Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00207038/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00318097/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia dla SP 7 w Świdniku w ramach projektu pn. "Dostępna Szkoła"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 7517602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-079fd370-ed98-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i wyposażenia dla SP 7 w Świdniku w ramach projektu pn. "Dostępna Szkoła"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-079fd370-ed98-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058316/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzetu i wyposażenia dla SP 5 i SP 7 w Świdniku w ramach projektu pn. "Dostepna szkoła"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach przedsięwzięcia pn. „Dostępne szkoły w Gminie Miejskiej Świdnik – Szkoła Podstawowa nr 5 i Szkoła Podstawowa nr 7” w ramach projektu grantowego pn. „Dostępna szkoła”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - działanie 4.1 Innowacje społeczne. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207038
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34171,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dostawa mebli, w tym: krzesła szkolne z regulacja wysokości (7 szt.), stoły szkolne z możliwością regulacji (7 szt.,) blat na wymiar, zestaw stół szkolny z 4 krzesłami4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 11057,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – dostawa wyposażenia gabinetów specjalistów, w tym: książki, karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami, scenariusze zajęć, ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, narzędzia diagnostyczne, gry i klocki edukacyjne oraz inne wyposażenie4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
22110000-4 - Drukowane książki
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 23113,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5266,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8405,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5266,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100283710
7.3.3) Ulica: ul.Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5266,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28285,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28285,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28285,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABS SZKOŁY SŁAWOMIR SLIWIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361888550
7.3.3) Ulica: Bogusława 17
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28285,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa kruszywa drogowego
- "Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Świdnickiego w Świdniku"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia obiektów zarządzanych przez Zamawiającego oraz w zakresie ochrony imprez sportowych lub artystycznych organizowanych przez Zamawiającego
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku (2)
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Budowa budynku o funkcji Szkoły Podstawowej i czterooddziałowego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie - dostawa pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kaszowie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie leśnictwo_2
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.