Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00218413/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00316537/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 048 611 71 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af39bc4f-f18a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025465/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Nadzór inwestorski - zad. Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Kozienice w ramach Polskiego Ładu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218413/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.44.2.NI.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 455454,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. „Poprawa standardu
i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II”.
2. Przedmiot niniejszego zmówienia stanowi usługa - pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. jak w ust. 1, i obejmuje nadzór nad budową dróg na terenie Gminy Kozienice wchodzących w zakres III i IV części zadania inwestycyjnego, na które składają się:
1) Część III zadania inwestycyjnego:
Budowa drogi gminnej w m. Nowiny gmina Kozienice wraz z budową oświetlenia.
Budowa drogi gminnej – ul. Łąkowa w m. Aleksandrówka gmina Kozienice.
Budowa drogi gminnej nr 04KDD w miejscowości Śmietanki.
Rozbudowa drogi gminnej – ul. Nowy Świat na odcinku od DK 79 do ronda z ul. Hamernicką
w m. Kozienice.
Budowa drogi gminnej w m. Łuczynów - Chinów.
Budowa drogi gminnej w miejscowości Chinów – 16 KDD.
Budowa drogi gminnej w m. Świerże Górne.
2) Część IV zadania inwestycyjnego realizowanego w formule „projektuj i buduj”:
Rozbudowa drogi w m. Ruda – I etap,
Budowa drogi w m. Wólka Tyrzyńska B,
Budowa drogi nr 44 KDD w m. Nowiny – ul. Urocza,
Budowa drogi w m. Nowiny – ul. Wygodna,
Rozbudowa ul, Rodzinnej w m. Kozienice,
Rozbudowa drogi nr 170 548W w m. Samwodzie,
Budowa drogi w gminie Kozienice – 4 kopce,
Budowa drogi w m. Łuczynów do torów,
Rozbudowa drogi 170540W w m. Chinów,
Rozbudowa drogi gminnej w m. Chinów-Niwa.
3. Nadzorowi inwestorskiemu będą podlegały roboty, których zakres został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik: Zadanie III-1,III-2- Dokumentacja Projektowa, załącznik 11.1-IV, 11.2—Programy funkcjonalno użytkowe (PFU) oraz w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10.1-III, 10.2-III do postępowania przetargowego na roboty budowlane - Nr postępowania: WI.7011.44/4.2022 pn.: „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II”. Wyżej wymienione dokumenty dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania na roboty budowlane pod adresem: przetargi.pzpkozienice.pl. (https://przetargi.pzpkozienice.pl/#/offer/55b5e4c4-aa92-41bf-8b5d-70b8ad003f6a/Parts)
4. Poprzez sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego rozumie się czynności opisane w ustawie z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz czynności opisane w SWZ. Czynności, o których mowa w zdaniu pierwszym i stawiane Wykonawcy wymagania zostały opisane w zał. nr 10 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Sposób i warunki realizacji zamówienia określa zał. nr 9 do SWZ Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222876,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 757000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222876 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżynierskie Mateusz Szymczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123025550
7.3.3) Ulica: Koncertowa 19/97
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-866
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INŻYNIERSKIE MATEUSZ SZYMCZAK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INŻYNIERSKIE MATEUSZ SZYMCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222876,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynku Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach
- Dostawa oleju napędowego ON w ilości 190 000 l
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadań: "Termomodernizacja budynku SDPŚ" oraz "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej powiatu świdnickiego pełniących funkcje oświatowe" z podziałem na zadania
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą "KONIN - kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej(III Liceum Ogólnokształcące w Koninie)"
- SR.272.u.31.2024.MD "Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Przebudowa drogi powiatowej w zakresie budowy zatok postojowych na ul. Morskiej, Jantar"
- PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: "Budowa kompleksu przedszkolno - żłobkowego w Obrowie
- Usługa nadzoru inwestorskiego dla inwestycji PolFEL
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.