełk, Brysiówka, Janczury, Janczurowski Potok, Kamieniec, Sikorówka, Zachry, Rola (44 dzieci).

Liczba kursów: rano - co najmniej 1 kurs
po południu - co najmniej 2 kursy

- Od osiedla Osobie do budynku SP, drogą powiatową nr 1637K i drogą gminną w osiedlu Osobie - długość trasy około 6,0 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedla Osobie i Skalne (11 dzieci).
Uwaga: trasa ta może być realizowana wyłącznie busami o DMC poniżej 7,5t

Liczba kursów: rano - co najmniej 1 kurs
po południu - co najmniej 1 kurs

UWAGA! Dzieci z os. Osobie dowożone będą przez cały rok szkolny, jednakże w okresie jesieni, zimy i wczesnej wiosny dowóz będzie zależny od panujących warunków pogodowych. Jeżeli warunki na drodze będą niesprzyjające - np. zalegający śnieg, duże opady śniegu, oblodzenie itp. decyzję o wjeździe na os. Osobie podejmie kierowca, mając na uwadze bezpieczeństwo dzieci. W przypadku, gdy transport nie będzie możliwy kierowca poinformuje Dyrektora szkoły, który z kolei przekaże informację rodzicom dzieci. W takiej sytuacji, dzieci z os. Osobie będą dowożone razem z dziećmi z trasy Ligasy - SP (w sumie 55 dzieci).

- Od osiedla Kudowe do budynku SP, drogą powiatową nr 1637K i drogą gminną - długość trasy około 4,0 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedli: Kudowe, Hologówka (7 dzieci).

Liczba kursów: rano - co najmniej 1 kurs
po południu - co najmniej 1 kurs


Zadanie 2:
Szkoła Podstawowa im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ochotnicy Dolnej - Skrodne:
Orientacyjna godzina rozpoczynania zajęć: 7:50

Osiedle/Zakładana ilość dzieci korzystających z dowozu
Gorcowe (Górniki) 3
Gorcowe (Urbaniaki-most) 3
Gorcowe (Myśliwce) 5
Gorcowe (Liptaki) 6
Gorcowe (Polczyki) 3
Gorcowe - dół 14
CPN 4
Kwaleńce 11
Gronie os. Romskie 18
RAZEM 67

Trasy przewozów:
- Od osiedla Gorcowe Górniki do budynku SP, drogą powiatową nr 1637K i drogą gminną w osiedlu Gorcowe - długość trasy około 5,0 km w jedną stronę (49 dzieci).
Uwaga: część tej trasy, tj. powyżej przysiółka Gorcowe-Urbaniaki może być realizowana wyłącznie busami o DMC poniżej 7,5t.
Liczba kursów: rano co najmniej 1 kurs
po południu co najmniej: 2 kursy przez 2 dni w tygodniu i 3 kursy przez 3 dni w tygodniu
- Od osiedla Gronie do budynku SP, drogą powiatową nr 1637K - długość trasy około 1,8 km w jedną stronę (18 dzieci).

Liczba kursów: rano co najmniej 1 kurs
po południu co najmniej: 1 kurs

Zadanie 3:
Szkoła Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ochotnicy Górnej:
Orientacyjna godzina rozpoczynania zajęć: 8:30

Osiedle/Zakładana ilość dzieci korzystających z dowozu
Furcówka, Przełącz Knurowska, Forendówki, Holina, Ustrzyk, Szpuntówka, Studzionki 46
Białówka i Stasichy 10
Jaszcze 8
Gronie, Marciny, Sikory 16
Jamne 30
RAZEM 110

Trasy przewozów:
- Od osiedla Gronie do budynku szkoły, drogą powiatową nr 1637K - długość trasy około 3,0 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedli: Marciny, Gronie i Sikory (16 dzieci).

Liczba kursów: rano- co najmniej 1 kurs
po południu- co najmniej 1 kurs

- Od osiedla Ustrzyk (przy schronisku) do budynku szkoły, drogą powiatową nr 1637K - długość trasy około 4,5 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedli: Furcówka, Przełącz Knurowska, Forendówki, Holina, Ustrzyk, Szpuntówka, Studzionki, Białówka, Stasichy (56 dzieci).

Liczba kursów: rano- co najmniej 1 kurs
po południu- co najmniej 2 kursy

- Od osiedla Jamne (przy rozjeździe drogi Jamne z drogą na Skałkę) do budynku szkoły, drogą powiatową nr 1637K i drogą gminną w osiedlu Jamne - długość trasy około 4,5 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedla Jamne (30 dzieci).
Uwaga: trasa ta może być realizowana wyłącznie busami o DMC poniżej 7,5t.

Liczba kursów: rano- co najmniej 2 kursy
po południu- co najmniej 2 kursy

- Od osiedla Jaszcze (Małe Jaszcze przy nr domu 284 p. Królczyk) do budynku szkoły, drogą powiatową nr 1637K i drogą gminną w osiedlu Jaszcze - długość trasy około 4,5 km w jedną stronę). W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedla Jaszcze (8 dzieci).
Uwaga: trasa ta może być realizowana wyłącznie busami o DMC poniżej 7,5t.

Liczba kursów: rano- co najmniej 1 kurs
po południu- co najmniej 1 kurs

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 209000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. mjr H. Sucharskiego w Tylmanowej.

Wykonawca zapewni środki transportu wraz z kierowcami posiadającymi stosowne uprawnienia oraz osobami odpowiedzialnymi za opiekę nad dziećmi w trakcie przewozów - w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia.
- Opieka nad przewożonymi dziećmi winna się odbywać przez osobę pełnoletnią, nie karaną za przestępstwo przeciwko dzieciom (zatrudniona na umowę o pracę)
- Osoba sprawująca opiekę nie może być również chora na choroby zakaźne typu gruźlica, choroby zaburzeń neurologicznych typu padaczka itp.
- Obowiązków tych nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
- Opieka musi być sprawowana podczas trwania każdego kursu, od momentu wejścia dzieci do pojazdu do momentu wejścia dziecka do szkoły, a w drodze powrotnej od momentu wyjścia ze szkoły do momentu odebrania dziecka przez opiekuna.

Usługa dowóz dzieci musi odbywać się w pojazdach o dobrym stanie technicznym, które przystosowane są do przewozu dzieci szkolnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca w razie awarii własnego autobusu lub busa zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może przekroczyć czasu zadeklarowanego przez wykonawcę w ofercie pod rygorem obciążenie Wykonawcy karą umowną lub kosztami zapewnienia przez Zamawiającego zastępczego środka transportu.

Przyjęto, że w okresie dowożenia, dzieci dowożone będą do szkół w czasie trwania zajęć szkolnych przez maksymalnie 190 dni w jednym roku szkolnym.
Liczba uczniów dojeżdżających jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy (np. w przypadkach rezygnacji ucznia z kształcenia w danej placówce, długotrwałej choroby, zdarzeń losowych i inne).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z udzielenia części zamówienia.


Poniżej wyszczególniono ilość dzieci korzystających z przewozów w poszczególnych szkołach wraz z miejscem ich zamieszkania (ilości te mogą ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia), a także trasy przewozów oraz ich długość. W długościach tych nie uwzględniono tras dojazdów busów do miejsc rozpoczynanych tras i ich powrotów po odwiezieniu dzieci.

Część II
Szkoła Podstawowa im. mjr H. Sucharskiego w Tylmanowej
Orientacyjna godzina rozpoczęcia zajęć: 8:00
Orientacyjna godzina zakończenia zajęć: 15:00

Osiedle/Zakładana ilość dzieci korzystających z dowozu
Kłodne 38
Łęg Górny 5
Brzegi 11
Księżaki 4
Kąt 4
Obłaz Wyżny 2
Kotelnica 1
Miazgi 9
Płaśnie 1
RAZEM 75

Trasa przewozów:
- Od osiedla Kłodne do budynku szkoły, drogą wojewódzką nr 969- długość trasy 3,7 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedla Kłodne, Księżaki, Kąt, Obłaz Wyżny, Kotelnica, Miazgi, Płaśnie (59 dzieci)
Liczba kursów: rano - co najmniej 2 kursy
po południu - co najmniej 3 kursy
- Od osiedla Brzegi do budynku szkoły, drogą gminną nr 363949K i drogą wojewódzką nr 969- długość trasy ok 3,3 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedla Brzegi i Łęg Górny (16 dzieci)
Liczba kursów: rano - 1 kurs
po południu - 1 kurs
Uwaga: trasa ta może być realizowana wyłącznie busami o DMC poniżej 7,5t.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 115900,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - przewozy uczniów uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu.

Wykonawca zapewni środki transportu wraz z kierowcami posiadającymi stosowne uprawnienia oraz osobami odpowiedzialnymi za opiekę nad dziećmi w trakcie przewozów - w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia.
- Opieka nad przewożonymi dziećmi winna się odbywać przez osobę pełnoletnią, nie karaną za przestępstwo przeciwko dzieciom (zatrudniona na umowę o pracę)
- Osoba sprawująca opiekę nie może być również chora na choroby zakaźne typu gruźlica, choroby zaburzeń neurologicznych typu padaczka itp.
- Obowiązków tych nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
- Opieka musi być sprawowana podczas trwania każdego kursu, od momentu wejścia dzieci do pojazdu do momentu wejścia dziecka do szkoły, a w drodze powrotnej od momentu wyjścia ze szkoły do momentu odebrania dziecka przez opiekuna.

Usługa dowóz dzieci musi odbywać się w pojazdach o dobrym stanie technicznym, które przystosowane są do przewozu dzieci szkolnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca w razie awarii własnego autobusu lub busa zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może przekroczyć czasu zadeklarowanego przez wykonawcę w ofercie pod rygorem obciążenie Wykonawcy karą umowną lub kosztami zapewnienia przez Zamawiającego zastępczego środka transportu.
Przyjęto, że w okresie dowożenia, dzieci dowożone będą do szkół w czasie trwania zajęć szkolnych przez maksymalnie 190 dni w jednym roku szkolnym.
Liczba uczniów dojeżdżających jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy (np. w przypadkach rezygnacji ucznia z kształcenia w danej placówce, długotrwałej choroby, zdarzeń losowych i inne).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z udzielenia części zamówienia.


Poniżej wyszczególniono ilość dzieci korzystających z przewozów w poszczególnych szkołach wraz z miejscem ich zamieszkania (ilości te mogą ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia), a także trasy przewozów oraz ich długość. W długościach tych nie uwzględniono tras dojazdów busów do miejsc rozpoczynanych tras i ich powrotów po odwiezieniu dzieci.

Część III
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Nowym Targu
Orientacyjna godzina rozpoczynania zajęć: 8:10
Orientacyjna godzina kończenia zajęć: 14:15

Osiedle/Zakładana ilość dzieci korzystających z dowozu
Kłodne 1
Ligasy 1
Gardonie 1
Równie 1
Młynne 2
Kudowe 2
Gronie 1
Furcówka 1
RAZEM 10

Trasa przewozów:
- od os. Kłodne w Tylmanowej przez os. Ligasy, przez Młynne (Chrobaki), Kudowe, Ochotnicę Górną do budynku szkoły w Nowym Targu, drogą wojewódzką nr 969, drogą powiatową nr 1637K i drogami gminnymi w os. Młynne i Kudowe, oraz drogą wojewódzką nr 969 - długość trasy ok. 58 km w jedną stronę.
Liczba kursów: rano - 1 kurs
po południu: 1 kurs

Uwaga: trasa ta może być realizowana wyłącznie busami o DMC poniżej 7,5t.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 108300,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Handel Dystrybucja Gazu Adam Pietras

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351286095

7.3.3) Ulica: Mostki 272

7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-451

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Handel Dystrybucja Gazu Adam Pietras

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351286095

7.3.3) Ulica: Mostki 272

7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-451

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzyśko Bogdan Szczepan Firma Krzyśko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351656451

7.3.3) Ulica: Zachry 43B

7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-452

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.