Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00267485/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach – drugie półrocze 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzienny Dom Pomocy Społecznej "Wrzos"
1.3.) Oddział zamawiającego: DDPSWrzos
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276940730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 57
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 227-42-58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ddps.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddps.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ddps_tychy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach – drugie półrocze 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3185bbfb-0f42-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006109/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach - drugie półrocze 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267485
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 639208,49 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 272103,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Dostawa jaj kurzych, warzyw i owocówZamówienie obejmuje: Jaja kurze (L 65-70 gr.)
Ziemniaki
Kapusta czerwona
Kapusta biała
Kapusta pekińska
Kapusta kiszona
Ogórki kiszone
Ogórki małosolne
Sałata zielona
Koperek zielony
Pomidory
Ogórki zielone
Buraki
Rzodkiewka
Papryka czerwona
Cebula
Cebula czerwona
Szczypior
Czosnek
Marchew
Pietruszka korzeń
Pietruszka zielona
Por
Seler
Fasola „Jaś”
Groch łuszczony
Pieczarki
Zakwas Żurek 0,5 l
Jabłka
Gruszki
Śliwki
Awokado
Brzoskwinie
Banany
Cytryny
Nektaryny
Mandarynki
Pomarańcze
Winogrono jasne/zielone
Winogrono ciemne
Rodzynki
Kokos
Orzechy włoskie łuskane
Migdały płatki
Podgrzybek suszony
Śliwka suszona bez pestki
Susz wigilijny wędzony 250 g
Szacunkowa ilość zamówienia została przedstawiona w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik 1a SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 48352,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Dostawa mięsa wieprzowegoZamówienie obejmuje:
Łopatka wieprzowa b/k
Karczek wieprzowy b/k
Schab wieprzowy b/k
Żeberka wieprzowe paski
Pieczeń wieprzowa
Słonina w płatach
Szacunkowa ilość zamówienia została przedstawiona w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik 1b SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 21800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowychZamówienie obejmuje:
Filet z kurczaka
Ćwiartka z kurczaka
Podudzie z kurczaka
Mięso gulaszowe z indyka
Porcje rosołowe z kurczaka
Wątróbka z kurczaka
Żołądki z kurczaka
Szacunkowa ilość zamówienia została przedstawiona w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik 1c SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 21012,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Dostawa wędlinZamówienie obejmuje:
Kiełbasa szynkowa wieprzowa
Kiełbasa kminkowa
Kiełbasa krakowska sucha
Kiełbasa jałowcowa/myśliwska
Kiełbasa krucha/pieczona
Kiełbasa podwawelska
Kiełbasa śląska
Kiełbasa biała parzona
Kiełbasa mortadela
Kiełbaski cienkie drobiowe/wieprzowe
Parówki cienkie drobiowe/wieprzowe
Szynka konserwowa
Schab pieczony/wędzony
Polędwica wieprzowa
Boczek wędzony surowy
Frankfurterki wędzone surowe
Kabanos drobiowy
Pasztet pieczony
Pasztetowa wieprzowa/drobiowa
Salceson czosnkowy
Krupniok śląski
Flaki wołowe krojone
Szacunkowa ilość zamówienia została przedstawiona w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik 1d SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 38934,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Dostawa ryb i przetworów rybnychZamówienie obejmuje:
Filet morszczuk/200-300 SHP B/S
Filet z dorsza czarnego b/s
Makrela wędzona
Filet śledziowy po wiejsku (opakowania 2,5kg)
Filet śledziowy opiekany w zalewie (opakowania 2,5kg)
Paprykarz szczeciński 130gr.
Tuńczyk w sosie własnym kawałki 170gr.
Tuńczyk w oleju kawałki 170gr.
Sałatka "Neptun" 130gr.
Filet z karpia mrożony (w miesiącu grudniu)
Szacunkowa ilość zamówienia została przedstawiona w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik 1e SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 28728,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Dostawa mrożonekZamówienie obejmuje:
Knedle ze śliwką
Knedle z owocami(jagoda, truskawka)
Uszka z kapustą i grzybami (w m-cuXII)
Kluski z mięsem
Fasolka szparagowa mrożona
Groszek zielony mrożony
Kalafior mrożony
Brokuły mrożone
Dynia kosta mrożona
Mieszanka marchew+groszek
Szpinak mrożony
Warzywa na patelnię
Porzeczka czarna mrożona
Truskawka mrożona
Mieszanka kompotowa
Szacunkowa ilość zamówienia została przedstawiona w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik 1f SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 18222,30 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Dostawa nabiałuZamówienie obejmuje:
Masło 82-83% tłuszczu (kostka 200g)
Margaryna Palma (kostka 250g) "Bielmar" lub równoważny
Mleko UHT karton 3,2% (1l)
Ser żółty typu GOUDA "Mońki" lub równoważny
Ser żółty typu SALAMI z dodatkami
Twaróg półtłusty krajanka
Serek kanapkowy 100g różne smaki
Serek topiony 100g różne smaki "Sertop" lub równoważny
Serek homogenizowany 150g różne smaki
Śmietana 18% - opakowania 5l lub 10l
Śmietana 30% - opakowania 5l lub 10l
Kefir karton 1l
Jogurt owocowy 150g
Jogurt naturalny 150g
Szacunkowa ilość zamówienia została przedstawiona w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik 1g SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 34334,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Dostawa artykułów spożywczych różnychZamówienie obejmuje:
Pasztecik drobiowy 50g
Szyneczka 110g
Cukier
Cukier puder
Cukier waniliowy 32g
Proszek do pieczenia 30g
Aromat do ciasta 9ml śmietankowy Dr.Oetker lub równoważny
Przyprawa do piernika 20g Prymat lub równoważny
Galaretka owocowa 75g Winiary lub równoważny - różne smaki
Budyń 60g Winiary lub równoważny - różne smaki
Kisiel 77g Winiary lub równoważny - różne smaki
Sól
Kasza jęczmienna
Kasza manna
Kasza gryczana palona
Mąka pszenna typ 500
Mąka ziemniaczana
Ryż (1 kg)
Ryż paraboliczny "Risata Italiana" lub równoważny opakowanie 5 kg
Makaron kokardka duża "Lubella" lub równoważny
Makaron muszelka "Lubella" lub równoważny
Makaron świderki "Lubella" lub równoważny
Makaron nitki "Czaniec" lub równoważny
Makaron zacierka "Goldmak" lub równoważny
Chrzan tarty 300g
Dżem niskosłodzony 280g różne smaki "Łowicz" lub równoważny
Dżemik 25g Różne smaki "Tymbark" lub równoważny
Groszek konserwowy 400g "Pudliszki" lub równoważny
Kukurydza konserwowa 400g "Pudliszki" lub równowazny
Fasola czerwona konserwowa 400 gr. "Pudliszki" lub równoważny
Koncentrat pomidorowy 30% - opakowanie 4500g
Koncentrat barszczu czerwonego 300g "Krakus" lub równoważny
Ogórki konserwowe 0,9l
Papryka konserwowa 0,9l
Ketchup łagodny 480ml "Tortex" lub równoważny
Musztarda delikatesowa 180g
Musztarda delikatesowa 900g
Majonez 5l "Kielecki" lub równoważny
Majonez 700ml "Kielecki" lub równoważny
Miód pszczeli 1,2kg
Przyprawa w płynie 960g "Maggi" lub równoważny
Ocet 10% 0,5l
Olej rzepakowy 1l "Kujawski " lub równoważny
Soda oczyszczona 100g
Zaprawa cytrynowa w płynie 1l
Przyprawa typu "Kucharek" lub równoważna 1kg
Majeranek 20g
Kwasek cytrynowy 50g
Pieprz czarny mielony 20g
Pieprz ziołowy 20g
Papryka słodka mielona 20g
Papryka ostra mielona 20g
Papryka wędzona 20g
Ziele angielskie 15g
Liść laurowy 10g
Kminek cały 20g
Kminek mielony 20g
Lubczyk 10g
Cynamon 20g
Czosnek mielony/granulowany
Żelatyna 30g
Herbata expresowa owocowa 20 szt
Herbata expresowa czarna 100 szt
Kakao ciemne 150g
Kawa rozpuszczalna 200g
Kawa mielona 250g
Czekolada mleczna 90g
Ciastka korzenne 200g/opak.
Nasiona Chia
Kawa zbożowa 150g "Inka" lub równoważna
Kawa zbożowa 200g smakowa "Inka" lub równoważna
Szacunkowa ilość zamówienia została przedstawiona w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik 1h SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 33824,77 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - Dostawa pieczywaZamówienie obejmuje:
Bułka zwykła mała 0,05kg
Bułka maślana/rogal maślany
Chleb zwykły krojony 1kg
Chleb graham krojony 0,5kg
Chleb razowy krojony 0,5kg
Bułka tarta
Pizzerynka
Drożdżówka rożne smaki
Ciastka kruche 2,5 kg opakowanie, różne rodzaje
Ciastko Francuskie
Pączek
Ciasto drożdżowe z serem
Ciasto drożdżowe z owocami
Ciasto drożdżowe z makiem
Szacunkowa ilość zamówienia została przedstawiona w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik 1i SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 26895,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42267,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47891,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45097,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MEGA MAREK GAJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761003593
7.3.3) Ulica: UL. LEGIONÓW POLSKICH 21A
7.3.4) Miejscowość: KRZESZOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 32-065
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "MEGA" MAREK GAJ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "MEGA" MAREK GAJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45097,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22614,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ZAKŁAD MASARSKI S.C. STANISŁAW, HENRYKA OŚLIŹLOK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248
7.3.3) Ulica: UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 24
7.3.4) Miejscowość: SKRZYSZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 44-348
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17495,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17495,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA DROBIARSKA DAKPOL MAREK BEJM SP. KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742065256
7.3.3) Ulica: BOROWE UL. DŁUGA 185
7.3.4) Miejscowość: WĘGLOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 42-133
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA DROBIARSKA DAKPOL MAREK BEJM SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA DROBIARSKA DAKPOL MAREK BEJM SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17495,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35562,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47445,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35562,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ZAKŁAD MASARSKI S.C. STANISŁAW, HENRYKA OŚLIŹLOK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248
7.3.3) Ulica: UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 24
7.3.4) Miejscowość: SKRZYSZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 44-348
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35562,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19144,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26741,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19144,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETQA SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492095837
7.3.3) Ulica: UL STREFOWA 14 A
7.3.4) Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19144,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12001,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12001,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: UL. SKŁADOWA 11
7.3.4) Miejscowość: BYTOM
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12001,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29010,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35226,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29010,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLECZARENKA SP. Z O.O SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462970983
7.3.3) Ulica: UL. POWSTAŃCÓW 16
7.3.4) Miejscowość: TYCHY
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MLECZARENKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MLECZARENKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29010,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28477,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32907,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28477,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MEGA MAREK GAJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761003593
7.3.3) Ulica: UL. LEGIONÓW POLSKICH 21A
7.3.4) Miejscowość: KRZESZOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 32-065
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "MEGA" MAREK GAJ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "MEGA" MAREK GAJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28477,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18905,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21261,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18905,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H. MISZTELA JÓZEF MISZTELA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460001688
7.3.3) Ulica: UL. ARMII KRAJOWEJ 27A
7.3.4) Miejscowość: TYCHY
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MISZTELA JÓZEF
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MISZTELA JÓZEF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18905,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Usługa prowadzenia treningów sekcji MOSM - hokeja na lodzie oraz opieki podczas meczów wyjazdowych w 2025 r.
- Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.