eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzia³oszynRozbudowa drogi gminnej nr 109027E miejscowo¶ci Posmykowizna gmina Dzia³oszyn



Og³oszenie z dnia 2021-12-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 109027E miejscowo¶ci Posmykowizna gmina Dzia³oszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Dzia³oszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934743

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dzialoszyn.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 109027E miejscowo¶ci Posmykowizna gmina Dzia³oszyn

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-84a38eba-5cda-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00314727

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002328/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej Nr 1090027E w miejscowo¶ci Posmykowizna gmina Dzia³oszyn

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://dzialoszyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzialoszyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy zgodnie z § 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i
przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporz±dzeniem"
okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:1)dokumenty w formacie
„pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie
innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca
bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.2.
Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowoaplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:1) Sta³y dostêp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o
nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana
dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) W³±czona obs³uga JavaScript;5) Zainstalowany program
Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.3. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww.
Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB
w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,
gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.Szczegó³owe wymagania okre¶lone
zosta³y w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE , dalej „RODO”, informujê, ¿e:
ADMINISTRATOR DANYCH
BURMISTRZ MIG DZIA£OSZYN
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH u ADO iod@dzialoszyn.pl lub pisemnie na adres administratora.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. „Rozbudowa drogi gminnej nr 109027E w miejscowo¶ci Posmykowizna gmina Dzia³oszyn” znak IZP.GPO¦.VI.271.1.13.2021 prowadzonym w trybie podstawowym.; na podstawie art. 275 ust. ust 1. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2019.2019)
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; a tak¿e odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê o dostêpie do informacji publicznej z dnia 26 wrze¶nia 2001 r. (Dz.U.2020.2176 t.j. ) oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów ogólnych
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Pañstwa danych osobowych przez Administratora.
Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Pani/Pana dane nie s± przekazywane do Pañstwa trzeciego, organizacji miêdzynarodowej, nie bêd± profilowane
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
DODATKOWE INFORMACJE ** Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
*** W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.GPO¦.VI.271.1.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegó³owy zakres zadania objêtego niniejszym zamówieniem opisany zosta³ w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany bêdzie w ramach niniejszego zamówienia do ujêcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, us³ug i dostaw wynikaj±cych z dokumentacji projektowej w tym w szczególno¶ci projektu, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót stanowi±cych za³±cznik nr 8 do SWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów przedmiaru a w szczególno¶ci zignorowanie jego zakresu. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówieni znajduje sie w SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ci±gów komunikacyjnych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 3.16. Zamawiaj±cy przewiduje zamówienia o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp:
1) polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych i jest zgodne
z zamówieniem podstawowym.
2) zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest czê¶ciowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiêkszenie bie¿±cych dostaw lub rozbudowa istniej±cych instalacji, je¿eli zmiana Wykonawcy zobowi±zywa³aby Zamawiaj±cego do nabywania materia³ów o innych w³a¶ciwo¶ciach technicznych co powodowa³oby niekompatybilno¶æ techniczn± lub nieproporcjonalnie du¿e trudno¶ci techniczne w u¿ytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy zastosuje nastêpuj±ce kryteria oceny ofert
1. Najni¿sza Cena ofertowa – znaczenie 60 pkt
60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Najd³u¿szy okres rêkojmi – znaczenie 10 pkt
10 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KG - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy
GB – okres rêkojmi w ofercie badanej (w przeliczeniu na miesi±ce)
GM – najd³u¿szy okres gwarancji (w przeliczeniu na miesi±ce) spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
Okres rêkojmi wykonania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy. Ocenie bêdzie podlega³ wyd³u¿ony termin rêkojmi powy¿ej 36 miesiêcy(za podtrzymanie 36 miesiêcznego okresu rêkojmi Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów w kryterium rêkojmia). Je¿eli Wykonawca w formularzu oferty nie wska¿e okresu rêkojmi, Zamawiaj±cy uzna i¿ Wykonawca podtrzymuje termin gwarancji rêkojmi okre¶lony w SIWZ jako minimalny i otrzyma 0 punktów w kryterium rêkojmia.
MAKSYMALNY okres rêkojmi uwzglêdniony do oceny ofert wynosi 60 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres rêkojmi d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy i taki zostanie uwzglêdniony tak¿e w umowie.

3.Termin p³atno¶ci– znaczenie 30 pkt
Zaoferowanie terminu p³atno¶ci do 30 dni – 30 pkt.
W pozosta³ych przypadkach - 0 pkt.
Wykonawca który (w z³o¿onej ofercie) wska¿e maksymalny termin 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury wraz z zatwierdzonym protoko³em, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w zwi±zku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest termin p³atno¶ci. Termin p³atno¶ci w formularzu ofertowym nale¿y podaæ w dniach. Ocenie bêdzie podlega³ jedynie wyd³u¿ony termin p³atno¶ci 30 dni ( Je¿eli Wykonawca w formularzu oferty nie wska¿e terminu p³atno¶ci, b±d¼ wska¿e termin p³atno¶ci krótszy ni¿ 21 dni Zamawiaj±cy przyjmie i¿ Wykonawca podtrzymuje termin okre¶lony w SWZ jako minimalny tj. 21 dni). W przypadku podania przez Wykonawcê d³u¿szego terminu ni¿ maksymalny wymagany termin 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, jako niezgoda z SWZ. MAKSYMALNY termin p³atno¶ci uwzglêdniony do oceny ofert wynosi 30 dni. Je¿eli Wykonawca zaoferuje termin p³atno¶ci (w dniach) w przedziale od 22 do 29 Zamawiaj±cy przyjmie i¿ Wykonawca podtrzymuje termin p³atno¶ci okre¶lony w SWZ jako minimalny czyli 21 dni i taki zostanie uwzglêdniony tak¿e w umowie. Jedynie Wykonawca który wska¿e termin p³atno¶ci 30 dni otrzyma dodatkowe punkty w kryterium termin p³atno¶ci.
£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach
Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi – 100 pkt.
W przypadku z³o¿enia ofert o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rêkojmia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

15.1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy spe³niania szczegó³owych warunków w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy spe³niania szczegó³owych warunków w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê nie ni¿sz± ni¿ 300.000,00 PLN (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych) oraz na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 2 do SWZ,

4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wska¿e wykonane min. dwóch robót budowlanych dotycz±cych budowy, przebudowy, rozbudowy modernizacji drogi zgodnie z przedmiotem zamówienia z czego min. jedna o ³±cznej warto¶ci min. 600.000,00z³. brutto w ramach jednego kontraktu, z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zosta³y wykonane . z za³±czeniem dowodów w formie referencji b±d¼ innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz którego zosta³y wykonane a je¿eli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, potwierdzaj±ce ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane w sposób nale¿yty i prawid³owo ukoñczone
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku us³ug o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej warto¶ci porównywalnej.

b) dysponuje, co najmniej jedn± osob±, które pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy/robót posiadaj±c± okre¶lone przepisami uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do pe³nienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego

Wykonawca w pierwszej kolejno¶ci dokonuje potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 16.1 Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w rozdziale 15 pkt 15.1 SWZ
16.2 Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, w tym na etapie sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub niezw³ocznie po ich z³o¿eniu, wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
16.3 Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
16.4 Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu o którym mowa w pkt 11.11 dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków; ………………………………………………………………….
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
16.5 Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym
wymaganiom przez Zamawiaj±cego Wykonawca z³o¿y: O¶wiadczenie, ¿e oferowane roboty
budowlane odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego - w tre¶ci formularza
ofertowego lub odrêbne o¶wiadczenie zgodne z tre¶ci± pkt 3 formularza ofertowego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 15.000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100).

13.2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
13.3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± z wyj±tkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2.
13.4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego
Bank NBS Dzia³oszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200
podaj±c znak postêpowania przetargowego IZP.GPO¦.VI.271.1.13.2021 z dopiskiem:
„Wadium – „Rozbudowa drogi gminnej nr 109027E w miejscowo¶ci Posmykowizna gmina Dzia³oszyn”.
W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
13.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia o których mowa w ust 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Dokument wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinien zawieraæ znak postêpowania przetargowego IZP.GPO¦.VI.271.1.13.2021 oraz dopisek: „Wadium – „Rozbudowa drogi gminnej nr 109027E miejscowo¶ci Posmykowizna gmina Dzia³oszyn”.
Dokument ten musi zachowywaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres, w którym Wykonawca jest zwi±zany ofert±.
13.6. Gwarancja lub porêczenie powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) znak oraz nazwê postêpowania oraz dopisek: „Wadium – „Rozbudowa drogi gminnej nr 109027E miejscowo¶ci Posmykowizna gmina Dzia³oszyn”
2) nazwê i siedzibê Wykonawcy/Wykonawców (dot. wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia)
3) nazwê i siedzibê beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego)
4) nazwê i siedzibê gwaranta lub porêczyciela (np. ubezpieczyciela, banku itp.)
5) okre¶lenie przedmiotu gwarancji lub porêczenia tj. wierzytelno¶ci która ma zostaæ zabezpieczona
6) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia (musi byæ zgodny z terminem zwi±zania Wykonawcy z³o¿ona ofert± w danym postêpowaniu)
7) o¶wiadczenie porêczyciela lub gwaranta, ¿e zobowi±zuje siê on do nieodwo³alnej i bezwarunkowej wyp³aty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

23.1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia przez Wykonawcê, zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
23.2. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy bêdzie musia³ wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny podanej w ofercie.
23.3. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿na wnie¶æ w formach wymienionych w art. 450 ust. 1 ustawy.
23.4. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 450 ust. 2 ustawy.
23.5. Orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy musi byæ dostarczony do Zamawiaj±cego przed podpisaniem umowy.
23.6. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca zobowi±zany bêdzie wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank NBS Dzia³oszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200
z podaniem tytu³u: „zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy, nr sprawy IZP.GPO¦.VI.271.1.13.2021 „Rozbudowa drogi gminnej nr 109027E w miejscowo¶ci Posmykowizna gmina Dzia³oszyn”.
23.7. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, za zgod± Wykonawcy, kwota wadium mo¿e zostaæ zaliczona na poczet zabezpieczenia.
23.8. Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane.
23.9. Je¿eli Zabezpieczenie bêdzie wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz wówczas Wykonawca przed podpisaniem umowy z³o¿y Zamawiaj±cemu orygina³ dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiaj±cego. Dokument ten powinien zawieraæ w swojej tre¶ci zobowi±zanie banku (instytucji ubezpieczeniowej) do nieodwo³alnej i bezwarunkowej wyp³aty nale¿no¶ci, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy zgodnie z art. 454 oraz art. 455 pzp a warunki takiej zamiany zawarte zosta³y w § 12 projektu umowy bêd±cego Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-31 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://dzialoszyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-31 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.