eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaŚwiadczenie usług koordynatora i asystenta koordynatora w ramach projektu "Brodnickie Centrum Usług Społecznych - realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług koordynatora i asystenta koordynatora w ramach projektu „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Brodnickie Centrum Usług Społecznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382558849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ustronie 2B

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564982742

1.5.8.) Numer faksu: 564984933 wew. 223

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.brodnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bcus.brodnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd524ddc-d63e-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług koordynatora i asystenta koordynatora w ramach projektu „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd524ddc-d63e-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028479/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługi koordynatora i asystenta koordynatora projektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224171

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 176886 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I -Świadczenie usług koordynatora projektu.
Świadczenie usług koordynatora projektu będzie związane m.in. z planowaniem, zarządzaniem, koordynacją i nadzorem realizacji projektu pn. „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”, w tym: realizacją projektu zgodnie z założeniami, osiągnięcie zamierzonych celów oraz terminowe rozliczenie projektu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i harmonogramami, a także ponoszenie odpowiedzialności za: zarządzanie i koordynowanie pracami związanymi z realizacją ww. projektu, zgodnie z zawartymi umowami, wnioskiem o dofinansowanie, w oparciu o aktualny harmonogram realizacji projektu.
Usługi będą świadczone w wymiarze 30 godzin miesięcznie, w okresie trwania projektu.
Zamawiający informuje, że w okresie realizacji umowy zawartej z Wykonawcą, dopuszcza się zwiększenie miesięcznej liczby godzin ponad wskazany wymiar 30 h/m-c, w celu zapewnienia skutecznego nadzoru nad realizacją projektu, ale do wysokości łącznego limitu godzin wskazanego w realizowanym przez Zamawiającego projekcie, tj. do 1080 h/projekt. Zwiększony miesięczny wymiar nie przekroczy 60 godzin miesięcznie.
Przez godzinę świadczenia usługi, każdorazowo należy rozumieć pełną godzinę zegarową, tj. 60 minut.
W uzasadnionych przypadkach, w porozumieniu z Wykonawcą, Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin w danym miesiącu z jednoczesnym zwiększeniem ilości zleconych godzin w kolejnym/kolejnych miesiącach, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Świadczenie usług będzie się odbywało w formie wymaganej przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem że Zamawiający dopuszcza realizację usług zarówno:
1) w formie stacjonarnej, co najmniej raz w miesiącu, w obiekcie Zamawiającego zlokalizowanego pod adresem ul. Ustronie 2b, 87-300 Brodnica, w godzinach jego pracy, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08.00 do godz. 15.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach oraz
2) w formie zdalnej w postaci: telekonferencji, konsultacji telefonicznych, wymiany informacji drogą elektroniczną poprzez pocztę e-mail lub tradycyjną pisemną realizowaną przez operatora pocztowego.
W przypadku realizacji usług w formie stacjonarnej Zamawiający zapewni koordynatorowi pomieszczenie wyposażone w stół/biurko oraz krzesło. Wykonawca będzie zobowiązany do dysponowania własnym komputerem i dostępem do Internetu. Zamawiający dopuszcza, w dniu realizacji usług w formie stacjonarnej, wykonywanie dla koordynatora wydruków dokumentów w wersji ostatecznej, na drukarkach Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza wydruków niezwiązanych z realizacją projektu oraz dokumentów roboczych i edukacyjnych.
Podstawą realizacji usług będzie: zlecenie wykonania poszczególnych zadań wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego realizowanego projektu lub dyspozycja Zamawiającego lub harmonogram realizacji zadań ustalony między stronami umowy, zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.
Wykonawca może samodzielnie rozdysponować miesięczną liczbę 30 godzin, w zależności od bieżących potrzeb wynikających z powierzonych mu zadań oraz po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Wykonawca ma również prawo do zaproponowania projektu harmonogramu, o którym mowa w ust. 10 powyżej, z zastrzeżeniem że jego obowiązywanie rozpocznie się dopiero po uzyskaniu jednoznacznej akceptacji Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla Zamawiającego związanych z wykonywaniem zadań koordynatora wskazanego projektu, we wskazanym okresie rozliczeniowym.
Do czasu świadczenia usług nie wlicza się m.in.: czasu dojazdu do Zamawiającego ani czasu przygotowania się do wykonywania usług. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia, wyłącznie za faktycznie zrealizowane usługi.
Transport do miejsca świadczenia usług, będzie we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy, który należy skalkulować w cenie oferty.
W ramach wykonywanych usług, Zamawiający będzie wymagał od koordynatora m.in.:
1) planowania i organizowania działań związanych z realizacją projektu,
2) planowania i organizacji pracy zespołu projektowego,
3) nadzoru nad przestrzeganiem prawa krajowego i unijnego w zakresie realizacji projektu, w tym przestrzegania zasad równości szans i niedyskryminacji, dostępności dla osób z niepełno sprawnościami,
4) sporządzania projektów: dokumentów, uchwał, aktów wewnętrznych, sprawozdań, analiz, zasad współdziałania zespołu projektowego, procedur, dokumentacji do obsługi projektu oraz innych materiałów dla potrzeb prawidłowej realizacji projektu,
5) zarządzania, kierowania i koordynowania pracami związanymi z realizacją projektu, zgodnie z: zawartymi umowami, wnioskiem o dofinansowanie, w oparciu o aktualny harmonogram realizacji projektu,
6) monitorowania i koordynacji działań merytorycznych w projekcie,
7) bieżącego monitorowania projektu, analizowania ryzyka i kontroli ryzyka,
8) podejmowania działań naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu,
9) raportowania o zauważonych nieprawidłowościach w realizacji projektu, w tym o: problemach w osiągnięciu wskaźników i rezultatów projektu, problemach związanych z pracą personelu i wykonawcami projektu,
10) bieżącej kontroli osiąganych wskaźników/wyników,
11) nadzoru nad budżetem projektu, w tym stałego monitoringu rzeczowego i finansowego przebiegu realizacji projektu, nadzoru nad prawidłowym wydatkowaniem środków,
12) nadzoru nad właściwym stosowaniem wytycznych i przepisów prawa, w tym nadzoru nad zakupami i udzielanymi zamówieniami publicznymi,
13) zatwierdzania: opisu przedmiotu zamówienia, propozycji warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert, zgodnie z założeniami projektu i aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,
14) nadzoru nad realizacją obowiązków informacyjnych i promocyjnych w projekcie,
15) nadzoru nad przygotowaniem wniosków o płatność, w tym wniosku o płatność końcową,
16) nadzoru nad właściwym prowadzeniem i przechowywaniem dokumentacji związanej z realizacją projektu,
17) nadzoru nad stałym monitoringiem i ewaluacją projektu,
18) zatwierdzania dokumentów przygotowywanych przez asystenta koordynatora projektu,
19) weryfikowania rekrutacji i nadzoru nad rekrutacją,
20) weryfikowania i akceptowania wniosków o płatność oraz innych dokumentów związanych z realizacją projektu,
21) współpracy z pracownikami Zamawiającego, członkami zespołu projektowego, opiekunem projektu oraz Instytucją Zarządzającą,
22) współpracy z innymi podmiotami zewnętrznymi, w związku z realizacją koordynowanego projektu,
23) udziału w spotkaniach i naradach koordynacyjnych zespołu projektowego,
24) uczestniczenia w kontrolach i audytach związanych z realizacją projektu, składania wyjaśnień i udzielania informacji organom kontrolującym, w każdym czasie również po zakończeniu realizacji projektu,
25) sporządzania sprawozdań i raportów: merytorycznych i finansowych z przebiegu realizacji projektu na potrzeby Zamawiającego oraz Instytucji Zarządzającej, z zastrzeżeniem że raporty i sprawozdania nie będą sporządzane rzadziej niż raz na kwartał,
26) realizacji innych zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu, w tym m.in. ewentualnego tymczasowego zastępstwa asystenta koordynatora projektu, ewaluacji projektu co najmniej dwa razy w roku,
27) wykonywania innych zadań związanych z realizowanym projektem, zleconych przez kierownictwo Zamawiającego lub ich bezpośredniego przełożonego, w tym Skarbnika Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75112100-5 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 96001,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II – Świadczenie usług asystenta koordynatora projektu.
Świadczenie usług asystenta koordynatora projektu będzie związane m.in. z wykonywaniem zadań merytorycznych oraz wsparciem koordynatora w realizacji projektu pn. „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”, w tym realizacja wskazanych przez Zamawiającego i Koordynatora projektu zadań zgodnie z: założeniami projektu, zawartymi umowami, wnioskiem o dofinansowanie, aktualnym harmonogramem rzeczowo-finansowym, umową o dofinansowanie, przepisami prawa oraz wytycznymi.
Usługi będą świadczone w wymiarze 40 godzin miesięcznie, w okresie trwania projektu.
Zamawiający informuje, że w okresie realizacji umowy zawartej z Wykonawcą, dopuszcza się zwiększenie miesięcznej liczby godzin ponad wskazany wymiar 40 h/m-c, w celu zapewnienia skutecznej realizacji zadań w projekcie, ale do wysokości łącznego limitu godzin wskazanego w realizowanym przez Zamawiającego projekcie, tj. do 1440 h/projekt. Zwiększony miesięczny wymiar nie przekroczy 80 godzin miesięcznie.
Przez godzinę świadczenia usługi, każdorazowo należy rozumieć pełną godzinę zegarową, tj. 60 minut.
W uzasadnionych przypadkach, w porozumieniu z Wykonawcą, Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin w danym miesiącu z jednoczesnym zwiększeniem ilości zleconych godzin w kolejnym/kolejnych miesiącach, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Świadczenie usług będzie się odbywało w formie wymaganej przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem że Zamawiający dopuszcza realizację usług zarówno:
1) w formie stacjonarnej, co najmniej raz w miesiącu, w obiekcie Zamawiającego zlokalizowanego pod adresem ul. Ustronie 2b, 87-300 Brodnica, w godzinach jego pracy, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08.00 do godz. 15.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach oraz
2) w formie zdalnej w postaci: telekonferencji, konsultacji telefonicznych, wymiany informacji drogą elektroniczną poprzez pocztę e-mail lub tradycyjną pisemną realizowaną przez operatora pocztowego.

W przypadku realizacji usług w formie stacjonarnej Zamawiający zapewni asystentowi koordynatora projektu pomieszczenie wyposażone w stół/biurko oraz krzesło. Wykonawca będzie zobowiązany do dysponowania własnym komputerem i dostępem do Internetu. Zamawiający dopuszcza, w dniu realizacji usług w formie stacjonarnej, wykonywanie dla asystenta koordynatora wydruków dokumentów w wersji ostatecznej, na drukarkach Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza wydruków niezwiązanych z realizacją projektu oraz dokumentów roboczych i edukacyjnych.
Podstawą realizacji usług będzie: zlecenie wykonania poszczególnych zadań wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego realizowanego projektu lub dyspozycja Zamawiającego lub Koordynatora projektu lub harmonogram realizacji zadań ustalony między stronami umowy, zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.
Wykonawca może samodzielnie rozdysponować miesięczną liczbę 40 godzin, w zależności od bieżących potrzeb wynikających z powierzonych mu zadań oraz po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Wykonawca ma również prawo do zaproponowania projektu harmonogramu, o którym mowa w ust. 24 powyżej, z zastrzeżeniem że jego obowiązywanie rozpocznie się dopiero po uzyskaniu jednoznacznej akceptacji Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla Zamawiającego związanych z wykonywaniem zadań asystenta koordynatora wskazanego projektu, we wskazanym okresie rozliczeniowym.
Do czasu świadczenia usług nie wlicza się m.in.: czasu dojazdu do Zamawiającego ani czasu przygotowania się do wykonywania usług. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia, wyłącznie za faktycznie zrealizowane usługi.
Transport do miejsca świadczenia usług, będzie we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy, który należy skalkulować w cenie oferty.
W ramach wykonywanych usług, Zamawiający będzie wymagał od asystenta koordynatora projektu m.in.:
1) udział w pracach zespołu projektowego oraz ścisła współpraca z Koordynatorem projektu, przedstawicielami Instytucji Zarządzającej i przedstawicielami Zamawiającego,
2) bieżącej realizacji projektu w zakresie merytorycznym i finansowym, w tym realizacja zadań zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem krajowym i unijnym, w tym przestrzegania zasad równości szans i niedyskryminacji, dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz przekazywania informacji o równości szans,
3) realizacji zadań zgodnie z: zawartymi umowami, wnioskiem o dofinansowanie, w oparciu o aktualny harmonogram realizacji projektu,
4) we współpracy z Koordynatorem Projektu: wprowadzanie niezbędnych zmian do projektu występujących w toku jego realizacji, opracowywanie pism do Instytucji Zarządzającej, prowadzenie procedury aneksowania umowy, aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego,
5) bieżącego realizowania zadań w projekcie, w tym monitoring i ewaluacja zadań, osiąganych wskaźników/wyników, itp.
6) przetwarzanie informacji o uczestnikach projektu,
7) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym sporządzanie projektów: dokumentów, sprawozdań, analiz oraz innych materiałów dla potrzeb prawidłowej realizacji projektu i jego obsługi,
8) wprowadzanie informacji/ danych do systemu informatycznego obsługi projektu, obsługa komunikacji elektronicznej z Instytucją Zarządzającą projektem,
9) bieżącego monitorowania projektu pod kątem niewłaściwej realizacji i przebiegu projektu oraz niezwłoczne zgłaszanie zauważonych zagrożeń związanych z realizowanym projektem koordynatorowi projektu i Zamawiającemu,
10) zgłaszanie propozycji działań naprawczych w przypadkach zagrożenia prawidłowej realizacji projektu,
11) realizacji zadań wynikających z budżetu projektu i harmonogramu rzeczowo-finansowego, w tym: monitoringu rzeczowego i finansowego przebiegu realizacji projektu, nadzoru nad prawidłowym wydatkowaniem środków, prawidłowego rozliczania pod względem finansowym zadań ujętych w umowie o dofinansowanie projektu, kontrola kwalifikowalności wydatków, sporządzania opisów dokumentów zgodnie z wytycznymi wskazanym w umowie o dofinansowanie,
12) monitorowania właściwego stosowania przez Zamawiającego wytycznych i przepisów prawa zgodnie z założeniami projektu i aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,
13) udział w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań o udzielanie zamówień publicznych, w tym: przygotowywania projektów dokumentów na potrzeby udzielanych zamówień publicznych, opisu przedmiotu zamówienia, oszacowania wartości zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, propozycji kryteriów oceny ofert, wzorów umów,
14) współpracy w planowanych zakupach, zatwierdzania dokumentów stanowiących podstawę dokonywanych zakupów pod względem zgodności z założeniami projektu i wytycznymi, nadzoru nad udzielanymi zamówieniami publicznymi w zakresie wydatków kwalifikowanych,
15) monitorowanie obowiązków informacyjnych i promocyjnych w projekcie,
16) sporządzanie wniosków o płatność, w tym przygotowywanie wniosków w części merytorycznej i wniosku o płatność końcową oraz innych dokumentów związanych z realizacją projektu,
17) monitorowania właściwego prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu,
18) przygotowanie dokumentów projektowych do archiwizacji,
19) uzyskiwania akceptacji koordynatora projektu na podejmowane przez siebie działania i za sporządzone dokumenty, sprawozdania oraz analizy przekazywane Zamawiającemu,
20) współpracy z pracownikami Zamawiającego, członkami zespołu projektowego, opiekunem projektu oraz Instytucją Zarządzającą,
21) współpracy z innymi podmiotami zewnętrznymi w związku z realizacją projektu,
22) udziału w spotkaniach i naradach zespołu projektowego,
23) uczestniczenia w kontrolach i audytach związanych z realizacją projektu, składania wyjaśnień i udzielania informacji organom kontrolującym, w każdym czasie również po zakończeniu realizacji projektu,
24) sporządzania sprawozdań i raportów z przebiegu realizacji Projektu: merytorycznych i finansowych z przebiegu realizacji projektu na potrzeby Zamawiającego oraz Instytucji Zarządzającej, z zastrzeżeniem że raporty i sprawozdania nie będą sporządzane rzadziej niż raz na kwartał,
25) realizacji innych zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu, w tym m.in. ewentualnego tymczasowego zastępstwa koordynatora projektu, ewaluacji projektu co najmniej dwa razy w roku,
26) planowanie i kontrola finansów projektu, w tym bieżąca kontrola zgodności budżetu projektu z budżetem Zamawiającego i Wieloletnią Prognozą Finansową Gminy Miasta Brodnicy,
27) sporządzanie wniosków zmian finansowych do budżetu Zamawiającego oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miasta Brodnicy,
28) wykonywania innych zadań związanych z realizowanym projektem, zleconych przez kierownictwo Zamawiającego lub ich bezpośredniego przełożonego, w tym Skarbnika Gminy,
29) wsparcie Koordynatora projektu w przygotowywaniu wniosków o płatność, raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektu, a także w pojedynczych sytuacjach zastępstwo koordynatora podczas jego nieobecności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75112100-5 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 80884,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106920 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFES Łukasz Ociesielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532493309

7.3.3) Ulica: Orna

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-356

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Huzarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781706821

7.3.4) Miejscowość: Czaple

7.3.5) Kod pocztowy: 87-214

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.