eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KazanówPrzebudowa drogi do pól i gospodarstw rolnych w miejscowości Dębniak



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi do pól i gospodarstw rolnych w miejscowości Dębniak

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAZANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Partyzantów 28

1.5.2.) Miejscowość: Kazanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-713

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48/ 3864910

1.5.8.) Numer faksu: 48/3864925

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kazanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ugkazanow.bip.org.pl/przetargi/index/id/1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi do pól i gospodarstw rolnych w miejscowości Dębniak

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-134764aa-b0ce-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021369/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi do pól i gospodarstw rolnych w miejscowości Dębniak

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105292/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 102836,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania: „Przebudowa drogi do pól i gospodarstw rolnych w
miejscowości Dębniak”.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. Roboty przygotowawcze
1) Odtworzenie punktów głównych trasy, roboty pomiarowe, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej ( 0,320 km )
2) Profilowanie i zagęszczanie podłoża mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne w gruntach kat. II – IV
(1.296,00 m2)
2. Podbudowa
1) Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym łamanym dolomitowym o frakcji 0-31,5 mm z
zagęszczeniem mechanicznym – śr. grub. warstwy po zagęszczeniu 16 cm. (1.296,00 m2)
2) Wykonanie wiązania międzywarstwowego poprzez skropienie warstwy wyrównawczej bitumem w ilości 0,1 –
0,3 kg/m3 (1,296,00 m2)
3. Nawierzchnia jezdni
1) Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową grysową AC 11 W50/70 KR 1-2 w ilości 0,100 Mg/m2
– średnio o grubości 4 cm. (100,800 Mg)
2) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych grysowych AC 8S 50/70 KR 1-2 warstwa ścieralna grubości
3 cm. (976,00 m2)
4. Pobocza
1) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na szerokości 0,50 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm. (320,00
m2)
5. Oznakowanie
1) Ustawienie słupków z rur stalowych do znaków drogowych fi 50 mm, z wykonaniem i zasypaniem dołów i
ubiciem warstwami (3,0 szt.)
2) Przymocowanie tarcz znaków drogowych z blachy ocynkowanej, odblaskowych do gotowych słupków, średnich
typ A trójkątny o boku 900 mm, folia odblaskowa II generacji (3,00 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131066,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162010,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143910,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDROMOST - STARACHOWICE SP. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290010189

7.3.3) Ulica: Św. Rocha 31

7.3.4) Miejscowość: Wąchock

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143910,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.