eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockZapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka w 2022r



Og³oszenie z dnia 2021-12-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka w 2022r

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004730267

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Zgliczyñskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48243640210

1.5.8.) Numer faksu: +48243640213

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopsplock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mopsplock.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka w 2022r

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76ea7664-5cd1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00314912

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003911/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Zapewnienie noclegu i schronienia dla bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka w okresie od I do XII 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.biuletyn.abip.pl/mopsplock/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.biuletyn.abip.pl/mopsplock/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenia zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
a. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b. ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
c. poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopsplock.eu
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP na dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w P³ocku zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w P³ocku, ul. Zgliczyñskiego 4, 09-400 P³ock;
2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iodo@mopsplock.eu
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn „Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka”.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych ( tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ lat 15;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie 30 miejsc noclegowych dla bezdomnych mê¿czyzn pozbawionych miejsc schronienia w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. z terenu Gminy Miasta P³ocka.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85311000-2 - Us³ugi opieki spo³ecznej obejmuj±ce miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
Kryterium nr 1: Cena – 80% (maksymalnie 80 pkt). Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania, spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu, otrzyma maksymaln± liczbê punktów.
Kryterium nr 2: Do¶wiadczenie Opiekuna – 20% (maksymalnie 20 pkt)
W ramach kryterium „Do¶wiadczenie opiekuna” oceniane bêdzie do¶wiadczenie powy¿ej wymaganego w kryterium w pe³nieniu funkcji opiekuna ¶wiadczonych us³ug w przeliczeniu na pe³ne miesi±ce pracy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Opiekuna

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.O¶wiadczenia, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 1 do SWZ

O¶wiadczenia sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

2.Inne dokumenty do³±czane do oferty:
1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
3. Forma dokumentów zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania:
o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ) w imieniu ka¿dego
z Wykonawców osobno.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania w umowie zmiany bêd±cej nastêpstwem dzia³ania organów administracji lub wynikaj±cych z wprowadzonych uregulowañ prawa powszechnego (ustawy, rozporz±dzenia).
3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany w zakresie zamówienia ilo¶ci ¶wiadczeñ (miejsc noclegowych) w stosunku miesiêcznym ze wzglêdu na potrzeby ¶rodowiska oraz mo¿liwo¶ci finansowe gminy. Jednak¿e Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e minimalna ilo¶æ ¶wiadczeñ w roku 2022 nie bêdzie mniejsza ni¿ 8 500.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-22 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 08:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.