Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203870/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZPiFP-30-23 Transport pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 47 751 53 21
1.5.8.) Numer faksu: 47 751 53 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl/kb/urzad/zamowieniapubliczne/postepowaniaprzetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZPiFP-30-23 Transport pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26b964f5-eb3d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00147054/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi przewozu (holowania) pojazdów służbowych policji i pojazdów zabezpieczonych do celów dochodzeniowo-śledczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-30-23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211382,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję na terenie działania KWP/KMP w Bydgoszczy i pojazdów służbowych Policji o masach rzeczywistych do 8 t. Szacunkowa ilość świadczonych usług: 179.4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 99186,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję na terenie działania KMP w Grudziądzu i pojazdów służbowych Policji o masach rzeczywistych do 8 t. Szacunkowa ilość świadczonych usług: 43.4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 26829,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję na terenie działania KPP w Chełmnie i pojazdów służbowych Policji o masach rzeczywistych do 8 t. Szacunkowa ilość świadczonych usług: 30.4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję na terenie działania KPP w Lipnie i pojazdów służbowych Policji o masach rzeczywistych do 8 t. Szacunkowa ilość świadczonych usług: 28.4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję na terenie działania KPP w Świeciu i pojazdów służbowych Policji o masach rzeczywistych do 8 t. Szacunkowa ilość świadczonych usług: 47.4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję na terenie działania KPP w Żninie i pojazdów służbowych Policji o masach rzeczywistych do 8 t. Szacunkowa ilość świadczonych usług: 26.4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115233,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174726,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115233,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomoc Drogowa Auto Hol Piotr Jodko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531021867
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POMOC DROGOWA AUTO HOL PIOTR JODKO
jakie przetargi wygrała firma
POMOC DROGOWA AUTO HOL PIOTR JODKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115233,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23371,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41805,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23371,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. SAMPOL JUNIOR Miłosz Trzebowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762455973
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U "Sampol Junior" Miłosz Trzebowski
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U "Sampol Junior" Miłosz Trzebowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23371,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25888,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. SAMPOL JUNIOR Miłosz Trzebowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876 245 59 73
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U "Sampol Junior" Miłosz Trzebowski
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U "Sampol Junior" Miłosz Trzebowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na zadanie nr 4 podlegają odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, gdyż oferta wykonawcy Piątkowski Pomoc Drogowa Sławomir Piątkowski z siedzibą w Grudziądzu, która jest ofertą najkorzystniejszą w zadaniu nr 5 z ceną wynoszącą 52 794,54 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 45 000,00 zł.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na w/w zadanie nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej"
- Dostawy wody amoniakalnej 25% do Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. - część I
- DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH DO PODAŻY LEKÓW
- BIEŻĄCA KONSERWACJA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU BYDGOSKIEGO
- DOSTAWA AKCESORIÓW DO SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- "Wykonanie dostawy i wymiany jednego kompletu celi elektrolitycznej urządzenia OSEC NXT 12-60, na pływalni "Piata Fala" przy ul. Szarych Szeregów 4a w Bydgoszczy".
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.