Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00239137/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA – UL. PAWIA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4292081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA – UL. PAWIA.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3882de32-df8c-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045774/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miasta Myszkowa - ul. Pawia - poprawa infrastruktury.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1955112,07 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 445112,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w ul. Pawiej w Myszkowie. Z uwagi na skomplikowany charakter robót dokumentacja projektowa została podzielona na dwa etapy tj.: etap w terenach otwartych w ul. Pawiej oraz etap w terenach zamkniętych PKP w ul. Pawiej. Budowana sieć wodociągowa została zaprojektowana z rur o średnicach Ø 125 z wykorzystaniem materiałów uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentacji projektowej. Długość budowanego odcinka dla terenów otwartych w ul. Pawiej wynosi 684,66 m, natomiast długość budowanego odcinka dla terenów zamkniętych PKP w ul. Pawiej wynosi 310,16 m. Całkowita łączna długość budowanej sieci wodociągowej wynosi 994,82 m. Projektowany wodociąg zostanie włączony w punkcie W1 na wysokości posesji ul. Nowowiejska 145 do istniejącego wodociągu rozdzielczego PVC o średnicy Ø 160 mm. Na budowanej sieci wodociągowej zostaną zamontowane hydranty nadziemne DN 80 w ilości 8 sztuk z podwójnym zamknięciem których zadaniem będzie odpowietrzanie i odwadnianie budowanego odcinka sieci. Zamawiający dopuszcza wykonać roboty budowlane metodą wykopu otwartego lub metodą przewiertu sterowanego, z wyłączeniem odcinka sieci wodociągowej przebiegającej pod torami kolejowymi PKP, który należy wykonać metodą przewiertu sterowanego. W przypadku wykonania robót budowlanych metodą przewiertu sterowanego należy zastosować rury trójwarstwowe typu RC o średnicach zgodnych z projektem. Przejście pod linią kolejową należy wykonać metodą przewiertu sterowanego rurą przewiertową (osłonową) PE SDR11 Dn 225 pod kątem 90° w stosunku do osi torów. Przewiert należy wykonać jedną rurą PE 225 x 20,5 mm o długości 38,04 m. na odcinku linii kolejowej nr 1 Warszawa Katowice w lokalizacji Myszków Nowa Wieś przy 258 km przebiegu torów. Na odcinku od punktu W1 do punktu W2 (odcinek przejścia pod torami kolejowymi) należy zastosować materiał do budowy wodociągu zgodny z projektem, tj. z rur o połączeniach kielichowych, z żeliwa sferoidalnego GGG 40 wg PN-EN 545:2010. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca bezwzględnie musi powiadomić użytkowników sieci i innego uzbrojenia, z którymi budowana sieć wodociągowa może kolidować w czasie prowadzenia robót. W związku z podpisaną przez Gminę umową nr KNKa7.6141.124.2020/36 z dnia 28.06.2022 r. dotyczącą zezwolenia na prowadzenie robót w gruntach PKP Wykonawca winien uiścić jednorazową opłatę za umieszczenie i pozostawienie infrastruktury w gruncie na nieruchomościach o nr ewid. 750/9 i 1256 obręb Nowa Wieś w terminie nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych w wysokości 2 172,18 zł brutto. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na udostępnienie nieruchomości w celu prowadzenia robót oraz poniesienie opłat za zajęcie powierzchni terenów PKP.
2. Przedmiot zamówienia został wyczerpująco opisany w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ – dokumentacja do realizacji zamówienia.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do SWZ umożliwi podłączenie się sieci wodociągowej potencjalnym użytkownikom – odbiorcom wody pitnej. Zaprojektowana sieć wodociągowa nie stanowi barier dla osób z niepełnosprawnościami w ww. zakresie.
4. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
5. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
45000000-7: Roboty budowlane;
2) Dodatkowe kody CPV: w SWZ.
6. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
10. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
11. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części poprzez udzielanie zamówienia w trzech odrębnych postępowaniach. Zamawiający uważa, że dalszy podział udzielonego zamówienia w przedmiotowym postępowaniu nie będzie dokonywany z przyczyn techniczno-organizacyjnych i ekonomicznych. Zważywszy na fakt, że przedmiotowe zadanie do wykonania jest technicznie trudne a podział spowodowałby zwiększenie jego trudności w jego realizacji np. w koordynacji robót na terenach otwartych w ul. Pawiej z terenami zamkniętymi PKP w ul. Pawiej, szybkości w prowadzeniu prac ziemnych i montażowych, czasowej zmiany organizacji ruchu samochodowego, a w rezultacie zostałby zakłócony zamierzony efekt końcowy i rzeczowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.Uzasadnienie faktyczne: W terminie składania ofert zostały złożone 3 oferty. Zamawiający dokonał czynności odrzucenia wszystkich ofert złożonych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, należało dokonać czynności unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.