Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00287075/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT CHEMII FIZYCZNEJ PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 44/52
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-224
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223433069
1.5.8.) Numer faksu: 223433333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ichf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichf.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ichf.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań naukowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f6048e4-19b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028658/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Wykonanie i dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2401.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia dotyczy wykonania, z materiału własnego Wykonawcy, pułapek typu IBL-3 do odłowu owadówszkodników leśnych, i ich dostawa do Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych, na
wskazywany przez Zamawiającego adres, zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami. Zamówienie
wyniesie od 1000 do 2000 sztuk pułapek.
IBL-3
Pułapka IBL-3 jest montowana w sposób następujący. Polietylenowy „lejek” łączy się z trzema „paskami” za pomocą nitów
zbitek, następnie łączy się go z pięcioma „doniczkami” z PE za pomocą dwunastu pasków. Do kartonu pakuje się także „haczyk” z PE, prosty drut gr. 0,8”, trzy zaczepy z drutu stalowego gr. 1”, butelkę z PE z wtopionym sitkiem z siatki mosiężnej
(lub na życzenie bez sitka) i „daszek” z PE.
Zamówione pułapki muszą zostać dostarczone do Zamawiającego lub innego odbiorcy wskazanego przez Zamawiającego
w zamówieniu, zapakowane w kartony tekturowe. Zamawiający w tym celu będzie każdorazowo zamawiał kuriera, po
otrzymaniu informacji o dacie, w której przedmiot danego zamówienia będzie gotowy do odbioru.
Przedmiot zamówienia będzie gotowy do odbioru lub wysyłki (w zależności od konkretnego zlecenia) w terminie wskazanym
przez Zamawiającego nie krótszym niż 10 dni kalendarzowych od daty składania dyspozycji przez Zamawiającego dla
Zamówień nie przekraczających 100 sztuk lub w terminie 14 -30 dniowym dla zamówień przekraczających 100 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 50406,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia dotyczy wykonania, z dostarczonego przez Zamawiającego materiału, pułapek typu IBL-3 do odłowuowadów szkodników leśnych, i ich dostawa do Zamawiającego.
1. Szczegółowe elementy przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z powierzonego przez Zamawiającego materiału w postaci granulatu
polietylenowego pułapek typu IBL-3 i ich sukcesywna dostawa na wskazany przez Zamawiającego adres. Zamówienie
wyniesie od 2500 do 5000 sztuk pułapek.
Zamawiający na podstawie protokołu przekazania dostarczy do Wykonawcy granulat polietylenowy wymagany do
wykonania pułapek typu IBL-3. Wykonawca po każdorazowym zrealizowaniu Zamówienia przedstawia rozliczenie
rzeczywistego zużycia granulatu. Wzór dokumentu rozliczeniowego zostanie opracowany na etapie podpisywania umowy z
Wykonawcą.
Przy założeniu że z 100 kg granulatu wytwarzanych jest 188 sztuk pułapek, Zamawiający dopuszcza 5% margines strat. Po
przekroczeniu wskazanego marginesu Zamawiający nie zaakceptuje protokół i wymagać będzie od Wykonawcy
uzupełnienia brakującej ilości granulatu na koszt własny.
2. Wysyłka zamówionych pułapek
Zamówione pułapki muszą być dostarczane do Zamawiającego lub innego odbiorcy wskazanego przez Zamawiającego w
zamówieniu, zapakowane w kartony tekturowe. Zamawiający w tym celu będzie każdorazowo zamawiał kuriera, po
otrzymaniu informacji o dacie, w której przedmiot danego zamówienia będzie gotowy do odbioru.
Dostawa do siedziby Zamawiającego będzie wykonywana na koszt Wykonawcy. Dostaw poza siedzibę Zamawiającego
będą realizowane każdorazowo zgodnie z indywidulaną dyspozycją na koszt Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia będzie gotowy do odbioru lub wysyłki (w zależności od konkretnego zlecenia) w terminie wskazanym
przez Zamawiającego nie krótszym niż 10 dni kalendarzowych od daty składania dyspozycji przez Zamawiającego dla
Zamówień nie przekraczających 125 sztuk lub w terminie 14 -30 dniowym dla zamówień przekraczających 125 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ WINNICZUK WYTWARZANIE ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242324128
7.3.3) Ulica: Ceramiczna 5a/10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-126
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ WINNICZUK WYTWARZANIE ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ WINNICZUK WYTWARZANIE ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ WINNICZUK WYTWARZANIE ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242324128
7.3.3) Ulica: Ceramiczna 5a/10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-126
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ WINNICZUK WYTWARZANIE ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ WINNICZUK WYTWARZANIE ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2025 r."
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa worków na odpady komunalne.
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.