Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265039/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przejścia dla pieszych z zabudową urządzeń uspokojenia ruchu i zabudową aktywnego oświetlenia przejścia na ul. Szpitalnej w Chorzowie (rejon skrzyżowania z ul. Batorego i 16 Lipca)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8A
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzuim.chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
utrzymanie ulic i obiektów inżynierskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przejścia dla pieszych z zabudową urządzeń uspokojenia ruchu i zabudową aktywnego oświetlenia przejścia na ul. Szpitalnej w Chorzowie (rejon skrzyżowania z ul. Batorego i 16 Lipca)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96228483-421a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003249/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa przejścia dla pieszych z zabudową urządzeń uspokojenia ruchu i zabudową aktywnego oświetlenia przejścia na ul. Szpitalnej w Chorzowie (rejon skrzyżowania z ul. Batorego i 16 Lipca)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265039/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/SC/3410/037/000/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane związane z budową przejścia dla pieszych wraz z urządzeniami uspokojenia ruchu oraz zabudową aktywnego oświetlenia przejścia dla pieszych przez ul. Szpitalną oraz
ul. 16 Lipca w Chorzowie.
2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych warunków, uzgodnień i decyzji administracyjnych zezwalających na budowę oraz wykonanie robót budowlanych w terenie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (dalej: PFU), który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
4. Wykonawca podejmujący się wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej obejmującej wszystkie branże wchodzące w skład przedmiotowej inwestycji oraz realizację robót w terenie, a w szczególności:
1) Dokonania przed rozpoczęciem procesu projektowego wizji w terenie.
2) Opracowania aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych.
3) Uzyskania uzgodnień z gestorami sieci posiadającymi swoje urządzenia na przedmiotowym terenie, w tym opinia Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej.
4) Uzyskania warunków technicznych od MZUIM na włączenie nowoprojektowanego oświetlenia przejść do istniejącej sieci oświetleniowej, a w przypadku konieczności zwiększenia mocy przyłączeniowej istniejącego oświetlenia odpowiednich warunków technicznych od Tauron Dystrybucja S.A.
5) Opracowania dokumentacji projektowej.
6) Przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych, pozyskania w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem zgód, porozumień i decyzji, zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym uzyskania prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonania zgłoszenia budowy, wraz z poniesieniem związanych z tym kosztów.
7) Opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnej z zakresem wykonywanych robót, umożliwiającej prawidłowe wykonanie robót budowlanych oraz ich odbiór.
8) Opracowania przedmiaru robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające wszystkie rodzaje robót w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem podstaw do ustalania nakładów rzeczowych wraz z ilością jednostek przedmiarowych robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej.
9) Opracowania materiałów do uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10) Opracowania projektu organizacji ruch na czas budowy.
11) Opracowania projektu organizacji ruchu docelowej (jeśli wymagana).
12) Uzyskania zgody na zajecie pasa drogowego,
13) Wykonania robót budowlano-montażowych zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Realizacja robót powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z wymaganiami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane.
14) Wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
15) Wykonania dokumentacji powykonawczej uwzgledniającej wszelkie niezbędne pomiary powykonawcze w tym pomiary fotometryczne (natężenia i luminancji) oraz pomiary elektryczne.
5. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
Zakres robót budowlanych przedstawiono na załączniku nr 1 do PFU – koncepcji zagospodarowania terenu.
Poniżej wyszczególniono parametry charakterystyczne robót:
- poszerzenie wraz z przebrukowaniem chodników – ok. 221 m2
- oznakowanie poziome i pionowe – 1 kpl.
- zabudowa linii kablowej zasilającej - ok. 88 m (długość trasowa)
- zabudowa punktów oświetlenia aktywnego – 4 kpl.
- wykonanie przewiertów – ok. 29 m
Uwaga! zakres ilościowy robót przedstawiony w PFU należy traktować jako orientacyjny. Szczegółowy zakres robót będzie wynikał z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej po akceptacji Zamawiającego.
6. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
2) Zamówienie jest dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie śląskim.
3) Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym – miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
4) W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego.
5) W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę.
6) Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę.
7) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za miejsca prowadzonych robót oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego.
8) Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi Wykonawca robót.
9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy DROMAX mgr inż. Piotr Jelonek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271692485
7.3.3) Ulica: Sienna 1
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa interaktywnych elementów doświetlenia przejść - na obecnym etapie nazwy podwykonawców nieznane
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "DROMAX" mgr inż. PIOTR JELONEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "DROMAX" mgr inż. PIOTR JELONEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
- "Wymiana pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych więźby dachu Młyna z Imielina"
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 16 Integracyjnego w Chorzowie, ul. Brzozowa 9 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2025
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 3
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.