Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248713/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00260854/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja parku w Czerminie – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERMIN
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 47
1.5.2.) Miejscowość: Czermin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-304
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627416031
1.5.8.) Numer faksu: 627417324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczermin@czermin.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czermin.wlkp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja parku w Czerminie – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-902e5215-e516-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047329/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rewitalizacja parku w Czerminie - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt uzyskał wsparcie Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr 02619-6935-UM1514098/22 z dnia 04.09.2023 r. oraz aneksem nr 1 z dnia 17.10.2023 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RB.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie: „Rewitalizacja parku w Czerminie – etap I”. Projekt uzyskał wsparcie Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr 02619-6935-UM1514098/22 z dnia 04.09.2023 r. oraz aneksem nr 1 z dnia 17.10.2023 r. Prace prowadzone będą w zabytkowym parku wpisanym do rejestru zabytków pod nr 311/Wlkp/A.
Adres inwestycji: Czermin. 302002_2.0002.AR_5.72/22.
Zakres rzeczowy:
Część budowlana:
- prace przygotowawcze,
- wykonanie podsypki oraz ław pod obrzeża,
- wykonanie obrzeża z kostki granitowej 9/11,
- wykonanie nawierzchni żwirowej oraz z kostki granitowej
Część elektryczna:
- wykonanie linii zasilających,
- wykonanie linii kablowych zasilających,
- zabudowa 26 słupów o wysokości 4,5 m z oprawami LED 38 W,
- posadowienie i montaż szafek wolnostojących,
- montaż na słupach oświetleniowych 9 kamer monitoringu CCTV,
- okablowanie monitoringu.
Zamawiający wymaga:
- zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie robót,
- zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym przez Wykonawcę,
- prowadzenia robót bez zakłócania kontaktów międzyludzkich,
- utrzymania terenu wokół robót, który nie spowoduje utrudnień dla uczestników ruchu drogowego,
- wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu,
- wszystkie osoby będące na placu budowy muszą posiadać kamizelki odblaskowe z informacją o Wykonawcy (m.in. nazwa firmy),
- użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 t.j.),
- zabezpieczenie terenu robót przed osobami postronnymi,
- w przypadku powstania odpadów selektywnego składowania odpadów i ich bieżąca utylizacja,
- uczestnictwa przedstawiciela Wykonawcy w co tygodniowych naradach,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
32333200-8 - Kamery wideo
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 606836,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1302570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606836,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy Wiesław Waśkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171387902
7.3.3) Ulica: Jarocińska 37
7.3.4) Miejscowość: Żerków
7.3.5) Kod pocztowy: 63-210
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowo- Handlowy Wiesław Waśkowiak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowo- Handlowy Wiesław Waśkowiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606836,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.