eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkRemont częściowy budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont częściowy budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/22blt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont częściowy budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d86183a8-e6c1-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241764/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont częściowy budynków nr 2 i 5 (wymiana drzwi ppoż.) w kompleksach wojskowych przy ul. 17 Marca i ul. Jagiellońskiej w Malborku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22. BLT.SZP.2612.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157739,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1- wymiana istniejących parapetów betonowych na parapety z cegły ceramicznej w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku.
Przewidziano wykonanie robót z wewnątrz pomieszczenia z poziomu podłogi danego parapetu za wyjątkiem parapetu na I piętrze – zdjęcie nr 4
- wykucie istniejących parapetów betonowych;
- podmurowanie parapetów w celu wmurowania 3 warstw parapetów;
- wykucie jednej warstwy cegły 1/4 x 1/2 c. w celu wmurowania 3 warstw parapetów;
- murowanie 3 warstw - 1 warstwa czołowa, 2 warstwy boczne
- wywóz i utylizacja gruzu betonowego.
Opis pojęć przyjętych w przedmiarze jak również na załącznikach fotograficznych :
Opis nr 1 -wykucie jednej warstwy cegły na całej szerokości okna, wykucie istniejących parapetów, osadzenie 1 warstwy cegły czołowej oraz dwie warstwy cegły bocznej
Opis nr 2 - wykucie istniejącego parapetu, osadzenie 1 warstwy cegły czołowej oraz 2 warstw cegły bocznej
Opis nr 3 - wykucie istniejącego parapetu, podmurowanie 3 warstw cegłą klinkierową, osadzenie 1 warstwy cegły czołowej oraz 2 warstw cegieł bocznych
Ilość i rodzaj okien przewidzianych do wymiany parapetów zewnętrznych:
okno nr 1 - szer. 80 cm 8 szt
okno nr 2 - szer. 120 cm 10 szt
okno nr 3 - szer. 50 cm 14 szt
okno nr 4 - szer. 102 cm 40 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

4.5.5.) Wartość części: 82023,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - montaż krat na parterze oraz krat i drzwi na II piętrze budynku oraz remont pomieszczeń II piętra w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku.
Opis planowanych robót :
- wymiana krat ozdobnych na parterze budynku
- montaż krat i drzwi na II piętrze budynku - wykonać zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych.
- remont pomieszczeń II piętra
Uwaga: realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie w godz. 7: 30- 15: 30 od poniedziałku do piątku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

4.5.5.) Wartość części: 75715,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113079,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113079,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113079,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Prywatne RONDO Ewa Szmaglińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811003265

7.3.3) Ulica: ul. Kwidzyńska 39

7.3.4) Miejscowość: Rozpędziny

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113079,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107431,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109501,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107431,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERMUR Michał Netkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922186375

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 1

7.3.4) Miejscowość: Skarszewy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-250

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107431,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.