Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00218708/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa stworzenia systemu przetwarzania i udostępniania danych medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.rcop@info.p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa stworzenia systemu przetwarzania i udostępniania danych medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b085a0c-e59b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK”, finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Umowa nr POPC.02.03.01-00-0091/19-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218708/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MDB.383.1.2022.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stworzenia platformy do prezentacji metadanych i obrazów skanów histopatologicznych zgromadzonych przez okres ostatnich 20 lat przez Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, szerokiemu gronu odbiorców, za pomocą Internetu. Platforma ma korzystać z zewnętrznego serwisu przechowywania danych, nieznajdującego się bezpośrednio w gestii wykonawcy, jak i partnerów projektu.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Okres realizacji usługi - do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Wymagania zatrudnienia na umowę o pracę, stosownie do postanowień art. 95 ust. 1 ustawy PZP.
1) Zamawiający wymaga, aby wykonywanie czynności Programisty przy realizacji zamówienia odbywało się przez co najmniej 2 osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wykonawca winien, do dnia podpisania umowy, dostarczyć Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, w którym wskaże dane w/w osoby.
2) W trakcie realizacji zamówienia, w celu weryfikacji zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania czynności Programisty, Zamawiający będzie uprawniony w wyznaczonym terminie żądać w szczególności:
a) Oświadczenia zatrudnionego pracownika;
b) Oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę pracownika;
d) innych dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia na umowę o pracę pracownika;
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania.
3) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający nałoży karę umowną, o której mowa we wzorze umowy stanowiącym Załączniku nr 4 do SWZ.
4) W przypadku zmiany osób realizujących powyższe czynności Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym w formie pisemnej Zamawiającego, z podaniem danych (imię, nazwisko) osób, a także informacji o których mowa w ust. 2, które dalej będą wykonywały te czynności, przed dopuszczeniem danej osoby do realizacji przedmiotu umowy. Zmiana osób może nastąpić pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie wymagania, o których mowa w ust. 1 co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji umowy. Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, skutkuje zmianą Załącznika nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia i nie wymaga zawierania przez Strony aneksu do umowy.
5) Wykonawca oświadcza, że spełnił obowiązki informacyjne względem wszystkich osób fizycznych, którymi posłuży się do wykonania przedmiotu niniejszej umowy wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umowy zawartej przez Wykonawcę lub podwykonawców z którąkolwiek z osób wykonujących przedmiot umowy w terminie i trybie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osoby do wykonywania czynności Programisty, na podstawie umowy o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198620,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198620,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198620,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inovatica Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252084098
7.3.3) Ulica: Kościuszki 80/82
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-437
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INOVATICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INOVATICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198620,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym".
- Na zawarcie umowy ramowej na roboty budowlane w ramach postępowań PINB
- ZP 3/25 Usługa nadzoru autorskiego nad systemami AMMS, InfoMedica oraz HRPortal
- Sukcesywne dostawy brykietu drzewnego wykonanego z czystej biomasy do Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- Naprawa i konserwacja urządzeń komunalnych i zabawowych na placach zabaw będących we władaniu Wydziału Gospodarki Komunalnej w Departamencie Pracy, Edukacji i Kultury UMŁ
- Budowa oświetlenia na terenie miasta Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj - 8 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i wdrożenia aplikacji edukacyjnej w technologii VR.
- Usługi utrzymaniowe, programistyczne i administracyjne związane z systemem Otwarta Zachęta, wsparcia serwisowego IT i MuzeumPlus RIA
- Dostawa i montaż platformy LMS w zakresie wyposażenia platformy w ramach realizacji zadania pn. Utworzenie i funkcjonowanie BCU w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu.
- ZP 3/25 Usługa nadzoru autorskiego nad systemami AMMS, InfoMedica oraz HRPortal
- Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach - część 2
- "#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż" - zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu - serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej - II.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.