eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rybacka 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 91 48 00 778

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df24a640-faf0-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040560/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Sprzęt laboratoryjny w ramach rozbudowy budynku MCD3 PUM w Szczecinie o Bank Tkanek i Komórek oraz Wytwórnię Farmaceutyczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/11/TP2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 721670,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komory laminarnej - w ilości 2 sztuki.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację, kwalifikację instalacyjną IQ i operacyjną OQ aparatury laboratoryjnej, przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie użytkowania na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42514300-5 - Aparatura filtrująca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141500-7 - Szafy wyciągowe

4.5.5.) Wartość części: 184000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa inkubatorów- w ilości 4 sztuki.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację, kwalifikację instalacyjną IQ i operacyjną OQ aparatury laboratoryjnej, mapowanie urządzeń zgodnie z wymaganiami GMP, przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie użytkowania na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33152000-0 - Inkubatory

4.5.5.) Wartość części: 320000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa termobloku z wkładami - w ilości 1 komplet.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację, kwalifikację instalacyjną IQ i operacyjną OQ aparatury laboratoryjnej, mapowanie urządzeń zgodnie z wymaganiami GMP, przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie użytkowania na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38436310-6 - Płyty grzejne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33186200-9 - Urządzenia do ogrzewania krwi i płynów

4.5.5.) Wartość części: 32370,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzenia do suchego rozmrażania krwi - w ilości 1 sztuka.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację, kwalifikację instalacyjną IQ i operacyjną OQ aparatury laboratoryjnej, mapowanie urządzeń zgodnie z wymaganiami GMP, przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie użytkowania na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33186200-9 - Urządzenia do ogrzewania krwi i płynów

4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wirówek z chłodzeniem - w ilości 4 komplety

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację, kwalifikację instalacyjną IQ i operacyjną OQ aparatury laboratoryjnej, przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie użytkowania na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 134300,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w części 4 pn. „Dostawa urządzenia do suchego rozmrażania krwi,” do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia niniejsze postępowanie w części czwartej, ponieważ w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.