eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Budowa kompleksu mieszkań wspomaganych w m. Bobrowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu mieszkań wspomaganych w m. Bobrowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie "Radość" w Dębicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850288968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Jadwigi 1

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radosc@radosc.debica.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radosc.debica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d106da2d-e832-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kompleksu mieszkań wspomaganych w m. Bobrowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d106da2d-e832-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256547

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.04.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7301234,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę od podstaw do etapu „wykończenia pod klucz” budynku stanowiącego mieszkania wspomagane dla osób niepełnosprawnych w miejscowości Bobrowa Wola. Zadania dofinansowane jest ze środków PFRON w ramach umowy o dofinansowanie w ramach programu pn. „Samodzielność – Aktywność – Mobilność!” Wspomagane Społeczności Mieszkaniowe nr WMS/000001/09/D z dnia 18.12.2023r.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:
1) przygotowawczych
2) fundamentowych
3) murowych
4) konstrukcyjnych betonowych i żelbetowych (stropy, schody, wieńce, belki)
5) konstrukcyjnych dachu i wykonanie jego pokrycia
6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej
7) wykonanie elewacji
8) wykonanie tynków i posadzek
9) wykonanie wszelkich robót wykończeniowych (szpachlowanie, roboty malarskie, okładziny)
10) dostawa i montaż wyposażenia meblowego
11) zagospodarowanie terenu
12) instalacyjnych, oświetleniowych, elektrycznych i teletechnicznych
13) sanitarnych instalacyjnych: wewnętrznych i zewnętrznych.

Przedmiot zamówienia szczegółowo określa:
a) Projekt zagospodarowania, projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego – Wspomagane Społeczności Mieszkaniowe wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną 1620/93 w miejscowości Bobrowa Wola obręb 0002, gmina Żyraków” – wszystkie branże.
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla przedmiotowego zadania – wszystkie branże.
c) Przedmiary robót – wszystkie branże (w celach pomocniczych Zamawiający załącza do SWZ przedmiar robót w pliku xls).
Uwaga!
Na szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia składa się dokumentacja techniczna – projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przedmiotowe dokumenty stanowią załączniki do OPZ.
Zamawiający zastrzega, że przedmiary robót są najważniejsze w hierarchii dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia. W kilku przypadkach dokumentacja techniczna zawiera szerszy zakres robót niż jest planowany do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia. Dlatego roboty należy wycenić, a następnie wykonać na podstawie przedmiarów robót, cen jednostkowych zawartych w kosztorysach ofertowych i zaleceń Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wezwał wszystkich Wykonawców do złożenia wyjaśnień w zakresie podanej
w ofertach stawki podatku VAT. Wykonawcy w swoich ofertach zaproponowali różne stawki podatku tj. 8 %, 23 % oraz 8 % i 23 % łącznie. Z wezwanych Wykonawców tylko firma PESAM SPÓŁKA
Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA 39-200 Dębica, ul. Tuwima 2 NIP 872-00-04-013 przesłała wyjaśnienia.
Oferta Wykonawcy, który złożył wyjaśnienia znacząco przewyższa budżet jaki Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
W związku ze złożeniem przez Wykonawców nieporównywalnych do siebie ofert, a Zamawiający
w dokumentach zamówienia nie podał wartości stawki podatku VAT jaki należy zastosować, stwierdzono że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3294445,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6237248,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.