eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieŚwiadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II

1.4.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314877

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00304487/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Świadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zamówienie polegające na wykonaniu usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodzie z grupy 18 01 .. pochodzących z działalności Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich, wykonywane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 779, 784, 1648 z późn. zmianami) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi).
2. Ilość odpadów, jakie Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy do unieszkodliwiania w okresie obowiązywania umowy wynosi 80,000 Mg, tj. 80 000 kg.
3. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 80% wartości zamówienia zostanie zrealizowana.
4. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.

Wymagania Zamawiającego
Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przepisami:
• Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 z późn. zmianami);
• Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 779, 784, 1648 z późn. zmianami);
• Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 756 z późn. zmianami);
• Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2017 r. poz. 1975).

Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych obejmuje:
1. wyposażenie Zamawiającego na czas trwania umowy w:
1) pojemniki jezdne, z zamykaną uchylną pokrywą na odpady medyczne w ilości dostosowanej do potrzeb Zamawiającego, nie mniej niż:
• 6 pojemników (kontenerów) o pojemności 1100 litrów;
• 2 pojemników o pojemności 240 litrów;
2) wagę magazynową z wyświetlaczem elektronicznym posiadającą ważną legalizacją przez cały okres trwania umowy o wymiarach nie większych niż 75x50cm +/-5cm, z dokładnością ważenia do 100g i minimalnym udźwigu 150 kg;
2. odbieranie odpadów z wyznaczonego pomieszczenia zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego, pięć razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do czwartku pomiędzy godziną 8:00 – 9:00 oraz w piątek pomiędzy godziną 13:30 – 14:30, w obecności przedstawiciela Zamawiającego;
3. w przypadku, gdy planowany odbiór przypada na dzień ustawowo wolny od pracy Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w następnym dniu roboczym zgodnie z harmonogramem wskazanym w pkt 2;
4. odbiór odpadów będzie realizowany na zasadzie wymiany pojemników, tzn. zabieranie pełnych i wstawienie pustych, czystych, zdezynfekowanych pojemników;
5. ważenie odpadów przez Wykonawcę w przypadku niesprawnej wagi przekazanej Zamawiającemu (Wykonawca jest zobowiązany wymienić wagę na sprawną podczas kolejnego, najbliższego odbioru odpadów);
6. prowadzenie szczegółowej rejestracji i ewidencji przewożonych odpadów medycznych i potwierdzanie przyjęcia i unieszkodliwienia odpadów w systemie „Baza danych o produktach
i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami” (BDO) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
7. telefoniczne powiadomienia Zamawiającego w przypadku konieczności dokonania wycofania lub odrzucenia karty BDO.
Zamawiający wymaga, żeby odpady odbierane przez Wykonawcę były transportowane/dostarczane do zakładu utylizacji bez przepakowywania. Transport odpadów z placówki Zamawiającego odbywać się będzie specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych w zakresie ADR.
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać wszystkich ustawowych obowiązków wynikających z transportu odpadów medycznych z miejsca wytwarzania do miejsca utylizacji oraz ponosi związane z tym koszty. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonaniem całości zamówienia m.in. odbiór, załadunek, transport, rozładunek
i unieszkodliwianie odpadów medycznych, udostępnianie pojemników wraz z każdorazową dezynfekcją pojemników, udostępnienie wagi.
Zamawiający zobowiązuje się do:
1. zapewnienia dojazdu do pomieszczenia wstępnego magazynowania odpadów;
2. gromadzenia odpadów wyłącznie w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę, stanowiących jego własność;
3. postępowania z odpadami zgodnie z przepisami prawa.
Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotu umowy.

Po zmianie:
Świadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zamówienie polegające na wykonaniu usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodzie z grupy 18 01 .. pochodzących z działalności Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich, wykonywane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 779, 784, 1648
z późn. zmianami) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi).
2. Ilość odpadów, jakie Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy do unieszkodliwiania w okresie obowiązywania umowy wynosi 80,000 Mg, tj. 80 000 kg.
Szacunkowa ilości odpadów, jakie Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy do unieszkodliwiania
w okresie obowiązywania umowy w rozbiciu na poszczególne kody wynosi:
1) 18 01 03 - 75,550 Mg
2) 18 01 02 - 0,130 Mg
3) 18 01 06 - 0,010 Mg
4) 18 01 04 - 2,000 Mg
5) 18 01 09 - 0,010 Mg
6) 18 01 82 - 2,300 Mg
3. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 80% wartości zamówienia zostanie zrealizowana.
4. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.

Wymagania Zamawiającego
Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przepisami:
• Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 z późn. zmianami);
• Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 779, 784, 1648 z późn. zmianami);
• Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 756 z późn. zmianami);
• Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2017 r. poz. 1975).

Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych obejmuje:
1. wyposażenie Zamawiającego na czas trwania umowy w:
1) pojemniki jezdne, z zamykaną uchylną pokrywą na odpady medyczne w ilości dostosowanej do potrzeb Zamawiającego, nie mniej niż:
• 6 pojemników (kontenerów) o pojemności 1100 litrów;
• 2 pojemników o pojemności 240 litrów;
2) wagę magazynową z wyświetlaczem elektronicznym posiadającą ważną legalizacją przez cały okres trwania umowy o wymiarach nie większych niż 75x50cm +/-5cm, z dokładnością ważenia do 100g
i minimalnym udźwigu 150 kg;
2. odbieranie odpadów z wyznaczonego pomieszczenia zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego, pięć razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do czwartku pomiędzy godziną 8:00 – 9:00 oraz w piątek pomiędzy godziną 13:30 – 14:30, w obecności przedstawiciela Zamawiającego;
3. w przypadku, gdy planowany odbiór przypada na dzień ustawowo wolny od pracy Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w następnym dniu roboczym zgodnie z harmonogramem wskazanym w pkt 2;
4. odbiór odpadów będzie realizowany na zasadzie wymiany pojemników, tzn. zabieranie pełnych i wstawienie pustych, czystych, zdezynfekowanych pojemników;
5. ważenie odpadów przez Wykonawcę w przypadku niesprawnej wagi przekazanej Zamawiającemu (Wykonawca jest zobowiązany wymienić wagę na sprawną podczas kolejnego, najbliższego odbioru odpadów);
6. prowadzenie szczegółowej rejestracji i ewidencji przewożonych odpadów medycznych i potwierdzanie przyjęcia i unieszkodliwienia odpadów w systemie „Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami” (BDO) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
7. telefoniczne powiadomienia Zamawiającego w przypadku konieczności dokonania wycofania lub odrzucenia karty BDO.
Zamawiający wymaga, żeby odpady odbierane przez Wykonawcę były transportowane/dostarczane do zakładu utylizacji bez przepakowywania. Transport odpadów z placówki Zamawiającego odbywać się będzie specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych w zakresie ADR.
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać wszystkich ustawowych obowiązków wynikających z transportu odpadów medycznych z miejsca wytwarzania do miejsca utylizacji oraz ponosi związane z tym koszty. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonaniem całości zamówienia m.in. odbiór, załadunek, transport, rozładunek
i unieszkodliwianie odpadów medycznych, udostępnianie pojemników wraz z każdorazową dezynfekcją pojemników, udostępnienie wagi.
Zamawiający zobowiązuje się do:
1. zapewnienia dojazdu do pomieszczenia wstępnego magazynowania odpadów;
2. gromadzenia odpadów wyłącznie w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę, stanowiących jego własność;
3. postępowania z odpadami zgodnie z przepisami prawa.
Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotu umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-12-17 09:00

Po zmianie:
2021-12-21 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-12-17 10:00

Po zmianie:
2021-12-21 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-01-13

Po zmianie:
2022-01-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.