Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00196452/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
- 2022/BZP 00207923/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00212286/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/2wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2104ae3-e571-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068078/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa materiałów sanitarnych (INFR)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196452/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INFR/270/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 261810,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212853,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego - Zadanie 14.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary
44411000-4 - Wyroby sanitarne
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
42131260-6 - Zawory kulowe
42122220-8 - Pompy ściekowe
44165000-4 - Węże, rury pionowe i tuleje
39715200-9 - Urządzenia grzewcze
44411400-8 - Brodziki
39236000-5 - Kabiny natryskowe
44163000-0 - Rury i osprzęt
42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania
44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe
42141800-7 - Złącza uniwersalne
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 41938,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego - Zadanie 24.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary
44411000-4 - Wyroby sanitarne
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
42131260-6 - Zawory kulowe
42122220-8 - Pompy ściekowe
44165000-4 - Węże, rury pionowe i tuleje
39715200-9 - Urządzenia grzewcze
44411400-8 - Brodziki
39236000-5 - Kabiny natryskowe
44163000-0 - Rury i osprzęt
42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania
44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe
42141800-7 - Złącza uniwersalne
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 24839,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego - Zadanie 34.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary
44411000-4 - Wyroby sanitarne
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
42131260-6 - Zawory kulowe
42122220-8 - Pompy ściekowe
44165000-4 - Węże, rury pionowe i tuleje
39715200-9 - Urządzenia grzewcze
44411400-8 - Brodziki
39236000-5 - Kabiny natryskowe
44163000-0 - Rury i osprzęt
42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania
44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe
42141800-7 - Złącza uniwersalne
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 79481,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów sanitarnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego - Zadanie 44.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary
44411000-4 - Wyroby sanitarne
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
42131260-6 - Zawory kulowe
42122220-8 - Pompy ściekowe
44165000-4 - Węże, rury pionowe i tuleje
39715200-9 - Urządzenia grzewcze
44411400-8 - Brodziki
39236000-5 - Kabiny natryskowe
44163000-0 - Rury i osprzęt
42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania
44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe
42141800-7 - Złącza uniwersalne
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 66595,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23291,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23735,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23291,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23291,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21762,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21820,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21762,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Technicznych WODAR Jacek Bobrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310009286
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH WODAR JACEK BOBROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH WODAR JACEK BOBROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21762,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115702,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115702,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115702,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115702,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58895,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58895,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58895,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58895,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym
- Przetarg nieograniczonym na wymianę 94 wyłazów dachowych w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
- 83570 Remont placu Wolności i zwiększenie ilości zieleni w ul. Zamkowej we Wrocławiu
- Rozbiórka budynku nr 147 w K-7795 w Duninowie wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
- 39.2025 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy dolomitu prażonego
- Budowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce przy ul. Dojlidy Górne.
- Sukcesywne dostawy wyrobów sanitarnych, grzejników oraz materiałów hydraulicznych, grzewczych, rur i osprzętu dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 3 zadaniach
- Dostawa przepompowni do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasym ul. Słoneczna
- Sukcesywne dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: Chemikalia do uzdatniania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.