Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182625/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00188190/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00194386/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-28
- 2021/BZP 00196785/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00199536/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-01
- 2021/BZP 00318374/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
- 2021/BZP 00310153/01 - Wynik z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00318032/01 - Wynik z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia w budynku przedszkola mieszczącym się w KPSOSW im. J. Korczaka w Toruniu oraz zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu
"Tylko w Korczaku jest super dzieciaku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia w budynku przedszkola mieszczącym się w KPSOSW im. J. Korczaka w Toruniu oraz zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu"Tylko w Korczaku jest super dzieciaku"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5db73b7-1601-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001584/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup wyposażenia w budynku przedszkola, zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Tylko w Korczaku jest super dzieciaku"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182625/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.49.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4A4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39160000-1 - Meble szkolne
39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.5.) Wartość części: 142620,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pomoce dydaktyczne, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4B4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 59705,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rolety, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4C4.5.3.) Główny kod CPV: 39515400-9 - Rolety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39515410-2 - Rolety wewnętrzne
4.5.5.) Wartość części: 16879,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pozostałe wyposażenie, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4D4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113200-9 - Taborety
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39221200-9 - Zastawa stołowa
39221210-2 - Talerze
39512100-5 - Prześcieradła
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
4.5.5.) Wartość części: 20306,64 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły muzyczne, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4E4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
37315000-9 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi
37321700-1 - Stojaki na instrumenty muzyczne lub nuty
4.5.5.) Wartość części: 26693,49 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nagłośnienie i oświetlenie, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4F4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 53699,09 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Klimatyzacja, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4G4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 19526,76 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tomatis - sprzęt specjalistyczny, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4H4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 63530,08 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sala integracji sensorycznej, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4I4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 44027,97 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pomoce dydaktyczne do rehabilitacji, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4J4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 21218,89 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczny sprzęt do rehabilitacji, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4K4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 59914,63 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Logopedia - pomoce dydaktyczne, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4L4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 35947,65 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Logopedia - oprogramowanie, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4M4.5.3.) Główny kod CPV: 48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 49451,46 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sala doświadczania światła, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4N4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 38548,78 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Biofeedback - sprzęt specjalistyczny, szczegółowo opisane w opz załącznik nr 4O4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 13977,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchylił się od zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Brak innych ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77793,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HPM Michał Karpiński Bobrowniki 83, 26-903 Głowaczów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5110204545
7.3.3) Ulica: Bobrowniki 83
7.3.4) Miejscowość: Głowaczów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23595,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM Consulting Jacek Michałowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831859638
7.3.3) Ulica: Ul. Sengera Cichego 24/6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-790
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Digitalizacja zbiorów muzealnych w ramach projektu wewnętrznego - Digitalizacja zbiorów Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II (w organizacji), ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń.
- Badania profilaktyczne dla pracowników Oddziału ZUS w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, OC oraz ubezpieczenia komunikacyjne SP ZOZ w Lublińcu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZAMOJSKIEGO.
- Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości w Hali Sportowo-Widowiskowa przy ul. Bema 73-89 w Toruniu.
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- ZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Pruszcz oraz Cyberbezpieczny GOPS/CUS
- Zakup bielizny pościelowej
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.