Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245511/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów MPZP w 3 częściach: (1)Mosty i Kazimierz ul. Rumska, (2)Pogórze ul. Dorsza, Kościuszki, Wiejska, Mickiewicza, Wybickiego i Puławskiego oraz (3) Staszica i Śniadeckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów MPZP w 3 częściach: (1)Mosty i Kazimierz ul. Rumska, (2)Pogórze ul. Dorsza, Kościuszki, Wiejska, Mickiewicza, Wybickiego i Puławskiego oraz (3) Staszica i Śniadeckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3efd6e45-0133-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030019/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Opracowania MPZP w Gminie Kosakowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245511
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:części obrębów Mosty i Kazimierz w rejonie ul. Rumskiej w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały nr LXXXIX/624/2023 Rady Gminy Kosakowo
z dnia 26 stycznia 2023 r. W zakres opracowania wchodzi obszar o powierzchni ok.245ha Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Opracowanie będzie wymagać uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze.
Przedmiotem opracowania mpzp jest ustalenie zasad i warunków zagospodarowania
i zabudowy terenu głównie pod funkcję przemysłowa, usługową i produkcyjną, infrastrukturę techniczną i drogi. W północnej części planu na terenach otwartych wyznaczenie obszarów, na których dopuszczona będzie lokalizacja urządzeń wytwarzających energię z odnawialnych źródeł energii (fotowoltaika).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:części obr. Pogórze gmina Kosakowo, w rejonie ulic: Feliksa Dorsza, Tadeusza Kościuszki, Wiejskiej, Adama Mickiewicza, Józefa Wybickiego i Kazimierza Pułaskiego z w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały nr LXXXIX/627/2023 Rady Gminy Kosakowo z dnia 26 stycznia 2023r. W zakres opracowania wchodzi obszar o powierzchni ok.32 ha obejmujący: tereny zabudowane i tereny wolne od zabudowy, objęte miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego z dominującą funkcją: zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna (MN). Przedmiotem opracowania mpzp będzie zmiana funkcji działek 55/3 i 56/3 o pow. 2ha położonych przy ul. Dorsza z terenów mieszkaniowych na usługi publiczne (szkoła); zmiana funkcji terenów mieszkaniowych na usługi publiczne (np. żłobek, przychodnia) przy ul. Kościuszki); sporządzenie mpzp dla działek, które nie są dotąd objęte miejscowym planem - przy ul. Wybickiego, Mickiewicza i Wiejskiej korekty przebiegu dróg dojazdowych i ich poszerzenia. Zmiana zasad i warunków zagospodarowania i zabudowy, związana głównie z funkcją mieszkaniową jednorodzinną, usługami w tym z zakresu usług publicznych, zielenią oraz układem drogowym. Opracowanie nie będzie wymagać uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze lub leśnych na cele nieleśne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obr. Pogórze w rejonie ulic: Stanisława Staszica i Jędrzeja Śniadeckiego w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały Nr LXXXIX/628/2023 Rady Gminy Kosakowo z dnia 26 stycznia 2023 r. Obszar o pow. ok.6ha objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego o funkcji mieszkaniowej jednorodzinnej i usługowej. Przedmiotem opracowania mpzp jest zmiana zasad i warunków zagospodarowaniai zabudowy związana z wyznaczeniem terenu pod zieleń ogólnodostępną, tj. zmiana przeznaczenia działek prywatnych przy ul. Śniadeckiego - obszar ok.1,5ha na teren zieleni urządzonej (publicznej) w celu przejęcia go do zasobu Gminy. Obecnie jest to teren przeznaczony w planie pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną i usługową (MN, MN/U). Zmiana pozostałej części wydzielonych działek przy ul. Śniadeckiego
z terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i usługowej (MN i MN/U) o pow. ok.2ha - na zabudowę mieszkaniową wielorodzinną (MW).
Opracowanie nie będzie wymagać uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze lub leśnych na cele nieleśne
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 1 postępowania złożono 1 ofertę. Cena najkorzystniejszej oferty w części 1 przewyższa kwotę, która zamawiający zamierzał przeznaczyć na finasowanie zamówienia.
Najtańsza oferta została założona z kwotą 87 699 zł a środki przeznaczone na finansowanie zamówienia to 36 900 zł.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54243 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Urbanistyczna PPP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840203647
7.3.3) Ulica: Grottger
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-311
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro urbanistyczne PPP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840203647
7.3.3) Ulica: Grottgera
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-311
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO URBANISTYCZNE "PPP" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO URBANISTYCZNE "PPP" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Zakroczym
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Ruda-Huta
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zbrosławice dla całego obszaru gminy Zbrosławice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz uzasadnieniem
- Sporządzenie planu ogólnego miasta i gminy Pajęczno
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Białogard
- Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Szczyrk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.