eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiDowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski do szkół oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski do szkół oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski do szkół oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0f1559e-221f-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024795/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zbiorowy i indywidualny dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu:
1) poczty elektronicznej, e-mail zamawiającego: zp@umostrow.pl (z wyjątkiem złożenia oferty, którą należy złożyć tylko i wyłącznie za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, zgodnie z pkt 11.9. SWZ),
2) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
3) ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrytki zamawiającego: /MiastoOstrowWielkopolski/skrytka (wypełniając formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularz do komunikacji w miejscu „wpisz dane odbiorcy” należy wpisać: Gmina Miejska Ostrów Wielkopolski).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowe postępowanie można wyszukać na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ na liście wszystkich postępowań lub wyszukując po numerze ogłoszenia BZP.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP, gdzie ma dostęp do: formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularza do komunikacji. Formularze dostępne są również na miniPortalu.
3. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowe odwzorowania dokumentów oraz inne informacje składane są przez wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej lub za pośrednictwem formularza do komunikacji (dostępnego na ePUAP oraz miniPortalu) jako załączniki.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP zamieszczonej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/.
6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się: datę ich datę ich wpływu na skrzynkę odbiorczą e-mail zamawiającego lub przekazania na ePUAP (w zależności od sposobu komunikowania się).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.51.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część I obejmuje dowóz 8 dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I ul. Grabowska 1-3 w Ostrowie Wielkopolskim oraz powrót uczniów po zajęciach do miejsc zamieszkania (opiekę sprawują wyznaczeni pracownicy szkoły)

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług łącznie do 150 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II obejmuje dowóz 4 dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego „Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjne TĘCZA” w Wolicy (ul. Radosna 1, Wolica) wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu oraz powrót uczniów po zajęciach do miejsc zamieszkania

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług łącznie do 150 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część III obejmuje dowóz dziecka niepełnosprawnego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, (Słaborowice 8) wraz z zapewnieniem opieki oraz powrót ucznia po zajęciach do miejsca zamieszkania

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług łącznie do 150 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część IV obejmuje dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego do Szkoły Specjalnej nr 19 (ul. Budowlanych 2, Kalisz) wraz z zapewnieniem opieki oraz powrót ucznia po zajęciach do miejsca zamieszkania;

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług łącznie do 150 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część V obejmuje dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego do V Liceum Ogólnokształcącego im. Jana III Sobieskiego (ul. Piskorzewie 6, Kalisz) wraz zapewnieniem opieki oraz powrót ucznia po zajęciach do miejsca zamieszkania

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług łącznie do 150 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
w odniesieniu do I części zamówienia:
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną przed 15.08.2013 r. na podstawie art. 5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie osób wydane po 15.08.2013 r. na podstawie art. 5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1071/2009 z dnia 21.10.2009 r. ustanawiającego wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE 9,
w odniesieniu do II – V części zamówienia:
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
a) licencję na wykonywanie krajowego transportu w zakresie przewozu osób samochodem osobowym, lub
b) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób z kierowcą, lub
c) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką.
UWAGA: zezwolenia/licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
w odniesieniu do I części zamówienia:
a) Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że realizując zamówienie będzie dysponował co najmniej 2 pojazdami (w tym jednym pojazdem zastępczym w razie awarii), które posiadają minimum 12 miejsc siedzących, spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm. ) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.)
b) Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia kierowcy, spełniającego wymogi zawarte w przepisach art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) oraz nie figurującego w Krajowym Rejestrze Karnym i Krajowym Rejestrze Przestępstw na Tle Seksualnym
w odniesieniu do każdej z części II – V zamówienia:
c) Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że realizując zamówienie będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem (na każdą część zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę) spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm. ) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.)
d) Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował:
- co najmniej jedną osobą (na każdą część zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę) posiadającą uprawnienia kierowcy, spełniającego wymogi zawarte w przepisach art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) oraz nie figurującą w Krajowym Rejestrze Karnym i Krajowym Rejestrze Przestępstw na Tle Seksualnym
- co najmniej jednym opiekunem (na każdą część zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę), tj. osobą pełnoletnią, która nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym i Krajowym Rejestrze Przestępstw na Tle Seksualnym, posiadającą certyfikowany kurs pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający zastrzega, że obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) (dot. wykonawców którzy złożą ofertę na część I): licencji zezwalającej na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydanej przed 15.08.2013 r. na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie osób wydanego po 15.08.2013 r. na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1071/2009 z dnia 21.10.2009 r. ustanawiającego wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE 9,
2) (dot. wykonawców którzy złożą ofertę na część II - V): licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób z kierowcą lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką,
3) załącznika nr 6, tj. wykazu pojazdów (narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7 ppkt 4 lit. a i c SWZ),
Uwaga: Wypełniając załącznik nr 6, w tabeli należy zaznaczyć poprzez podkreślenie zwrotu „polegamy” lub „nie polegamy” sposób dysponowania tymi pojazdami. Zaznaczenie zwrotu „polegamy” oznacza, że wykonawca spełniając warunek udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów. W tym przypadku należy już do oferty dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. SWZ,
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, z podaniem funkcji, uprawnień, a także informacji o niekaralności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7 (na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7 ppkt 4 lit. b i d SWZ),
Uwaga: Wypełniając załącznik nr 7, w tabeli należy zaznaczyć poprzez podkreślenie zwrotu „polegamy” lub „nie polegamy” sposób dysponowania osobami pełniącymi w realizacji zamówienia wskazane funkcje. Zaznaczenie zwrotu „polegamy” oznacza, że wykonawca spełniając warunek udziału w postępowaniu polega na osobach innych podmiotów. W tym przypadku należy już do oferty dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) pełnomocnictwo do działania w imieniu tych wykonawców, z podaniem zakresu oraz imienia i nazwiska pełnomocnika, zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp,
2) każdy z wykonawców składa oddzielnie załącznik nr 2 do SWZ, tj. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
3) podpisany przez pełnomocnika załącznik nr 3 do SWZ, tj. informację o powierzeniu lub niepowierzeniu podwykonawcy części zamówienia.
4) podpisany przez pełnomocnika załącznik nr 5 do SWZ, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
UWAGA!
Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia polegają na zasobach innego podmiotu, oprócz dokumentów wymienionych wyżej, składają również dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. ppkt 3 i 5 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana istotnych postanowień Umowy może zostać dokonana na warunkach określonych w art. 454 i 455 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy, dotyczących wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany trasy lub terminu realizacji przedmiotu Umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, z ewentualną zmianą terminu i miejsca realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i usług:
a) zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto określona w umowie,
b) zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i usług części zamówienia,
c) do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zostanie zastosowana aktualnie obowiązująca stawka podatku od towarów i usług,
d) zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług;
2) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia świadczenia usług, albo zawieszenia wykonywania Umowy spowodowanych brakiem możliwości realizacji tych usług przez Wykonawcę ze względu na:
a) czasowe ograniczenie lub czasowe zawieszenie funkcjonowanie jednostek systemu oświaty na obszarze kraju lub jego części, w przypadkach uzasadnionych nadzwyczajnymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i młodzieży na podstawie rozporządzenia ministra właściwego do spraw edukacji i nauki,
b) działania siły wyższej –termin ulega wydłużeniu maksymalnie o liczbę dni działania siły wyższej.
3) zmiana liczby uczniów niepełnosprawnych na danej trasie przewozu w związku z naturalnym ruchem w trakcie roku szkolnego,
4) utworzenie nowej, dodatkowej trasy przewozu,
5) rezygnacja z usługi opieki w przypadku, gdy opiekę nad uczniem będzie chciał sprawować rodzic/opiekun prawny( ze względu na dobro dziecka),
6) likwidacja trasy,
7) zmiana zakresu rzeczowego (nowa jednostka oświatowa) w przypadku zapewnienia dowozu dzieci skierowanych do innej jednostki oświatowej niż wskazana w § 1 ust. 1 niniejszej umowy w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub w chwili zawarcia umowy.
8) wystąpienie innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy;
9) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski do szkół oraz ośrodków szkolno-wychowawczych na terenie: Ostrowa Wielkopolskiego, Słaborowic, Wolicy i Kalisza oraz odwiezienie tych uczniów po zajęciach do ich miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w trakcie ich przewozu w okresie od 1 października 2022 r. do 23 czerwca 2023 r.
2. Dowóz będzie realizowany zgodnie z planem zajęć uczniów, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych, ferii oraz dni absencji szkolnej uczniów podyktowanej chorobą uczniów lub innymi nieprzewidzianymi okolicznościami uniemożliwiającymi uczęszczanie uczniów do szkoły/placówki. Liczba dni nauki szkolnej ww. okresie wynosi 164.
3. Uczniowie niepełnosprawni mieszkają na terenie Ostrowa Wielkopolskiego.
4. Zamówienie podzielone jest na 5 części.
5. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ.

POZOSTAŁE INFORMACJE, WYMAGANIA I UWAGI.
- Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł.
- Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia pojazdów do przewożenia uczniów od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.