Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254352/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont częściowy budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont częściowy budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d86183a8-e6c1-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241764/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont częściowy budynków nr 2 i 5 (wymiana drzwi ppoż.) w kompleksach wojskowych przy ul. 17 Marca i ul. Jagiellońskiej w Malborku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22. BLT.SZP.2612.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157739,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1- wymiana istniejących parapetów betonowych na parapety z cegły ceramicznej w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku.Przewidziano wykonanie robót z wewnątrz pomieszczenia z poziomu podłogi danego parapetu za wyjątkiem parapetu na I piętrze – zdjęcie nr 4
- wykucie istniejących parapetów betonowych;
- podmurowanie parapetów w celu wmurowania 3 warstw parapetów;
- wykucie jednej warstwy cegły 1/4 x 1/2 c. w celu wmurowania 3 warstw parapetów;
- murowanie 3 warstw - 1 warstwa czołowa, 2 warstwy boczne
- wywóz i utylizacja gruzu betonowego.
Opis pojęć przyjętych w przedmiarze jak również na załącznikach fotograficznych :
Opis nr 1 -wykucie jednej warstwy cegły na całej szerokości okna, wykucie istniejących parapetów, osadzenie 1 warstwy cegły czołowej oraz dwie warstwy cegły bocznej
Opis nr 2 - wykucie istniejącego parapetu, osadzenie 1 warstwy cegły czołowej oraz 2 warstw cegły bocznej
Opis nr 3 - wykucie istniejącego parapetu, podmurowanie 3 warstw cegłą klinkierową, osadzenie 1 warstwy cegły czołowej oraz 2 warstw cegieł bocznych
Ilość i rodzaj okien przewidzianych do wymiany parapetów zewnętrznych:
okno nr 1 - szer. 80 cm 8 szt
okno nr 2 - szer. 120 cm 10 szt
okno nr 3 - szer. 50 cm 14 szt
okno nr 4 - szer. 102 cm 40 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
4.5.5.) Wartość części: 82023,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - montaż krat na parterze oraz krat i drzwi na II piętrze budynku oraz remont pomieszczeń II piętra w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku.Opis planowanych robót :
- wymiana krat ozdobnych na parterze budynku
- montaż krat i drzwi na II piętrze budynku - wykonać zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych.
- remont pomieszczeń II piętra
Uwaga: realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie w godz. 7: 30- 15: 30 od poniedziałku do piątku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
4.5.5.) Wartość części: 75715,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113079,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113079,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113079,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Prywatne RONDO Ewa Szmaglińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811003265
7.3.3) Ulica: ul. Kwidzyńska 39
7.3.4) Miejscowość: Rozpędziny
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "RONDO" EWA SZMAGLIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "RONDO" EWA SZMAGLIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113079,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107431,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109501,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107431,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERMUR Michał Netkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922186375
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 1
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107431,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- "Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08" - II POSTĘPOWANIE
- Produkcja i sukcesywne dostawy kubków i filiżanek ze spodkiem dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- Dostawa szafek ubraniowych metalowych, szafek ubraniowych metalowych dzielonych i regałów metalowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia budowy osiedla zabudowy mieszkaniowej w Skowarczu, gmina Pszczółki.
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.