eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoPrzebudowa drogi powiatowej nr 4755P w miejscowości Wijewo - budowa chodnika Wijewo, ul. Zachodnia



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 4755P w miejscowości Wijewo - budowa chodnika Wijewo, ul. Zachodnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 69 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 4755P w miejscowości Wijewo - budowa chodnika Wijewo, ul. Zachodnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c444b12f-f44c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001745/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa drogi powiatowej nr 4755P w miejscowości Wijewo- budowa chodnika Wijewo ul. Zachodnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135362/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/p.n/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: „Przebudowę drogi powiatowej nr 4755P w m. Wijewo - budowa chodnika Wijewo, ul. Zachodnia”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: Odtworzenie trasy w terenie równinnym
2) ROBOTY ZIEMNE
 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu). Wykonanie koryta głęb. 15 cm pod chodnik, w gruncie kat. II-IV z transportem gruntu poza teren budowy
 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu). Wykonanie koryta głęb. 25 cm pod zjazdy, w gruncie kat. II-IV z transportem gruntu poza teren budowy
 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu). Wykonanie koryta głęb. 30 cm pod krawężnik i obrzeża w gruncie kat. II-IV z transportem gruntu poza teren budowy
 Wykonanie mechaniczne profilowania i zagęszczenia podłoża grunt. kat I-VI pod chodnik i zjazdy
3) PODBUDOWY
 Podbudowa zasadnicza z betonu C12/15 (B15) min. grub. 15,0cm - zjazdy do posesji
 Warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa naturalnego z dowozu stab. Cementem Rm=2,5MPa min. grub. 10 cm
4) ODWODNIENIE
 Wykonanie przykanalików z rur PVC Ø160 (SN>8kN/m2) na podsypce piaskowej gr. 10cm wraz z robotami ziemnymi i zagęszczeniem podłoża, odtworzeniowymi oraz załadunkiem i transportem na odkład na terenie budowy.
 Wykonanie kolektora z rur PVC Ø315 (SN>8kN/m2) Budowa wszystkich el. kolektora deszczowego z rury PVC łączone na wcisk, ułożonych na podsypce piaskowej gr. 10cm wraz z: rozbiórką, odtworzeniem, robotami ziemnymi (do gł. 2,0m) i zagęszczeniem podłoża oraz załadunkiem i transportem na odkład na terenie budowy
 Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów beton. Ø1000 mm i wysokości do 2,0 m z żeliwnym włazem klasy C.
 Budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm z włazem żeliwnym D400 wraz z rozbiórką, odtworzeniem, robotami ziemnymi (do gł. 2,0m) i zagęszczeniem podłoża oraz załadunkiem i transportem na odkład na terenie budowy.
 Wykonanie studni ściekowych z kręgów beton. Ø500mm z osadnikiem bez syfonu, właz żeliwny typu D.
 Budowa studzienki ściekowej ulicznej betonowej o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu--wpusty żeliwny D-400 (zawias i rygiel) wraz z rozbiórką, odtworzeniem, robotami ziemnymi (do gł. 1,5m) i zagęszczeniem podłoża oraz załadunkiem i transportem na odkład na terenie budowy.
5) NAWIERZCHNIA
 Wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej, bezfazowej, szarej gr. 8,0 cm na podsypce cem.-pias. gr. 5 cm
 Wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej, bezfazowej, szarej gr. 8,0 cm na podsypce cem.-pias. gr. 5 cm
 Remont z betonu asfaltowego 0/12,8 o stabilności ≥ 5,5 kN, grub. 5,0 cm
6) ELEMENTY ULIC
 Ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 na podsypce cem.-pias. z wykonaniem ław z bet. C 12/15 z oporem.
 Ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 na podsypce cem.-pias. z wykonaniem ław z bet. C 12/15 z oporem na płask od strony posesji.
 Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB)– załącznik nr 7 do SWZ
- przedmiar robót– załącznik nr 8 do SWZ
- kosztorys ofertowy– załącznik nr 9 do SWZ
- wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4. Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy.
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227703,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296751,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227703,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ, sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: ul. Witosa 8

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227703,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.