Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00255276/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów chemicznych, artykułów jednorazowych oraz środków czystości na potrzeby Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, zamówienie z podziałem na 5 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzpw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów chemicznych, artykułów jednorazowych oraz środków czystości na potrzeby Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, zamówienie z podziałem na 5 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02dad56e-e780-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052557/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa środków czystości i oraz artykułów jednorazowych dla gastronomii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3211/4/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych, artykułów jednorazowych oraz środków czystości na potrzeby Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie Oddział w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów.7. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz formularze rzeczowo-cenowe, stanowiące załączniki do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 33481,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie Oddział w Krośnie, ul. Grodzka 45, 38-411 KrosnoUzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz formularze rzeczowo-cenowe, stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 14233,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych, artykułów jednorazowych oraz środków czystości na potrzeby Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie Oddział w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 3, 37-700 Przemyśl.Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz formularze rzeczowo-cenowe, stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 28756,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych, artykułów jednorazowych oraz środków czystości na potrzeby Ośrodka Szkoleniowego w Czudcu oraz Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul Rzeszowska 82, 38-120 Czudec.Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz formularze rzeczowo-cenowe, stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 53798,86 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych, artykułów jednorazowych oraz środków czystości na potrzeby Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie Oddział w Tarnobrzegu, Sienkiewicza 206, 39-400 Tarnobrzeg.Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz formularze rzeczowo-cenowe, stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 35911,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie Rozdziału XXI pkt. 7 SWZ Zamawiający uznał, iż w związku z brakiem przedłożenia Zamawiającemu, pomimo dwukrotnego wezwania, prawidłowo i poprawnie wypełnionych formularzy rzeczowo-cenowych dotyczących części 1, 2 oraz 3 Zamówienia Wykonawca„DEOBOX” Rafał Stępień, ul. Instalatorów 3, 35-210 Rzeszów, którego oferta została w dniu 11 kwietnia 2024 r. wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie Części I, II, III oraz IV uchylił się od zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego w częściach 1,2 oraz 3.
Oferta Wykonawcy ANIA sp. z o. o., 35-011 Rzeszów, ul. ks. Józefa Sondeja 13 została uprzednio odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jedyną ofertą pozostałą w postępowaniu w częściach I i II postępowania jest oferta Wykonawcy Lyreco Polska S.A. ul. Sokołowska 33, Sokołów, 05-806 Komorów. Cena tej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tych częściach i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W zawiązku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowania w części I na podstawie:
art. 255 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zw. z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl którego Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie oraz
art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie Rozdziału XXI pkt. 7 SWZ Zamawiający uznał, iż w związku z brakiem przedłożenia Zamawiającemu, pomimo dwukrotnego wezwania, prawidłowo i poprawnie wypełnionych formularzy rzeczowo-cenowych dotyczących części 1, 2 oraz 3 Zamówienia Wykonawca„DEOBOX” Rafał Stępień, ul. Instalatorów 3, 35-210 Rzeszów, którego oferta została w dniu 11 kwietnia 2024 r. wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie Części I, II, III oraz IV uchylił się od zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego w częściach 1,2 oraz 3.
Oferta Wykonawcy ANIA sp. z o. o., 35-011 Rzeszów, ul. ks. Józefa Sondeja 13 została uprzednio odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jedyną ofertą pozostałą w postępowaniu w częściach I i II postępowania jest oferta Wykonawcy Lyreco Polska S.A. ul. Sokołowska 33, Sokołów, 05-806 Komorów. Cena tej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tych częściach i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W zawiązku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowania w części II na podstawie:
art. 255 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zw. z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl którego Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie oraz
art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie Rozdziału XXI pkt. 7 SWZ Zamawiający uznał, iż w związku z brakiem przedłożenia Zamawiającemu, pomimo dwukrotnego wezwania, prawidłowo i poprawnie wypełnionych formularzy rzeczowo-cenowych dotyczących części 1, 2 oraz 3 Zamówienia Wykonawca „DEOBOX” Rafał Stępień, ul. Instalatorów 3, 35-210 Rzeszów, którego oferta została w dniu 11 kwietnia 2024 r. wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie Części I, II, III oraz IV uchylił się od zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego w częściach 1,2 oraz 3.
Oferta Wykonawcy ANIA sp. z o. o., 35-011 Rzeszów, ul. ks. Józefa Sondeja 13 została uprzednio odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W części III postępowania brak jest kolejnych ofert. W zawiązku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zw. z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl którego Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64281,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64281,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64281,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DEOBOX” Rafał Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170342587
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64281,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w zakresie Część V oferty podlegały odrzuceniu. Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnił powyższe postępowanie w tej części.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.