Og³oszenie z dnia 2021-12-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00339694/01 - Wynik z dnia 2021-12-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposa¿enia dla Szko³y Podstawowej Nr 2 w £ochowie, Szko³y Podstawowej Nr 3 w £ochowie i Szko³y Podstawowej Nr 1 w £ochowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Wspólnych w £ochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710371280
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ochów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256437855
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cuw.lochow.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminalochow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Obs³uga finansowa, obs³uga kadrowo-p³acowa, obs³uga organizacyjna polegaj±ca na wspólnej organizacji zamówieñ publicznych w trybie ustawy Pzp, obs³uga prawna-jedn. obs³ugiwanych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposa¿enia dla Szko³y Podstawowej Nr 2 w £ochowie, Szko³y Podstawowej Nr 3 w £ochowie i Szko³y Podstawowej Nr 1 w £ochowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9701cca7-5ceb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00315192
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004524/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Zakup wyposa¿enia dla Szko³y Podstawowej Nr 2 w £ochowie, Szko³y Podstawowej Nr 3 w £ochowie i Szko³y Podstawowej Nr 1 w £ochowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.bip.gminalochow.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.gminalochow.pl/przetargi/168
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ dostêp do konta ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania ofert.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniProtlu, okre¶lone w Regulaminie miniProtalu oraz zobowi±zuj± siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Klauzula informacyjna.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest: Centrum Us³ug Wspólnych w £ochowie, ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 £ochów, zwana dalej „administratorem”;
b) na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje operacje przetwarzania danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e - mail: iod@fus-system.pl;
c) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze m.), oraz na podstawie art. 6 ust.1 lit. b w celu realizacji umowy w przypadku wybrania Pañstwa oferty;
d) dostêp do Pañstwa danych osobowych bêd± mieli wy³±cznie upowa¿nieni przez administratora pracownicy oraz dyrektorzy Placówek wymienionych w rozdziale 3 pkt. 3 tylko w zakresie niezbêdnym do przeprowadzenia tego postêpowania;
e) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, które na podstawie przepisów prawa maj± prawo dostêpu do dokumentacji postêpowania oraz realizacji umowy;
f) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez ca³y czas trwania umowy oraz zgodnie z terminami archiwizacji okre¶lonymi przez ustawy kompetencyjne;
g) obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest zwi±zany z udzia³em w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
h) Pañstwa dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, stosowanie do art. 22 RODO;
i) posiadaj± Pañstwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji ani zmian± postanowieñ umowy);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie przetwarzania danych osobowych - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
j) nie przys³uguje Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 182855,04 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup wyposa¿enia dla szko³y Podstawowej Nr 2 im. Janusza Korczaka w £ochowie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 56910,57 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
31712110-4 - Elektroniczne uk³ady scalone i mikromodu³y
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów z kryteriów:
cena ofertowa(c) – 60 pkt.
okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzêt:
(okres udzielonej gwarancji 36 miesiêcy) – 40 pkt
(okres udzielonej gwarancji 24 miesi±ce) – 35 pkt
(okres udzielonej gwarancji 12 miesiêcy) – 0 pkt
Ocena ofert w oparciu o kryterium cena zostanie dokonana w oparciu o wzór:
C= (Najni¿sza cena ofertowa spo¶ród badanych ofert )/(Cena ofertowa badanej oferty) ×60 pkt. + (ilo¶æ pkt. za okres udzielonej gwarancji)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 36 miesiêcy
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 24 miesi±ce
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 12 miesiecy
4.3.6.) Waga: 0
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup wyposa¿enia dla szko³y Podstawowej Nr 3 im. Marii Konopnickiej w £ochowie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 117560,98 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19730000-2 - W³ókna sztuczne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
38510000-3 - Mikroskopy
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
39160000-1 - Meble szkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39713500-8 - ¯elazka elektryczne
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
42715000-1 - Maszyny do szycia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów z kryteriów:
cena ofertowa(c) – 60 pkt.
okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzêt:
(okres udzielonej gwarancji 36 miesiêcy) – 40 pkt
(okres udzielonej gwarancji 24 miesi±ce) – 35 pkt
(okres udzielonej gwarancji 12 miesiêcy) – 0 pkt
Ocena ofert w oparciu o kryterium cena zostanie dokonana w oparciu o wzór:
C= (Najni¿sza cena ofertowa spo¶ród badanych ofert )/(Cena ofertowa badanej oferty) ×60 pkt. + (ilo¶æ pkt. za okres udzielonej gwarancji)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 36 miesiêcy
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 24 miesi±ce
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 12 miesiecy
4.3.6.) Waga: 0
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup wyposa¿enia dla Szko³y Podstawowej Nr 1 im. Baonu „Nadbu¿añskiego” Armii Krajowej w £ochowie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8383,49 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31712110-4 - Elektroniczne uk³ady scalone i mikromodu³y
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów z kryteriów:
cena ofertowa(c) – 60 pkt.
okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzêt:
(okres udzielonej gwarancji 36 miesiêcy) – 40 pkt
(okres udzielonej gwarancji 24 miesi±ce) – 35 pkt
(okres udzielonej gwarancji 12 miesiêcy) – 0 pkt
Ocena ofert w oparciu o kryterium cena zostanie dokonana w oparciu o wzór:
C= (Najni¿sza cena ofertowa spo¶ród badanych ofert )/(Cena ofertowa badanej oferty) ×60 pkt. + (ilo¶æ pkt. za okres udzielonej gwarancji)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 36 miesiêcy
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 24 miesi±ce
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 12 miesiecy
4.3.6.) Waga: 0
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, o której mowa w art. 442 ust. 1, 3, 5 ustawy Pzp.2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia zaliczki w wysoko¶ci 60 % ceny ca³kowitej brutto wskazanej w ofercie najpó¼niej w dniu podpisania umowy.
3) Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100% jej zabezpieczenia.
4) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci;
e) w wekslach z porêczeniem wekslowym banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej;
f) przez ustanowienie zastawu na papierach warto¶ciowych emitowanych przez Skarb Pañstwa lub jednostkê samorz±du terytorialnego;
g) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2017).
5) Szczegó³owe zagadnienia dotycz±ce udzielenia przez Zamawiaj±cego zaliczki uregulowane s± w Projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ za zgod± Stron jedynie w formie pisemnejpod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Strony dopuszczaj± zmianê tre¶ci umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany oznaczenia danych Stron, a w przypadku, gdy strona umowy jest konsorcjum – zmiany lidera konsorcjum,
2) zmiany formy zabezpieczenia rozliczenia zaliczki,
3) przed³u¿enia siê procedury postêpowania (przed³u¿enie, które spowoduje zagro¿enie wykonania przedmiotu umowy w terminie umownym),
4) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
5) dzia³ania si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania przedmiotu umowy,
6) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego,
7) wyst±pienia sytuacji, gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie
nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego (o okres umo¿liwiaj±cy osi±gniêcie uzasadnionego interesu Zamawiaj±cego),
8) wyst±pienia, po zawarciu umowy zmian przepisów maj±cych bezpo¶redni wp³yw na sposób realizacji umowy.
9) Strona, która powe¼mie wiadomo¶æ o wyst±pieniu okoliczno¶ci, o których mowa
w ust. 2, zobowi±zana jest niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni roboczych, poinformowaæ o tym fakcie drug± Stronê w formie pisemnej. Okoliczno¶ci stanowi±ce podstawê zmiany tre¶ci umowy winny byæ szczegó³owo uzasadnione i udokumentowane przez Stronê wystêpuj±c± z propozycj± zmiany zapisu umownego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-22 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-20
INNE PRZETARGI £OCHÓW
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej ul. Granicznej w Ostrówku
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH DLA STO£ÓWKI SZKOLNEJ ZESPO£U SZKÓ£ PONADPODSTAWOWYCH W £OCHOWIE W 2025 ROKU
wiêcej: przetargi £OCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu o¶wietlenia i nag³o¶nienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiañskiego w Krakowie
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeñ powietrza
- Dostawa drukarek
- Dostawa materia³ów edukacyjnych z zakresu edukacji w³±czaj±cej dla dzieci klas I-III szko³y podstawowej
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzêtu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Czêstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Czêstochowie - 2 czê¶ci
wiêcej: W³ókna sztuczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.