eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZAKUP OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU DO WYKONYWANIA KOPII BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH REALIZACJI PLANU DZIAŁANIA W ZAKRESIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA W OCHRONIE ZDROWIA



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU DO WYKONYWANIA KOPII
BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH REALIZACJI PLANU DZIAŁANIA W
ZAKRESIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA W OCHRONIE ZDROWIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolska 37

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-201

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zakazny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU DO WYKONYWANIA KOPII
BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH REALIZACJI PLANU DZIAŁANIA W
ZAKRESIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA W OCHRONIE ZDROWIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99d150fc-261e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00108686/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 ZAKUP OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU DO WYKONYWANIA KOPII BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH REALIZACJI PLANU DZIAŁANIA W ZAKRESIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA W OCHRONIE ZDROWIA

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zakazny.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakazny.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest platforma zakupowa. Dokumenty
elektroniczne przekazywane za pomocą platformy zakupowej powinny być sporządzone w jednym z formatów danych określonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 18 Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne.
UWAGA! Złożenie oferty wraz z oświadczeniami na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem
jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu
usług drogą elektroniczną.
3. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1320)
w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i
przechowywania dokumentów elektronicznych (zwanej dalej jako "rozporządzenie") określa niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:
3.1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s.
3.2 komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10; w
przypadku komputera
z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X
lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w
przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11
z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit.
3.3 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla Firefox.
3.4 podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez
Wykonawcę.
3.5 Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia określa dozwolone formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do
100 MB, oraz dopuszcza
w szczególności formaty: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt.
3.6 Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie "Data przesłania".
3.7 Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w
formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej w zakładce "Pytania i odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień
oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.
3.8 Wykonawca tworzy ofertę wraz z oświadczeniami jako dokument elektroniczny.
3.9 Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcę oferty jako dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ww.
dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego
podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone
w ustawie , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.10 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/14LTO/07/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 920000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania i sprzętu do wykonywania kopii bezpieczeństwa w ramach realizacji planu działania w zakresie cyberbezpieczeństwa w ochronie zdrowia, zgodnie z formularzem „Specyfikacja asortymentowo-cenowa”

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy i wdrożenia serwerów wraz z oprogramowaniem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
2.4.1 zrealizował co najmniej 2 zamówienia, o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto (każde), których przedmiotem była dostawa, instalacja
i konfiguracja sprzętu serwerowego i systemów operacyjnych (serwery, serwerowe systemy operacyjne), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Co najmniej 2 zamówienia z przedstawionych zostały zrealizowane dla jednostki ochrony zdrowia.
Co najmniej jedno z przedstawionych zamówień polegało na wdrożeniu infrastruktury hiperkonwergentnej.
Co najmniej jedno z przedstawionych zamówień polegało na wdrożeniu infrastruktury do wykonywania kopii zapasowych.
Wykonawca wskaże dokładną nazwę zrealizowanego zamówienia, która pozwoli na jednoznaczną identyfikację zamówienia, ze szczegółowym wskazaniem zakresów funkcjonalnych potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie zamówień ostatecznie zakończonych i odebranych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
2.4.2 dysponuje/będzie dysponował zespołem projektowym, w skład którego wchodzić będzie:
a) Kierownik Projektu z wykształceniem wyższym magisterskim, posiadający certyfikat zarządzania projektami np. Prince II lub inny równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów; z co najmniej 3-letnim doświadczeniem;
b) Konsultant wdrożeniowy ds. bezpieczeństwa sieciowego przypisany do tego projektu w liczbie min. 1 osoby z co najmniej 5-letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoba powinna się wykazać doświadczeniem w udziale w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadająca certyfikat techniczny producenta firewalli Fortinet potwierdzający znajomość konfiguracji rozwiązania co najmniej na poziomie profesjonalisty; posiadająca certyfikat producenta firewalli Fortinet Fortigate potwierdzający umiejętność projektowania rozwiązań bezpieczeństwa opartych sprzęt security Fortinet;
c) Konsultant wdrożeniowy sprzętu serwerowego przypisany do tego projektu w liczbie min. 2 osoby z co najmniej 5-letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoba powinna się wykazać doświadczeniem w udziale w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadający certyfikat techniczny producenta sprzętu serwerowego potwierdzający znajomość dostarczanego rozwiązania;
d) Konsultant wdrożeniowy sprzętu sieciowego przypisany do tego projektu w liczbie min. 2 osoby z co najmniej 5-letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoba powinna się wykazać doświadczeniem w udziale w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadająca certyfikat techniczny producenta sprzętu sieciowego HPE/Aruba potwierdzający znajomość techniczną będących w posiadaniu Zamawiającego Przełączników; posiadająca certyfikat producenta sprzętu sieciowego HPE/Aruba potwierdzający umiejętność projektowania rozwiązań opartych o sprzęt sieciowy HPE co najmniej na poziomie profesjonalisty (np. design professional lub podobnych);
e) Konsultant wdrożeniowy wirtualizacji przypisany do tego projektu w liczbie min. 1 osoby z co najmniej 5-letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoba powinna się wykazać doświadczeniem w udziale w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadać certyfikat techniczny producenta oferowanego oprogramowania do wirtualizacji potwierdzający znajomość rozwiązania w zakresie hiperkonwergencji z wykorzystnaniem MS HyperV.
f) Architekt systemów informatycznych – przypisany do tego projektu w liczbie min. 1 osoby z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych; z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w zakresie projektowania architektury: systemów zorientowanych na usługi, systemów o wysokiej wydajności i niezawodności, systemów wykorzystujących bazy danych; posiadającej certyfikat architektury korporacyjnej w zakresie IT potwierdzający znajomość kompleksowego podejścia do projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą organizacji.
Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1.1. wykaz wykonanych co najmniej 2 zamówień o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto (każde), których przedmiotem była dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego i systemów operacyjnych (serwery, serwerowe systemy operacyjne) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Co najmniej 2 z przedstawionych zamówień zostały zrealizowane dla jednostki ochrony zdrowia.
Co najmniej jedno z przedstawionych zamówień polegało na wdrożeniu infrastruktury hiperkonwergentnej.
Co najmniej jedno z przedstawionych zamówień polegało na wdrożeniu infrastruktury do wykonywania kopii zapasowych.
Wykonawca wskaże dokładną nazwę zrealizowanego zamówienia, która pozwoli na jednoznaczną identyfikację zamówienia, ze szczegółowym wskazaniem zakresów funkcjonalnych potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie zamówień ostatecznie zakończonych i odebranych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie – na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
1.2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia potwierdzający, że Wykonawca dysponuje/będzie dysponował zespołem projektowym, w skład którego wchodzić będzie:
a) Kierownik Projektu z wykształceniem wyższym magisterskim, posiadający certyfikat zarządzania projektami np. Prince II lub inny równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów; z co najmniej 3-letnim doświadczeniem;
b) Konsultant wdrożeniowy ds. bezpieczeństwa sieciowego przypisany do tego projektu w liczbie min. 1 osoby z co najmniej 5-letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoba powinna się wykazać doświadczeniem w udziale w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadająca certyfikat techniczny producenta firewalli Fortinet potwierdzający znajomość konfiguracji rozwiązania co najmniej na poziomie profesjonalisty; posiadająca certyfikat producenta firewalli Fortinet Fortigate potwierdzający umiejętność projektowania rozwiązań bezpieczeństwa opartych sprzęt security Fortinet;
(...) dalszy opis w rozdziale X SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. dokumentacja techniczna dostarczanych rozwiązań sprzętowych i programowych, pozwalająca na weryfikację ich zgodności z wymaganiami określonymi w załączniku nr 9 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
Dostarczona dokumentacja posłuży jako załącznik przy protokole odbioru dostawy i wdrożenia weryfikujący poprawność dostawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. dokumentacja techniczna dostarczanych rozwiązań sprzętowych i programowych, pozwalająca na weryfikację ich zgodności z wymaganiami określonymi w załączniku nr 9 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
Dostarczona dokumentacja posłuży jako załącznik przy protokole odbioru dostawy i wdrożenia weryfikujący poprawność dostawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnych aneksów pod rygorem ich nieważności, w przypadkach przewidzianych w niniejszej Umowie lub po spełnieniu przesłanek przewidzianych w ustawie Pzp.
2. Stosownie do treści art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej:
a) W przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron;
b) Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści Umowy z ofertą, w zakresie dostosowania postanowień Umowy do treści oferty;
c) Zmianę terminu wykonania Umowy, w przypadku zaistnienia zmiany okoliczności, której Strony przy dochowaniu należytej staranności nie mogła przewidzieć, i która może wpłynąć lub wpływa na należyte wykonanie Umowy. Zamawiający, po stwierdzeniu, że zmiana okoliczności, o której mowa w zdaniu pierwszym może wpływać lub wpływa na należyte wykonanie Umowy, może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany Umowy.
d) W przypadku, gdy wprowadzenie zmian w sposobie realizacji Umowy jest uzasadnione i niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, a zaistniała sytuacja była niemożliwa wcześniej do przewidzenia.
e) Jeżeli konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru Umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej Umowy.
3. W wyniku zmiany Umowy na skutek okoliczności opisanych w ust. 2 pkt a)-b) oraz ust. 3 zmianie może ulec termin realizacji zamówienia lub sposób realizacji zamówienia.
4. W przypadku złożenia wniosku o dokonanie zmiany:
a) przez Zamawiającego – Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku przygotuje założenia projektowe dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany;
b) przez Wykonawcę – wraz z takim wnioskiem Wykonawca przedłoży założenia projektowe dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany.
5. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia oraz zgłoszenia dokonywane przez Strony, a wynikające z postanowień niniejszej Umowy winny być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej. Zawiadomienia i oświadczenia dokonane w innej formie nie wywołują skutków prawnych ani faktycznych. Za termin przekazania przyjmuje się datę potwierdzenia odbioru dla formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Marketplanet e-Zamawiający

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.