Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265690/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią”
w zakresie dostawy wyposażenia biurowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/naklo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią”w zakresie dostawy wyposażenia biurowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3f85183-4219-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000285/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią - dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Programu Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 6 – Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.4 – Rewitalizacja oraz inwestycje w infrastrukturę edukacyjną w ramach ZIT, Poddziałanie 6.4.1 – Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265690/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 335624,61 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260492,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Laptopy z oprogramowaniem,Szczegółowy OPZ dla części 1 stanowi Załącznik nr 6a do SWZ.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Sprzęt komputerowy będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi i oryginalnymi atrybutami legalności (o ile występują w zaoferowanej wersji.)
4) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
5) Wykonawca dostarczy sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie budynku Centrum Rozwoju Społecznego przy ul. Gimnazjalnej 10 w Nakle nad Notecią.
6) Dostawa sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
7) Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
8) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty:
a) oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu,
b) opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie.
9) Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej sprzętu w miejscu instalacji, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy, o nie gorszej konfiguracji od naprawianego sprzętu.
10) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi kartę katalogową producenta zawierającą nazwę producenta, model oraz specyfikację techniczną ze zdjęciem oferowanego produktu wraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 80630,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Komputery stacjonarne z oprogramowaniem i monitorami,Szczegółowy OPZ dla części 2 stanowi Załącznik nr 6b do SWZ.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Sprzęt komputerowy będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi i oryginalnymi atrybutami legalności (o ile występują w zaoferowanej wersji.)
4) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
5) Wykonawca dostarczy sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie budynku Centrum Rozwoju Społecznego przy ul. Gimnazjalnej 10 w Nakle nad Notecią.
6) Dostawa sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
7) Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
8) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty:
a) oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu,
b) opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie.
9) Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej sprzętu w miejscu instalacji, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy, o nie gorszej konfiguracji od naprawianego sprzętu.
10) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi kartę katalogową producenta zawierającą nazwę producenta, model oraz specyfikację techniczną ze zdjęciem oferowanego produktu wraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 43398,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Serwer,Szczegółowy OPZ dla części 3 stanowi Załącznik nr 6c do SWZ.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Sprzęt komputerowy będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi i oryginalnymi atrybutami legalności (o ile występują w zaoferowanej wersji.)
4) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
5) Wykonawca dostarczy sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie budynku Centrum Rozwoju Społecznego przy ul. Gimnazjalnej 10 w Nakle nad Notecią.
6) Dostawa sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
7) Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
8) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty:
a) oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu,
b) opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie.
9) Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej sprzętu w miejscu instalacji, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy, o nie gorszej konfiguracji od naprawianego sprzętu.
10) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi kartę katalogową producenta zawierającą nazwę producenta, model oraz specyfikację techniczną ze zdjęciem oferowanego produktu wraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 6975,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 – Zasilacz – szafa UPS,Opis przedmiotu zamówienia dla części 4 stanowi Załącznik nr 6d do SWZ.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Sprzęt komputerowy będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi i oryginalnymi atrybutami legalności (o ile występują w zaoferowanej wersji.)
4) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
5) Wykonawca dostarczy sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie budynku Centrum Rozwoju Społecznego przy ul. Gimnazjalnej 10 w Nakle nad Notecią.
6) Dostawa sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
7) Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
8) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty:
a) oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu,
b) opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie.
9) Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej sprzętu w miejscu instalacji, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy, o nie gorszej konfiguracji od naprawianego sprzętu.
10) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi kartę katalogową producenta zawierającą nazwę producenta, model oraz specyfikację techniczną ze zdjęciem oferowanego produktu wraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 4469,71 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 – Urządzenia wielofunkcyjne,Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 5 stanowi Załącznik nr 6e do SWZ.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Sprzęt komputerowy będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi i oryginalnymi atrybutami legalności (o ile występują w zaoferowanej wersji.)
4) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
5) Wykonawca dostarczy sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie budynku Centrum Rozwoju Społecznego przy ul. Gimnazjalnej 10 w Nakle nad Notecią.
6) Dostawa sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
7) Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
8) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty:
a) oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu,
b) opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie.
9) Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej sprzętu w miejscu instalacji, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy, o nie gorszej konfiguracji od naprawianego sprzętu.
10) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi kartę katalogową producenta zawierającą nazwę producenta, model oraz specyfikację techniczną ze zdjęciem oferowanego produktu wraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 64378,16 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6 – NiszczarkaOpis przedmiotu zamówienia dla części 6 stanowi Załącznik nr 6f do SWZ.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Sprzęt komputerowy będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi i oryginalnymi atrybutami legalności (o ile występują w zaoferowanej wersji.)
4) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
5) Wykonawca dostarczy sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie budynku Centrum Rozwoju Społecznego przy ul. Gimnazjalnej 10 w Nakle nad Notecią.
6) Dostawa sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
7) Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
8) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty:
a) oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu,
b) opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie.
9) Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej sprzętu w miejscu instalacji, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy, o nie gorszej konfiguracji od naprawianego sprzętu.
10) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi kartę katalogową producenta zawierającą nazwę producenta, model oraz specyfikację techniczną ze zdjęciem oferowanego produktu wraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 5133,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 7 – Projektory i ekrany.Opis przedmiotu zamówienia dla części 7 stanowi Załączniki nr 6g do SWZ.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Sprzęt komputerowy będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi i oryginalnymi atrybutami legalności (o ile występują w zaoferowanej wersji.)
4) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
5) Wykonawca dostarczy sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie budynku Centrum Rozwoju Społecznego przy ul. Gimnazjalnej 10 w Nakle nad Notecią.
6) Dostawa sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
7) Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
8) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty:
a) oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu,
b) opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie.
9) Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej sprzętu w miejscu instalacji, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy, o nie gorszej konfiguracji od naprawianego sprzętu.
10) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi kartę katalogową producenta zawierającą nazwę producenta, model oraz specyfikację techniczną ze zdjęciem oferowanego produktu wraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652120-7 - Projektory wideo
4.5.5.) Wartość części: 55507,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na fakt, iż jedyna złożona oferta w Części 1 zamówienia, podlegała odrzuceniu, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.), unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na realizację zadania pn. „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią” w zakresie dostawy wyposażenia biurowego”, w zakresie części 1 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121168,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121168,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na realizację zadania pn. „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią” w zakresie dostawy wyposażenia biurowego”, w zakresie części 2 zamówienia, w związku z tym, że w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na realizację zadania pn. „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią” w zakresie dostawy wyposażenia biurowego”, w zakresie części 3 zamówienia, w związku z tym, że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18763,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.), unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na realizację zadania pn. „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią” w zakresie dostawy wyposażenia biurowego”, w zakresie części 4 zamówienia, z uwagi na fakt iż, Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. Ponadto Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy PHU BMS Sp. j. Z. Bielecki Kwidzyn, była jedyną złożoną w postępowaniu – w części 4 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4399,71 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na realizację zadania pn. „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią” w zakresie dostawy wyposażenia biurowego”, w zakresie części 5 zamówienia, w związku z tym, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69003,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81964,74 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5772,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8619,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5772,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW TECHNOLOGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532335036
7.3.3) Ulica: Kościuszki 2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-079
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5772,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na realizację zadania pn. „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią” w zakresie dostawy wyposażenia biurowego”, w zakresie części 7 zamówienia, w związku z tym, że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137772,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137772,30 PLN
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Usługi pocztowe w 2025 r.
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.